A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 5| P: 2| A: 3
U: W,B,Pł,O,Kż,Śl,Skr,MP,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Zahartowany, Pechowiec, Adrenalina, Twardy jak diament, Uzdolniony
OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:
Z walki:
+ 2x lekka [rana magiczna; zbita lewa kostka; ból; krwawienie wewnętrzne; opuchlizna] [rana magiczna: zwichnięty lewy nadgarstek; nieprzyjemny ból, niewielkie krwawienie wewnętrzne]
1x średnia [rana magiczna: złamanie zamknięte kości barkowej prawej przedniej łapy; krwawienie wewnętrzne, duży ból przy poruszaniu kończyną, rosnąca gorączka
Powiadomienia
Licznik słów: 45
ZAHARTOWANY :: okres rehabilitacji po nieudanym leczeniu ran trwa o tydzień krócej.
PECHOWIEC :: po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
ADRENALINA :: dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka.
Atut działa na atak hybrydowy niezależnie od użytej w nim kombinacji atrybutu i umiejętności.
TWARDY JAK DIAMENT :: stałe -1 ST do rzutów na Wytrzymałość