A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 5| P: 2| A: 3
U: W,B,Pł,O,Kż,Śl,Skr,MP,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Zahartowany, Pechowiec, Adrenalina, Twardy jak diament, Uzdolniony
OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:
Udane leczenie
– 1x lekka [Zadrapanie na żuchwie, lekkie krwawienie i pieczenie, nieprzyjemny ból i możliwość zakażenia]
3x średnia [rana magiczna, lewa przednia łapa pokryta długimi, głębokimi rozcięciami, mocne krwawienie, ból]; [rana magiczna: złamany mostek, silna opuchlizna i krwawienie wewnętrzne, otarcia na froncie klatki piersiowej, ból, gorączka] [Skręcenie stawu lewej, przedniej łapy, pękniecie kości, duży ból i krwawienie wewnętrzne, szok]
Powiadomienia
Licznik słów: 61
ZAHARTOWANY :: okres rehabilitacji po nieudanym leczeniu ran trwa o tydzień krócej.
PECHOWIEC :: po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
ADRENALINA :: dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka.
Atut działa na atak hybrydowy niezależnie od użytej w nim kombinacji atrybutu i umiejętności.
TWARDY JAK DIAMENT :: stałe -1 ST do rzutów na Wytrzymałość