Stado: Słońce
Ranga: Smok
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Morski
Płeć: Samica
Znak Losu: Nenya
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Niebieski
Dominujący kolor: Szary
Przeciętny wzrost (1,6 m)
Znaki szczególne: Małe i przykurczone skrzydła, krzywy zgryz, znamię pod lewą pachą
Skrzela
Charakter: Cthalah jest łakomym, wiecznie głodnym i nienasyconym maluchem. Kocha jeść, choć niekoniecznie to, co jest jadalne dla smoków. Gustuje w błyszczących kamyczkach i kolorowych muszelkach, falowanych, płaskich i takich okrągłych z zawijasem, im ciekawsze w kształcie, tym smaczniejsze! Jej niepohamowany apetyt przyprawia uzdrowicieli o rwanie sierści bądź piór z łba, bo w swoim krótkim jak dotąd życiu zaliczyła zaskakująco dużo zatruć (w tym jedno prawie śmiertelne, gdy połknęła świecącą się na piękny, jaskrawy odcień różu meduzę). Jedyne, czego brzydzi się do granic możliwości, to wodorosty. Oślizgłe, w zgniłym kolorze i przyklejające się do ciała, fuj. Dlaczego jest ich tak dużo w wodzie? Choć niezgrabna i ociężała w ruchach, pływa bardzo ostrożnie, by za wszelką cenę uniknąć kontaktu z mokrym zielskiem choćby czubkiem płetwy. Poza jedzeniem, jej ulubioną czynnością jest naśladowanie innych smoków. Co prawda, nie robi tego złośliwie, ale i tak doprowadza tym do szału, bo co mnie będzie tutaj smoczy smark małpował. Słowem, uroczy z niej smoczuś.
Historia: Jest jajkiem i dopiero się wykluje.
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2
Moc: 2
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Leczenie 0
Wiedza 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2
Moc: 2
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Leczenie 0
Wiedza 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach) ;
jako jedyny gatunek może zarówno latać, jak i nurkować bez ograniczeń, ale na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach) ;
jako jedyny gatunek może zarówno latać, jak i nurkować bez ograniczeń, ale na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne

















