Imię
Vuur → Rubinowa Łuska → Zgaszona Poświata
Stado
Mgły
Ranga
Pisklę → Adept → Łowca
Wiek
3 księżyce
Rasa
Pustynny
Płeć
Samica
Znak Losu
ErycaldetaleSylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Złote
Dominujący kolor smoka: Czerwony oraz srebrnoszary
Wzrost (1,8m)
Znaki szczególne smoka: Bordowe ciemniejsze tygrysie pasy na ciele, czarna obramówka wokoło oczu
Zieje ogniem
━ wygląd 

«Czerwień nie znaczy ciepła»
Vuur ma zwartą, proporcjonalną sylwetkę. Jej ciało pokrywają krótkie, gładko przylegające łuski w głębokim, ciepłym odcieniu czerwieni, który w świetle przybiera niekiedy lekko metaliczny połysk. Przez szyję, grzbiet, boki, nogi, ogon oraz zewnętrzną stronę skrzydeł biegną nieregularne bordowe pasy – szerokie w niektórych miejscach, zwężające się w innych, jakby tworzyły naturalny rytm z ruchem jej ciała. Układają się miękko, bez ostrych krawędzi, lecz wyraźnie odróżniają się od reszty łusek.Spód jej ciała – od gardła aż po zakończenie ogona – pokrywają większe, zaokrąglone łuski w srebrnoszarym odcieniu. Ich powierzchnia ma subtelny połysk, który tylko w ruchu delikatnie odbija światło. Głowa Vuur jest proporcjonalna, o spokojnych, surowych liniach – pysk lekko wydłużony, bez agresywnych rysów, z łagodną linią szczęki. Jej oczy są jasne, złociste, z pionowymi źrenicami i ciemną obwódką wokół tęczówek. Patrzy uważnie, z dystansem, ale bez zimna – jak ktoś, kto rzadko mówi pierwszy, ale zawsze widzi więcej, niż pokazuje.
Rogi wyrastają zza skroni – szerokie u nasady, wygięte niczym rogi barana, skierowane jednak bardziej ku górze, z matową powierzchnią przypominającą kredowy kamień. Ich seledynowoszary kolor przytłumiony jest kurzem i czasem, bez błysku ani ozdób. Skrzydła są szerokie, z błonami ciemnoczerwonymi z wierzchu, ozdobionymi kontynuacją bordowych pasów, oraz srebrnoszare od spodu, z lekko zarysowanym unerwieniem i cienkimi, półprzezroczystymi krawędziami.
Ogon Vuur jest długi, mocny i elastyczny, zakończony twardym, masywnym grotem w kształcie serca. Ten wyrostek, ma wyraźnie zarysowane krawędzie i zwartą, ciężką budowę
━ charakter
«Znam swoją granicę»
Vuur jest powściągliwa i nieufna wobec obcych. Nie mówi wiele, nie dzieli się sobą zbyt łatwo. Woli trzymać się na uboczu, obserwować i oceniać sytuację w ciszy. Jest ostrożna – nie podejmuje decyzji pochopnie i nie rzuca się w to, czego nie rozumie.Cierpliwość pozwala jej zachować spokój nawet wtedy, gdy coś ją niepokoi. Nie działa impulsywnie. Kiedy uzna, że coś jest warte jej uwagi, potrafi się temu poświęcić do końca. Jest ciekawska, choć nie okazuje tego wprost – interesują ją zjawiska, szczegóły, miejsca i zachowania innych, ale rzadko daje to po sobie poznać.
Ambicja trzyma się gdzieś głęboko – nie mówi o niej głośno, ale stale ją napędza. Vuur nie lubi zostawiać rzeczy niedokończonych. W relacjach jest zamknięta, ale jeśli kogoś uzna za bliskiego, staje się zaborcza i lojalna.
Nie szuka uwagi, nie zależy jej na tym, by się wyróżniać. Robi swoje w ciszy, nie oglądając się na innych. Jej spokój nie wynika z łagodności, tylko z przyzwyczajenia – tak jej jest najwygodniej.
━ historia
«Już niedługo»
Vuur urodziła się pośród kamienistych wydm, w gnieździe otoczonym przez ostre skały i surowy wiatr. Cisza była tu gęsta, niemal namacalna, a każdy ruch wydawał się nie na miejscu. Matka była chłodna, wymagająca i często okazywała agresję, szturchając ją lub boleśnie szczypiąc ostrymi pazurami. Ojciec był równie surowy – uderzał ją mocną łapą, kiedy tylko uznał, że zachowała się niewłaściwie. W jej świecie nie było miejsca na czułość ani słowa otuchy, jedynie bezwzględny porządek i posłuszeństwo wymuszane siłą.Jako jedyna samica wśród rodzeństwa od początku była spychana na margines. Bracia traktowali ją jak intruza, często ignorowali, rzucali szydercze spojrzenia lub bez ostrzeżenia popychali ją mocnymi łapami. Ich agresja stawała się coraz bardziej otwarta i bolesna, podczas gdy rodzice nie tylko nie reagowali, lecz wręcz akceptowali to jako naturalny element wychowania. Pewnego dnia bracia wyrzucili ją poza granice gniazda, pozostawiając na pastwę losu. Rodzice nawet nie próbowali jej szukać. Została sama...
Dni i noce po jakimś czasie zlewały się w jedno, szary piasek pod jej łapami z dnia na dzień zmieniał swój odcień aż pod jej łapami pojawiła się trawa. W pierwszym odruchu, przestraszyła się, nie rozpoznając w ogóle czym to jest. Chodzenie po tym jednak nie bolało a nawet było nieco przyjemniejsze więc po sprawdzeniu czy na pewno nic jej tam nie ugryzie, ruszyła dalej. Wędrówka obfitowała w wiele nowych krajobrazów oraz niebezpieczeństw.
Jednym z nich byli ludzie... kłusownicy można by powiedzieć. Złapali ją podczas snu, chcieli przetransportować gdzieś dalej ale po około 5 tygodniach zostali napadnięci, natrafili na stado drapieżników które zabrały klatkę z nią dalej. Kiedy im się znudziło zrzucili ją jednak. Szczęściem można nazwać to iż dosyć szybko jej małe więzienie utknęło w konarach drzewa a nie z całą siłą uderzyło o ziemie... choć może tak byłoby lepiej?
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 8
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Stalowy Żołądek;
– Ostry Węch
– Trudny Cel
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 4
Moc: 1
Percepcja: 2
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Stalowy Żołądek;
– Ostry Węch
– Trudny Cel
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 4
Moc: 1
Percepcja: 2
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– jako jedyny może przebywać na terenach pustynnych bez ograniczeń
– może jeść raz na dwa miesiące zamiast co miesiąc, co dla samotnika oznacza rzadsze odżywianie, a dla członka Wolnych bonus za dotację utrzymuje się przez dwa miesiące
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– jako jedyny może przebywać na terenach pustynnych bez ograniczeń
– może jeść raz na dwa miesiące zamiast co miesiąc, co dla samotnika oznacza rzadsze odżywianie, a dla członka Wolnych bonus za dotację utrzymuje się przez dwa miesiące
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 26/4, 12/4 (własne)
– rośliny: 4/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
jaspis, ametyst, tygrysie oko
ZIOŁA
zioło
– mięso: 26/4, 12/4 (własne)
– rośliny: 4/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
jaspis, ametyst, tygrysie oko
ZIOŁA
zioło
srebrna moneta

























