OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:
Okowy PrzeszłościPolowanie Zatraconej Tożsamości1x lekka[rana cięta szyi, krwawienie, ból, infekcja]
Akt


OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:
Okowy PrzeszłościPolowanie Zatraconej Tożsamości1x lekka[rana cięta szyi, krwawienie, ból, infekcja]
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


Leczenie Okowów Przeszłości – częściowo nieudane. Okres rehabilitacji do 24 marca. Przyznana 1/3 PL. (Hi, Fer! Nie wpisuj rehaba jak coś, bo już zdjęty w innych :p)Ok1x średnia [oparzenia drugiego stopnia na piersi na wysokości serca, ropnie, silny ból]
Leczenie Okowów Przeszłości – udane. Przyznano 1 PL.1x średnia [Poparzenie trzeciego stopnia całej klatki piersiowej; stopione łuski i tkanki, okropny ból i szok spowodowany raną, rosnąca gorączka]
Leczenie Okowów Przeszłości – udane. Przyznano 1 PL.1x średnia [Rana Magiczna: poparzenie drugiego stopnia prawego barku, ból, pieczenie, rosnąca gorączka, możliwość zakażenia.]
Leczenie Okowów Przeszłości – częściowo nieudane. Brak okresu rehabilitacji – rana lekka. Przyznana 1/3 PL.1x średnia [Rana Magiczna: głęboka szrama na klatce piersiowej, naruszona i skruszona kość mostka, obfite krwawienie i ból przy oddychaniu, pieczenie]
Użyte zioła: 1x orzech, 2x babka, 1x macierzanka, 3x tasznik, 2x topola, 1x jałowiec, 1x jemioła1x lekka[rana cięta szyi, krwawienie, ból, infekcja]
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |


viewtopic.php?p=674899#p6748991x średnia [rana magiczna na podbrzuszu; odmrożenia II stopnia; ból; szok]
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |


viewtopic.php?p=674923#p6749231x średnia [rana magiczna; rozerwana błona prawego skrzydła; odmrożenia; krwawienie; ból];
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |


Leczenie Okowów Przeszłości – udane. Przyznano 1PL.1x średnia [rana magiczna; rozerwana błona prawego skrzydła; odmrożenia; krwawienie; ból];
Użyte zioła Ziemi: 2x tasznik, 1x jemioła, 1x tasznik1x średnia [rana magiczna; oparzenia II stopnia na piersi; ból oraz szok]
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
Karłowatość I Stopnia – +1 ST do siły, +2 ST do wytrzymałości, płodność od 30 księżyca
Zdrów jak ryba: odporność na choroby. Leczony dostaje bonus już od min. ilości ziół.
Ostry słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik).
Empatia: -2 ST do perswazji , -2 ST do nakładania więzi
Przyjaciel Natury: drapieżniki nie atakują smoka jako pierwsze. Smok zawsze zauważy utrudnienie.
Znawca Terenów: znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie. Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
Otoczony: możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST| Valkhi – t3, niedźwiedź (samiec) | Sadzawka – t2, cudorośl ląd. (samica) | |
| S: 2| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 | S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 | |
| B,A,O,SKR,ŚL: 1 | B,A,O,SKR,ŚL:KŻ 1 |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
Karłowatość I Stopnia – +1 ST do siły, +2 ST do wytrzymałości, płodność od 30 księżyca
Zdrów jak ryba: odporność na choroby. Leczony dostaje bonus już od min. ilości ziół.
Ostry słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik).
Empatia: -2 ST do perswazji , -2 ST do nakładania więzi
Przyjaciel Natury: drapieżniki nie atakują smoka jako pierwsze. Smok zawsze zauważy utrudnienie.
Znawca Terenów: znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie. Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
Otoczony: możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST| Valkhi – t3, niedźwiedź (samiec) | Sadzawka – t2, cudorośl ląd. (samica) | |
| S: 2| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 | S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 | |
| B,A,O,SKR,ŚL: 1 | B,A,O,SKR,ŚL:KŻ 1 |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
[color=#585858] ♦ [color=#755252] ♦ [color=#B69278] ♦ [color=#C63C3C] ♦ [color=#B88576] 

| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
|
✭ Zdrów jak ryba ✭ Odporny na choroby. Leczony dostaje bonus już od min. ilości ziół. A nawet jak rekin. ✭ Pechowiec ✭ Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. Wszystko ma zalety. ✭ Niestabilny ✭ Dodatkowa kość do MP, MA, MO, ciężka w razie niepowodzenia. Co za dużo, to niestabilnie. ✭ Niezawodny ✭ Brak kary ST za bycie rannym lub chorym w czasie leczeń, odporność na rehaby. Kijem się go nie dobije. ✭ Przezorny ✭ +2 ST do kontrataków przeciwników. W jego przypadku nic nie jest proste. ✭ Wybraniec Bogów ✭ Raz na pojedynek/polowanie i wyprawę/tydzień w leczeniu + 1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST. Słusznie wybrali komu sprzyjać. |
![]() |
| Garlemald ✭ Jeleń T3 (ż. powietrza) | Villedor ✭ Mantykora T3 | |
| S: 1| W: 2| Z: 2| M: 3| P: 2| A: 1 | S: 3| W: 2| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1 | |
| MP,B,L,Śl,Skr: 1| MA,MO: 2 | B,Śl,Skr: 1| A,O: 2 Nieugiety (mdlejąc, kompan wykonuje akcję, przeciwnik ma do swojej +4 ST) |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| Werive samica skolopendry (typ 3) S:1|W:1|Z:2|M:1|P:3|A:1 Skr, Kż: 1 |
Caratha samica skolopendry (typ 3) S:1|W:1|Z:2|M:1|P:3|A:1 B, A, O, Śl: 1|Skr, Kż: 2 |

| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| Limo – brzeginia T2 | Mokradło – kuropatwa T3 | |
| S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 2 | S: 3| W: 2| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 | |
| Pł, A, O, Śl, Kż, MP: 1| Skr: 2 | B, L, Kż, Skr, Śl: 1| A, O: 2 |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
| • Regeneracja • raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden(xx.xx) • Ostry Węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na echu (zwierzyna & zioła) • Chytry Przeciwnik • raz na walkę +2 ST do akcji przeciwnika • Mistyk • raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego) • Magiczny Śpiew • raz na walkę odejmuje 2 sukcesy przeciwnika • Pojemne Płuca • raz na walkę -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze |
Rythar ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,Kż: 1 Vasiran ● gryf S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1 B,L,A,O,Skr,Śl,: 1 Orian ● myszolot Kompan niemechaniczy Onyks ● kruk Kompan niemechaniczy |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
Karłowatość I Stopnia – +1 ST do siły, +2 ST do wytrzymałości, płodność od 30 księżyca
Zdrów jak ryba: odporność na choroby. Leczony dostaje bonus już od min. ilości ziół.
Ostry słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik).
Empatia: -2 ST do perswazji , -2 ST do nakładania więzi
Przyjaciel Natury: drapieżniki nie atakują smoka jako pierwsze. Smok zawsze zauważy utrudnienie.
Znawca Terenów: znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie. Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
Otoczony: możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST| Valkhi – t3, niedźwiedź (samiec) | Sadzawka – t2, cudorośl ląd. (samica) | |
| S: 2| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 | S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 | |
| B,A,O,SKR,ŚL: 1 | B,A,O,SKR,ŚL:KŻ 1 |
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |


| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
Karłowatość I Stopnia – +1 ST do siły, +2 ST do wytrzymałości, płodność od 30 księżyca
Zdrów jak ryba: odporność na choroby. Leczony dostaje bonus już od min. ilości ziół.
Ostry słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik).
Empatia: -2 ST do perswazji , -2 ST do nakładania więzi
Przyjaciel Natury: drapieżniki nie atakują smoka jako pierwsze. Smok zawsze zauważy utrudnienie.
Znawca Terenów: znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie. Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
Otoczony: możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST| Valkhi – t3, niedźwiedź (samiec) | Sadzawka – t2, cudorośl ląd. (samica) | |
| S: 2| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 | S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 | |
| B,A,O,SKR,ŚL: 1 | B,A,O,SKR,ŚL:KŻ 1 |
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
Musisz mieć konto, aby pisać posty.
Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!