A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 2| P: 3| A: 5
U: W,B,Pł,MP,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1 |L,Prs,O: 2 |A: 3
Atuty: Wiecznie młody, Boski ulubieniec, Oddech Wiary, Nieugięty, Magiczny śpiew, Uzdolniony
– Wystarczy odskoczyć – powiedział krótko, nie potrzebując wiele czasu do zastanowienia. – Często będzie to samo uniesienie łapy, czy uchylenie łba. Mag nie będzie w stanie zmienić kierunku pocisku, gdy już wyceluje w konkretną kończynę.
Taki atak wymagał wielkiego nakładu mocy. Zmiana jego właściwości już po uformowaniu była wręcz niemożliwa.
– Jeśli będziesz wystarczająco szybki, możesz doskoczyć do przeciwnika i powalić go na ziemię. Straci koncentrację i jego czar tym samym będzie słabszy lub wcale się nie pojawi.
O co zaś mi chodziło, gdy mówił o braku korzyści z postawy obronnej?
– Zauważyłeś już pewnie, że dobrze wykonany blok może zadać ranę twojemu przeciwnikowi. Podobnie dobrze wykonany unik stawia cię w lepszej pozycji i ułatwia wykonanie przyszłego ciosu. Postawa obronna wytraca naturalny pęd walki i obnaża twą obronę z obu tych zalet. Mimo to, w przypadku, który wymieniłeś, nadal taka podstawa może okazać się lepsza, niż zwyczajny atak.
Najważniejszą oczywiście i tak była znajomość przeciwnika oraz własne wyczucie. Jeśli ktoś uważa kontrataki za niehonorowe, można spodziewać się, że ich nie wykona, a co za tym idzie, można okładać go niemiłosiernie bez najmniejszego pohamowania.
Siderus ustawił się w pozycji gotowości do walki.
– Jesteś gotowy przećwiczyć obie taktyki, które omówiliśmy? Ja zacznę walkę i pobijemy się bez ran na "klepnięcia".
Gratka Niedźwiadka
Licznik słów: 212
> wygląd < > theme <
Boski Ulubieniec: darmowe błogosławieństwo na zwiad
Oddech Wiary: dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony; w przypadku niepowodzenia – rana ciężka. Negatywny efekt nie uruchamia się podczas obrony Wolnych Stad ani w sytuacji zagrożenia życia proroków
– w walce o czempionat Viliara atut działa jak zwykła Adrenalina;
– smok może poprosić o wyłączenie atutu w dowolnej sytuacji;
– za obronę Wolnych Stad uznaje się też walki na misjach zwiadowczych (np. ratunkowych);
– za zagrożenie życia uznaje się walki bez ograniczeń gdzie przeciwnik ma kości na zadanie rany śmiertelnej oraz wszystkie sytuacje, gdzie ktoś atakuje proroków bez ich zgody, niezależnie od posiadanych kości.
Nieugięty: mdlejąc, smok może wykonać ostatnią akcję, a przeciwnik ma do swojej +4 ST
Magiczny Śpiew: raz na pojedynek/polowanie i wyprawę/2 razy na polowanie łowcy, odejmuje 3 sukcesy przeciwnika
Boreas (kobold T2)
A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 2
U: B,A,O,Skr,Śl: 1
Euros (kobold T2)
A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 2
U: B,A,O,Skr,Śl: 1
Notus (kobold)
Zefir (kobold)