Stado: Ziemi
Ranga: Pisklę
Wiek: 3 księżyce
Rasa: Bagienny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Ateral
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Żółć
Dominujący kolor smoka: Błotny brąz
Gigantyzm (1.8 m)
Znaki szczególne smoka: Grzywa z tłuszczowych bąbli, fragmenty ciała emitują słabe światło
Zieje kwasem
⦿ Wygląd:
Bąbel jest dużym, ociężałym pisklęciem z ciałem pokrytym śliską od bagiennego śluzu łuską. Błony i końcówki grzebieni biegnących po większości jego sylwetki oddają miękkie, ciepłe światło przypominające tańce świetlików. Od szyi po ogon ciągnie się segmentowany pancerz pomagający w sunięciu po mokradłach. Najbardziej jednak charakterystyczną jego częścią są grzywopodobne narośle wokół głowy i szyi stworzone z tłuszczowych narośli wyglądających jak bąble. Ów narośl nadaje jego postaci kształt przypominający mantikorę.

⦿ Charakter:
Bąbel to latorośl na wpół dzika. Nie pod względem temperamentu, gdyż ten jest raczej miarowy, lecz pod względem komunikacji. Pomimo że jeszcze ma mało księżyców to nawet na ich liczbę, jego słownik jest mocno wybrakowany. Instynktowniej i szybciej idzie mu posługiwanie się mową ciała. Z tego powodu może wydawać się nietowarzyski i wycofany, jednak to wyłącznie błąd w przekazie. Uwielbia poznawać i obserwować i ta ciekawość pozwala mu przekraczać własne granice nieśmiałości i lenistwa. Lgnie do innych smoków i szuka autorytetów, zwyczajnie jego starania są wolniejsze niżby tego chciał.
⦿ Historia:
Wykluł się z jaja zatopionego w karmelowych wodach bagien. Pamięta ogrzewające go słońce, kiedy zaczerpnął pierwszy oddech. Jego historia ma na razie wyłącznie wstęp, jednak zawsze będzie go uważał za najcieplejszy jaki mogła mieć. W ramionach natury przekraczał kolejne obszary mokradeł, aż w końcu dotarł na tereny Stada Ziemi.
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– brak kary ST do kamuflażu za ciągłe łowienie ryb na brzegu
– może skonsumować ciało drapieżnika z zatrutym mięsem (demon, mantykora, ekimma i topielec) i uzupełnić tym samym pulę głodu stada o 2 jednostki pożywienia, podając link do postu na polowaniu w temacie z Głodem
– przedawkowanie chmielu nie powoduje u niego ryzyka śmierci, ale wprowadza organizm w kilkudniowy smoczy sen
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– brak kary ST do kamuflażu za ciągłe łowienie ryb na brzegu
– może skonsumować ciało drapieżnika z zatrutym mięsem (demon, mantykora, ekimma i topielec) i uzupełnić tym samym pulę głodu stada o 2 jednostki pożywienia, podając link do postu na polowaniu w temacie z Głodem
– przedawkowanie chmielu nie powoduje u niego ryzyka śmierci, ale wprowadza organizm w kilkudniowy smoczy sen
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne


















