Pisklę → ... → ...
Ziemia ⌔ 1 księżyc ⌔ Górski x Wężowy (+ Północny po dziadkach) ⌔ Samica ⌔ Tarram
⭑ ━━━━⊱༒︎ ••• ༒︎⊰━━━━ ⭑ detaleSylwetka wężowa
Łuski i futro
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Stalowe oczy
Czarne futro i granatowe łuski.
1.6m
Kryształowe łuski pokrywające ciało, niebieskie pasy na szyi
Skrzela
- Wygląd
- Eris wygląda jak połączenie dwóch światów. Na pierwszy rzut oka jest to samica o typowej sylwetce wężowej. Długie cielsko pozbawione jest skrzydeł, więc samica porusza się na swoich przykrótkawych łapkach. Zacznijmy od czarnej głowy, pokrytej ciemnymi, drobnymi łuskami. Łeb zdobi para rogów, które zakręcają się w boki. Cały pysk wygląda na matowy, ale w blasku słońca odbija nieco światła, zdradzając fioletowawy błysk. Jej łeb wygląda jednak na doklejony, bo kark pokryty jest już gęstym, czarnym futrem. Jej szyja zaś, dla odmiany, pokryta jest ciężką płytą, bardziej charakterystyczną dla smoków górskich. Z tej warstwy łusek wyrastają kolce, o różnej długości, przypominając bardziej sople lodu. Chociaż kolce i płyta są bazowo granatowe, zdradzają lekki fioletowy błysk, jak i jej pysk. Na szyi widać zaś w futrze smoczycy pasy z niebieskiego futra. Trzy, sięgające już karku, chociaż nie łączące się w obręcz.
Szyja spoczywa zaś na większej, szerszej piersi. Tutaj zaś następuje zmiana, bo samica wygląda, jakby ktoś doczepił tę karykaturalnie długą szyję, do ciała innego smoka. Cały tułów pokryty jest błyszczącymi, granatowymi łuskami. Przez pierś i brzuch biegnie dalej ciężka płyta, przypominająca sople lodu, podobnie jak i na jej szyi, chociaż w tym przypadku są one szarawe. Łuski na jej łapach przechodzą powoli w szarość, aż jaśnieją nieco na końcach. Stalowe łapy już ozdobione są jasnymi szponami, które delikatnie błyszczą na niebiesko. Im bardziej zbliżamy się do grzbietu, tym bardziej rozsiane na jej ciele są wyrostki, przypominające kryształy. Im dłuższy jest dany wyrostek, tym w ciemniejszy granat wpada. Wyrostki te mocno błyszczą, odbijając światło. Grubsze i dłuższe okazy zaś są lekko przeźroczyste. Całe to ciało sprawia wrażenie niezwykle ciężkiego, ale i kruchego, chociaż tak naprawdę jest to zwykła smocza łuska i jej wyrostki.
Samo ciało zakończone jest znów długim ogonem, który w całości pokryty jest futrem. Długim i gęstym, przez co cały ogon wygląda, jak jedna wielka i długa kita. Sama końcówka zaś posiada granatowe futro, podobne do pasów na jej szyi. Pod gęstym futrem jednak kryje się normalny, smoczy ogon. Eris musiałaby komicznie wyglądać, ogolona ze swojego futra. Na koniec wspomnę, że jej ślepia są po ojcu – stalowe i pozornie pozbawione źrenicy.
- Eris jest świeżym wyklutkiem. Pełno w niej jednak odwagi i werwy do działania. Mniej rozmowy, a więcej robienia. Z pewnością posiada sporo ciekawości, co zachęci ją do zwiedzania i badania świata, o ile najpierw nie wpadnie w kłopoty.
- Eris siedzi w jaju złożonym przez Odebrany Oddech. Jej ojcem zaś jest Urok Milczenia. Po matce odziedziczy jej siłę, a po ojcu wytrzymałość.
- Eris wygląda jak połączenie dwóch światów. Na pierwszy rzut oka jest to samica o typowej sylwetce wężowej. Długie cielsko pozbawione jest skrzydeł, więc samica porusza się na swoich przykrótkawych łapkach. Zacznijmy od czarnej głowy, pokrytej ciemnymi, drobnymi łuskami. Łeb zdobi para rogów, które zakręcają się w boki. Cały pysk wygląda na matowy, ale w blasku słońca odbija nieco światła, zdradzając fioletowawy błysk. Jej łeb wygląda jednak na doklejony, bo kark pokryty jest już gęstym, czarnym futrem. Jej szyja zaś, dla odmiany, pokryta jest ciężką płytą, bardziej charakterystyczną dla smoków górskich. Z tej warstwy łusek wyrastają kolce, o różnej długości, przypominając bardziej sople lodu. Chociaż kolce i płyta są bazowo granatowe, zdradzają lekki fioletowy błysk, jak i jej pysk. Na szyi widać zaś w futrze smoczycy pasy z niebieskiego futra. Trzy, sięgające już karku, chociaż nie łączące się w obręcz.
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 2
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie młody
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie młody
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– może owinąć się tułowiem wokół ciała ofiary niczym wąż
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– może owinąć się tułowiem wokół ciała ofiary niczym wąż
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne




















