Stado: Mgieł
Ranga: Smok » Adept » Piastun
Wiek: 30 księżyców
Rasa: Pustynny
Płeć: Samica
Znak Losu: Kammanor
- Najważniejsze cechy wyglądu:
✧ Sylwetka pierwotna
✧ Łuski
✧ Skrzydła błoniaste, jedna para
✧ Dwie pary łap
✧ Kolor oczu: Złote
✧ Dominujący kolor smoka: Biel
✧ Przeciętny wzrost: 1,8 m
✧ Znaki szczególne smoka: Czerwone kreski przy oczach, czerwone wargi
✧ Zieje ogniem (złotym)
Wygląd:
Oiran to smoczyca, której obecność od razu przyciąga spojrzenia i budzi fascynację. Zachwyca delikatnym, lecz niepokojącym pięknem. Jej smukłe ciało pokryte jest łuskami w odcieniu czystej, lśniącej bieli, które połyskują jak polerowana kość słoniowa w świetle księżyca. Łuski ułożone są idealnie symetrycznie, tworząc harmonijną fakturę, która podkreśla jej zwinność i elegancję. Posiada wielkie, błoniaste skrzydła, które rozciągają się z gracją i lekkością, idealnie współgrając z jej smukłą sylwetką. Błona skrzydeł jest lekko perłowa, z opalizującymi smugami bieli, które przy każdym ruchu odbijają światło, przypominając skrzący się śnieg. Na szczycie głowy Oiran wyrastają dwa długie, zakrzywione rogi o kremowej, lekko przytłumionej bieli. Zaraz pod nimi znajdują się dwie pary mniejszych rogów, z czego jedna z par rozdwaja się na końcu. Rogi te delikatnie wyginają się ku górze, smukłe i ostre, podkreślając arystokratyczną elegancję i dumę postaci. Na nich zawsze znajdują się złote ozdoby i dzwoneczki, które zwiastują przybycie samicy.
Jej oczy mają głęboki złoty kolor, intensywny jak płynne złoto, którym przyciąga wzrok każdego. Spojrzenie Oiran jest pełne magnetyzmu i mocy. Nad jej oczami widoczne są charakterystyczne, czerwone kreski, przypominające ludzki makijaż, a zarazem niepowtarzalny znak rozpoznawczy wśród smoczej rasy. Te czerwone kreski nadają jej spojrzeniu jeszcze bardziej wyrazisty, niemal drapieżny charakter, podkreślający jej emocjonalną zmienność. Czerwienią podkreśla również swoje wargi.
Oiran zionie niezwykłym, złotym ogniem, który wygląda, jakby był utkany z płynnego metalu, co czyni jej atak równie pięknym, co niszczycielskim.
Jej cała sylwetka i szczegóły wyglądu, w odcieniach bieli i delikatnych perłowych odblaskach, przywodzą na myśl ducha zimowego nieba — ulotnego, pięknego i niebezpiecznego. Kiedy Oiran rozpościera swoje skrzydła i wzbija się w powietrze, wygląda jak zjawa utkana z białej mgły, przywodząc na myśl dziką wolność i moc.
Refka ✧━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━✧
Charakter:
Ma zaskakująco towarzyskie usposobienie. Jej życie kręci się wokół flirtów, rozkoszy i zabawy. Przywykła do pełnej swobody, ignoruje wszelkie społeczne konwenanse i mało ją obchodzą przyjęte normy moralne, co sprawia, że potrafi być prawdziwie nieprzewidywalna. Jest błyskotliwa, bystra, pełna wdzięku i swobody, którą zaraża otoczenie. Uwielbia flirtować i uwodzić, traktując to jako subtelną formę sztuki, w której jest prawdziwą mistrzynią. Zna wartość słowa i gestu, doskonale zdając sobie sprawę, jak zwrócić na siebie uwagę i zdominować rozmowę. Jej śmiech, miękki i zmysłowy, ma w sobie niemal magiczną moc przyciągania.
Cechy charakterystyczne:
✧ Uwodzicielska i charyzmatyczna: Jej spojrzenie zdradza dziką naturę. Zawsze jest intrygująca i niełatwo się jej oprzeć.
✧ Beztroska i niezależna: Oiran uwielbia towarzystwo, lecz bardziej ceni wolność. Nie przejmuje się opiniami innych, czerpiąc z życia pełnymi garściami.
✧ Manipulantka: Jest biegła w perswazji i wie, jak wykorzystać słabości innych.
Słabości:
✧ Samouwielbienie: Uwielbia pochlebstwa i łatwo ulega pochwałom.
✧ Kapryśność: Bywa zmienną i niecierpliwą, szczególnie gdy ktoś ogranicza jej wolność.
✧ Głód emocji: Szybko się nudzi i poszukuje coraz intensywniejszych doznań.
✧━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━✧
Historia:
Oiran nie przyszła na świat pod czujnym okiem smoczej rodziny. Została wyrwana ze swojego naturalnego środowiska jeszcze przed wykluciem — tak jak i jej brat. Oba jaja znalazła grupa handlarzy, dla których każde z nich stanowiło cenny towar, mogący przynieść ogromne zyski. Jaja przewieziono więc daleko na południe, do ludzkiego miasta pełnego gwaru i przepychu, gdzie ostatecznie sprzedano je do jednego z najbardziej niezwykłych i dekadenckich przybytków rozkoszy, który słynął z tego, że przyjmował także istoty takie jak smoki.
Rodzeństwo wykuło się w tych nowych, obcych im murach, a ich losy potoczyły się odmiennymi ścieżkami. Oiran wychowywana w otoczeniu innych smoczych istot i egzotycznych mieszkańców przybytku, uczyła się od najmłodszych lat jak perfekcyjnie grać rolę uwodzicielki. Rozwijano w niej wdzięk, subtelność i umiejętność manipulacji, które szybko stały się jej drugą naturą. Z każdą lekcją stawała się bardziej biegła w sztuce przyciągania i zaspokajania pragnień, a także przejmowania kontroli nad tymi, którzy znajdowali się pod jej urokiem. Natomiast jej brat, choć był blisko, trafił pod opiekę innego opiekuna, który przygotowywał go do roli cichego strażnika i bezwzględnego obrońcy, skrytobójcy na zamówienie.
Gdy Orian osiągnęła odpowiedni wiek, zaczęto ją przekazywać z rąk do rąk, niczym trofeum, którym każdy możnowładca czy zamożny kupiec chciał się nacieszyć, lecz nigdy nie zatrzymać. Każdy dom, do którego trafiała, wykorzystywał ją jako obiekt rozrywki i ornament swojej pozycji. Nie znała nic poza rolą, do której ją stworzono, i przywykła do życia pełnego uwodzenia, manipulacji i słodkich kłamstw, którymi otaczała swoich klientów, aby zadowolić każde z ich życzeń.
Jednak los Oiran i jej brata odmienił się przy ostatniej w ich życiu transakcji, w której Oiran miała zostać przetransportowana przez morze, a jej brat miał ochraniać ich przed piratami. Statek, którym płynęło rodzeństwo, wpadł w gwałtowny sztorm. Burza rozszalała się w niespotykanym wręcz gniewie, jakby sama natura upominała się o zagubione smocze rodzeństwo. Ogromne fale przewracały statek, wiatr rozrywał żagle, a załoga nie miała szans stawić oporu potężnym siłom morza. Statek wkrótce rozbił się o ostre skały, a Oiran i jej brat zostali wyrzuceni za burtę, niknąc w otchłani wzburzonej wody.
Kiedy morze się uspokoiło, wyrzuciło jej bezwładne ciało na brzeg pobliskiego lądu. Była sama, otoczona pustką i ciszą, która stanowiła niemal niepokojący kontrast wobec hałasu i chaosu, które dotąd wypełniały jej życie. Było to pierwsze miejsce od jej wyklucia, gdzie nikt nie oczekiwał od niej żadnej roli do odegrania, żadnego uśmiechu do podarowania. Tam, leżąc na piaszczystym brzegu, zaczęła dochodzić do siebie, a z każdym oddechem czuła, że w jej sercu budzi się coś nowego — nieznane jej pragnienie wolności. Niestety nigdzie w zasięgu wzroku Oiran nie dostrzegła swojego brata, ruszyła więc na jego poszukiwania, nadaremne. Musiała więc zacząć swoje życie na nieznanych terenach, sama i z czystą kartą.
✧━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━✧
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie młoda;
– Atrakcyjna;
– Empatia;
– Znawca Zwierząt;
– Magiczny Śpiew;
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 2
Aparycja: 5
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie młoda;
– Atrakcyjna;
– Empatia;
– Znawca Zwierząt;
– Magiczny Śpiew;
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 2
Aparycja: 5
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– może przebywać na terenach pustynnych bez ograniczeń;
– może jeść raz na dwa miesiące zamiast co miesiąc, co dla samotnika oznacza rzadsze odżywianie, a dla członka Wolnych bonus za dotację utrzymuje się przez dwa miesiące
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 3 poziom) – L24, zużyj do końca '25*
– 1 punkt umiejętności dla kompana – L24, zużyj do końca '25*
– karta tarota (użycie jej daje losowy efekt do akcji) – zużyj do końca '25
– może przebywać na terenach pustynnych bez ograniczeń;
– może jeść raz na dwa miesiące zamiast co miesiąc, co dla samotnika oznacza rzadsze odżywianie, a dla członka Wolnych bonus za dotację utrzymuje się przez dwa miesiące
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 3 poziom) – L24, zużyj do końca '25*
– 1 punkt umiejętności dla kompana – L24, zużyj do końca '25*
– karta tarota (użycie jej daje losowy efekt do akcji) – zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 8/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
malachit, diament, onyks, akwamaryn, 2x opal, szafir
ZIOŁA
zioło
– mięso: 8/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
malachit, diament, onyks, akwamaryn, 2x opal, szafir
ZIOŁA
zioło
pióro Nariego























