A: S: 2| W: 3| Z: 4| I: 5| P: 3| A: 3
U: MO,S,P,B,L,O,A,Skr,Śl,Kż,M: 3| W,MA: 4| MP: 6
Atuty: Ostre zmysły – węch; Chytry Przeciwnik; Mistyk; Utalentowany; Magiczny Śpiew
Rozmowa z Marzeniem nieco poprawiła mi humor. Dobrze było porozmawiać z kimś, kto mógłby mnie zrozumieć, a chociaż ostatnio sama błądziłam i stanełam na rozdrożu, które naznaczy mnie mianem zdrajcy, poczułam się lepiej. Parsknęłam cicho, słysząc jego słowa.
– Nie, jest dosyć zabawnym smokiem, aż miło przebywać w jego towarzystwie. Bardzo przypomina swego ojca – odpowiedziałam z niejakim rozbawieniem, z nostalgią powracając myślami do Białej Ćmy. Był naprawdę miłym smokiem. Dobrze jednak, że przekazał jednemu ze swych synów swą pogodę ducha.
Zastrzygłam uchem, skonsternowana lekko, słysząc nowe miano Pustynnego i wyszczerzyłam kły w wesołym uśmiechu.
– Macie zamiłowania do niecodziennych mian, to dobrze. Był kiedyś czas, gdy smoki brały tak bezsensowne miana, że... no cóż, ciężko było je ogarnąć. Pamiętam Łowcę z Wiatru, który nazywał się Królewski Władca, czy jakoś tak... Dziwne imię, kiedyś go nie rozumiałam, bo nie znałam okreslenia... królewski. Teraz wiem, że tak mówią na przywódców Ludzi, więc tym bardziej to imię wydaje mi się osobliwe i nieprzemyślane. Lubię, jak imię coś znaczy, albo coś określa... Biała Poświata... Nawet pasuje do niego – poruszyłam lekko ogonem i zamilkłam, zdając sobie sprawę, że się rozgadałam. Hm, no proszę.
Licznik słów: 190
Atuty:
– Ostry Węch – + 1 kość do testów na percepcję
– Chytry Przeciwnik – W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
– Mistyk – Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego.
– Utalentowany
– Magiczny Śpiew – Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie.
Posiadane:
– pożywienie: 4/4
– kamienie: szmaragd, onyks, ametyst, opal
– inne: kolczyk z dwóch oczu Enta zawieszone na lewym uchu na srebrnym sznureczku z włosów Driad
Eliksiry:
Leczące: rany ciężkie, rany średnie
Usprawniające: zręczność, siłę
Ochronne: przed atakiem fizycznym
PH: 4
Żetony: 2x brązowy, złoty
Lumos
Atrybuty
S:1| W:1| Z:2| I:0| P:1| A:1
Umiejętności
A:1| O:1| Skr:2| Kż:2| Śl:2
Topaz
Atrybuty
S:2| W:1| Z:1| I:0| P:1| A:0
Umiejętności
A:1| O:1| Skr:1