A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew
Cóż, nie było to zbyt wiele, ale co poradzić? niczego więcej raczej się nie spodziewał.
– Atak i obronę dzielimy na tą, która wymaga siły oraz ta, w której smok musi się wykazać swoją szybkością i zręcznością – powiedział do Glinianego. czas uzupełnić wiedzę młodego smoka.
– Ataki siłowe to zianie ogniem, lodem lub kwasem, wszelkiego rodzaju uderzenia, łapami, ogonem, skrzydłami, barkami, rogami, kolcami, kopnięcia przednimi czy tylnymi łapami, a także ugryzienia, których celem jest zmiażdżenie kości lub tkanek czy tez oderwanie kończyny. Ataki szybkościowe to przede wszystkim wszelkiego rodzaju cięcia pazurami oraz ugryzienia, których celem jest rozszarpanie czyjegoś ciała. Obrona zręcznościowa to wszystkie uniki, odchylenia ciała, odskoki czy odturlanie się. Obrona siłowa to blokowanie i parowanie ciosów. Blokowanie polega na ustawieniu swojej kończyny na torze lotu kończyny przeciwnika pod takim kątem, aby jego cios nie doleciał na celu, a zatrzymał się na blokującej go kończynie. parowanie, czyli zbijanie ataku z toru lotu polega na uderzenie w atakująca nas cześć ciała przeciwnika tak, by zbić ja z toru lotu. uniemożliwi to dosięgnięcie przez atak celu. Cios musi być jednak wykonany tak, aby nie uszkodzić ani siebie, ani przeciwnika – wyjaśnił Adeptowi. mówił powoli, aby smok łatwiej to wszystko zapamiętał.
– Wiedząc to powiedz, z których rodzajów ataków i obron powinieneś korzystać, a których unikać oraz wyjaśnij dlaczego – polecił młodemu smokowi.
Licznik słów: 221
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!
Jadzia
"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"
Oporny magik – Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion – Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew – Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.

S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1

S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3