OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:
Punkty Fabułay za fabułyBudowniczy Ruin + 6 PF
Domena Tyrana + 4 PF
Fabuły Mgieł
Aktualizacja.
OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:
Punkty Fabułay za fabuły| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


viewtopic.php?p=677518#p6775181x lekka [rana magiczna; rana cięta na lewym barku; krwawienie; ból; ryzyko infekcji]
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
[color=#585858] ♦ [color=#755252] ♦ [color=#B69278] ♦ [color=#C63C3C] ♦ [color=#B88576] 

viewtopic.php?p=677715#p6777151x ciężka [rana magiczna; rozległe oparzenia III stopnia na prawej łapie, sięgające łokcia; ból oraz szok nim wywołany; gorączka; infekcja]
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


1x lekka [rana magiczna; rana cięta na lewym barku; krwawienie; ból; ryzyko infekcji]
1x średnia [podłużna, nierówna rana po prawej stronie podbrzusza, infekcja, krwawienie, ból]
2x lekka [rana szarpana na lewym skrzydle; krwawienie; ból; infekcja]; [rozerwana błona prawego skrzydła; krwawienie ból]; 1x ciężka [rana magiczna: zmiażdżony krąg w 1/4 długości ogona; przerwane ważne nerwy i naczynia krwionośne, bardzo obfite krwawienie, utrata czucia w ogonie]
1x ciężka [rana magiczna; rozległe oparzenia III stopnia na prawej łapie, sięgające łokcia; ból oraz szok nim wywołany; gorączka; infekcja]
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
(...) ELIKSIRY
– 1x chroniący przed atakiem fizycznym
RUNY
–
INNE
– wyleczenie wszystkich ran z jednej walki (maks waga ciężka) – L24, zużyj do końca '25
– 5 dodatkowych tur na polowaniu dla smoka lub kompana (poza limitem) – L24, zużyj do końca '25
– pierwszy poziom umiejętności specjalnej – L24, zużyj do końca '25* (...)
KP postaci:(...) barwniki do łusek/futra, ozdobne nakładki na rogi (...)
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


viewtopic.php?p=678430#p6784301x lekka [rana magiczna na grzbiecie; odmrożenia I stopnia; ból]
1x ciężka [rana magiczna: cztery głębokie ukłucia na lewym boku, pęknięte żebra, rozerwane tkanki, obfite krwawienie wewnętrzne i zewnętrzne, gorączka]
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
REGENERACJA :: Raz na tydz. obniżenie powagi ran wybranego stopnia o jeden. PECHOWIEC :: -1 ST do nast. akcji po niepowodzeniu. Bonus sumuje się do -3 ST. SZCZĘŚCIARZ :: Sukces zamiast niepowodzenia. Raz na dwa tygodnie. |
ZAKLINACZ :: -1 ST do każdej obrony magicznej. POŚWIĘCENIE :: +1 sukces do ataku kosztem rany lekkiej. PRZEZORNY :: +2 ST do kontrataków przeciwników. |
:: ASHLAND :: Żywiołak Powietrza :: Humbak :: T3 W: 1, M: 2, Z: 1, P: 2 | L, Skr, Śl, MA, MO: 1 :: Przyjaciel Natury ::Drapieżniki nie atakują kompana jako pierwsze. |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |


Użyte zioła: 1x nawłoć, 1x tasznik1x rana średnia (przebity bok szyi w pobliżu gardła, drewniany bełt wystający z rany, krwawienie, ból)
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
|
✭ Zdrów jak ryba ✭ Odporny na choroby. Leczony dostaje bonus już od min. ilości ziół. A nawet jak rekin. ✭ Pechowiec ✭ Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. Wszystko ma zalety. ✭ Niestabilny ✭ Dodatkowa kość do MP, MA, MO, ciężka w razie niepowodzenia. Co za dużo, to niestabilnie. ✭ Niezawodny ✭ Brak kary ST za bycie rannym lub chorym w czasie leczeń, odporność na rehaby. Kijem się go nie dobije. ✭ Przezorny ✭ +2 ST do kontrataków przeciwników. W jego przypadku nic nie jest proste. ✭ Wybraniec Bogów ✭ Raz na pojedynek/polowanie i wyprawę/tydzień w leczeniu + 1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST. Słusznie wybrali komu sprzyjać. |
![]() |
| Garlemald ✭ Jeleń T3 (ż. powietrza) | Villedor ✭ Mantykora T3 | |
| S: 1| W: 2| Z: 2| M: 3| P: 2| A: 1 | S: 3| W: 2| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1 | |
| MP,B,L,Śl,Skr: 1| MA,MO: 2 | B,Śl,Skr: 1| A,O: 2 Nieugiety (mdlejąc, kompan wykonuje akcję, przeciwnik ma do swojej +4 ST) |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| ‹ regeneracja › raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden ‹ ostry słuch › dodatkowa kość do testu percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik) ‹ szczęściara › raz na dwa tyg. zamienia porażkę na sukces ‹ nieugięta › mdlejąc, może wykonać ostatnią akcję, a przeciwnik ma do swojej +4 ST ‹ poświęcenie › raz na atak +1 sukces kosztem jednej rany lekkiej ‹ magiczny śpiew › raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika | ![]() |
| dravozd ● nimfa (ż. wody, T3) S: 1| W: 1| Z: 2| M: 3| P: 1| A: 1 Pł,L,Skr,Śl: 1| MA, MO: 2 |
sanbreque ● gołąb (ż. powietrza, T3) S: 1| W: 1| Z: 2| M: 3| P: 1| A: 1 L,Skr,Śl: 1| MA, MO: 2 |
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


Leczenie Skowytu Wierchów – całkowicie nieudane. Okres rehabilitacji do 18 kwietnia.1x ciężka [rana magiczna; strzaskane kości lewej obręczy barkowej; krwawienie wewnętrzne; ból; szok; brak możliwości ustania na rannej kończynie]
Leczenie Triady Herezji – udane.2x średnia [porozcinana łuska na pysku, silne krwawienie, złamana żuchwa, ból, trudność z mówieniem i przełykaniem]; [rana szarpana na lewym udzie; obfite krwawienie; ból; infekcja]
Użyte zioła: 4x ślaz, 2x lawenda, 2x lulek, 2x tasznik, 2x nawłoć, 1x czosnek, 1x kalina1x lekka [rana magiczna na grzbiecie; odmrożenia I stopnia; ból]
1x ciężka [rana magiczna: cztery głębokie ukłucia na lewym boku, pęknięte żebra, rozerwane tkanki, obfite krwawienie wewnętrzne i zewnętrzne, gorączka]
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
Musisz mieć konto, aby pisać posty.
Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!