A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew
Owszem, niektórzy są pazerni z natury, inni z konieczności. jad był pazerny zarówno z jednego powodu, jak i z drugiego. inaczej zostałby zasypany prośbami o nauki od smoków spoza ognia, a on bardzo nie lubił robić czegoś, co nie wynikając z jego obowiązków nie przynosiło mu jakichkolwiek zysków – czy to materialnych, czy to jedynie "duchowych".
– W większości ataki wymagające szybkości to właśnie cięcia pazurami. Wymagają one nie tylko zwinności, ale również precyzji, dlatego smoki silne zazwyczaj precyzja nie grzeszą. ot, byle połamać komuś gnaty czy wyrwać kończynę – stwierdził, wzruszając lekko barkami, ale w jego głosie brzmiało rozbawienie.
– Poza pazurami masz jednak możliwość skorzystania ze swoich kłów. Nie zaciskasz wtedy mocno szczeki, jedynie zahaczasz kłami o ciało przeciwnika, po czym szarpiesz głową. Może to zadać poważne obrażenia, a rany o szarpanych powierzchniach bardzo krwawią i bywa, że upływ krwi pozbawia przeciwnika przytomności – wyjaśnił Hipnotyzującej.
– Chociaż wielu wojowników decyduje się rozwijać swoja szybkość, nie ulega wątpliwości, że to siła daje więcej możliwości na atak. Wojownicy decydują się jednak na szybkość ze względu na czarodziejów. nie każdy magiczny atak można parować czy zablokować, łatwiej jest go uniknąć, a to wymaga szybkości. oczywiście jest możliwość zdekoncentrowania przeciwnika przy pomocy siły, jednak osobiście nigdy go nie próbowałem – dodał, jakby wyjaśniając, dlaczego więcej wojowników korzysta z szybkości niż z siły. A przynajmniej ostatnio, niedawno bowiem, zwłaszcza w Ogniu Wojownicy korzystali raczej z siły własnych mięśni.
Licznik słów: 236
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!
Jadzia
"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"
Oporny magik – Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion – Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew – Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.

S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1

S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3