- Imię
Sazan → Skrząca Łuska → Iskra Mirażu
Stado
Mgły
Ranga
Smok → Adept → Wojownik
Wiek
10 ksieżyców
Rasa
Morski
Płeć
Samica
Znak Losu
Viliar
- Najważniejsze Cechy Wyglądu
⁍ Łuski
⁍ Skrzydła błoniaste
⁍ Dwie pary łap,
⁍ Bursztynowe ślepia,
⁍ Dominujący kolor: Srebrzysty
⁍ Przeciętny wzrost (1,6m)
⁍ Znaki szczególne: Jej całe ciało pokryte jest plamami podobnymi jak u karpia koi.
⁍ Skrzela
Wygląd
Jasne łuski samicy są koloru srebrzystego, zaś na całej powierzchni jej ciała pojawiają się ciemne, prawie czarne i pomarańczowe plamy przypominające wzór karpia koi. Na grzbiecie nosa znajdują się dwa kolce, zaś za nozdżami wyrastają jej wąsy. Za policzkami oraz od czoła, aż po koniec ogona posiada nieco przezroczystą, jasną błonę o jednolitym kolorze. Na głowie ma trzy pary rogów, zaś środkowa, dłuższa para jest zakrzywiona. Posiada uszy a oczy ma bursztynowy. Końce jej skrzydeł są ciemniejsze, tak samo jak stópki tylnych łap. Między palcami posiada błony a na szyi skrzela.
Charakter
__Jest dość stanowcza, jak na młody wiek ma jakieś swoje cele w życiu. Wiadomo że wiele jeszcze musi się nauczyć, jednak, ma samozaparcie i chęci do samodoskonalenia się. Nie boi się krwi, bólu. Życie jej nigdy nie rozpieszczało, więc to też wpłynęło na jej zachowanie. Mimo to potrafi zrozumieć swoje położenie i próbuje nie podskakiwać za wysoko, trzeba mieć jakieś zasady.
Historia
__Samica straciła kontakt ze swoim rodzinnym stadem i zawędrowała do granicy z Mgłą. Co dalej sie wydarzy? To zobaczymy. - Najważniejsze Cechy Wyglądu
Punkty Honoru: 2
Punkty Fabuły: 3
- ATUTY
– Pechowiec;
– Chytry Przeciwnik;
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1[
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 27/4 mięsa, 2/4 roślin
Kamienie: 2x jaspis, topaz, 2x akwamaryn, szafir, 2x ametyst, cytryn
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry:
– 1x eliksir leczący rany średnie
Inne bonusy:
– saszetka pieprzu (rzucona w drapieżnika przepędza go i przerywa walkę – działa też na stado)* – użyj do końca '24
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji* – użyj do końca '24
Fabularne: –
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek