A: S: 3| W: 2| Z: 5| M: 2| P: 3| A: 1
U: B,Pł,A,O,W,MA,MO,MP,Prs: 1| L,Kż,Śl: 2 | Skr:3
Atuty: Stalowy Żołądek; Ostry Słuch; Pamięć Przodka; Bestiobójca; Otoczony
Leczenia Stada Ziemi
Leczenie Okowów Przeszłości– udane.
Kalectwo: Niezdolność do lotu, +2 ST do akcji fizycznych
1x śmiertelna [rana magiczna; głęboka rana kłuta na prawej pasze skrzydła, przechodząca na wylot przez bark; roztrzaskane kości ramienia, liczne odłamki wbite w ciało; rozerwane tętnice – bardzo obfite krwawienie; naruszona struktura ścięgien oraz mięśni; ogromny ból oraz szok nim wywołany; infekcja oraz gorączka]
Zużyte zioła: 3x topola, 3x tasznik, 3x muchomor, 3x ślaz, 3x lawenda, 3x babka lancetowata
Ponowne użycie Szczęściarza przez Ciszę po Lawinie możliwe 9 lipca
Akt
Licznik słów: 86
Mentalki- d33a70 Smoczy- 86cb8c mg #db7288
Stalowy Żołądek: Smok jest odporny na trucizny i efekty przedawkowania ziół. Fabularnie może zjadać zatrute mięso, ale nie osiągnie z niego sytości.
Ostry Słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik)
Pamięć Przodków: -2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
Bestiobójca: tabela ran woja/maga do walki z drapieżnikami. Przy walkach z drapieżnikami zdobywa PZ na tych samych zasadach co rangi walczące PH. Trzy razy na miesiąc ponowny rzut na Skradanie do drapieżnika, wybierany jest lepszy wynik.
Otoczony: możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST