Ostry słuchdodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik)Szczęściarz 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie Przyjaciel natury drapieżniki nie atakują smoka jako pierwsze Znawca terenów znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła raz na polowanie/wyprawę/2 razy na polowanie łowcyOpiekunstałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów. Kompani mają +1 turę na polowaniu
Ostry słuchdodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik)Szczęściarz 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie Przyjaciel natury drapieżniki nie atakują smoka jako pierwsze Znawca terenów znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła raz na polowanie/wyprawę/2 razy na polowanie łowcyOpiekunstałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów. Kompani mają +1 turę na polowaniu
• ostry węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, mniejsze pożywienie) • szczęściarz • 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie • lekkostopy • trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania • opiekun • stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów, kompani mają +1 turę na polowaniu • znawca terenów • znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła 2 razy na polowanie
zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
ostatnie uż. szczęściarza 20.10 | lekkostopy – marzec 0/3 | znawca – marzec 0/2 | ostatnie uż. błysku przyszłości 03.11
Atuty Dixi:
regeneracja– raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich
ran wybranego stopnia o jeden szczupły– potrzeba o 1/4 mniej pożywienia by zaspokoić głód
+ 7/4 roślin
+ 105/4 mięsa
+ granat, bursztyn, onyks, koral
+ 2x Ataku Pazura, 2x Ataku Mocy, 2x Ochrony Przed Pazurem, 2x Ochrony Pprzed Maddarą
+ 2x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Fizycznym i Magicznym, 2x eliskir zwiększający siłę
+ odstraszenie drapieżników na polowaniu – L23, zużyj do końca '24
+ talia kart (zwykłe do gry); atlas roślin (z opisami w języku ludzi); sweterek smoczego kroju; pierścień syndykatu szczura; blond peruka; ludzkie majtki w kropki; różowa obroża z firanek; czerwona flaga (można zaprojektować samemu herb); duża skórzana torba, szklana butelka z przeterminowanym eliksirem, 3x metr kwadratowy ciemnofioletowej lnianej tkaniny, 2x słoik łatwopalnego atramentu, złota korona z szafirem (można wymontować), żuk gnojarz, kamienna cegła, beczka jasnego piwa, 1 porcja trawki do palenia (z trzech), drewniana łyżka, duża deska, słój z głową rudego drwala, naszyjnik w kształcie serca, kolczyk z pszczołą, naszyjnik z ćmą, szkło powiększające, drewniana podobizna Ognvara, biała laska z wymalowanym czarnym wieńcem na gałce, rogaty łeb demona, 2x drewniana deska, szabla uberdzika, kilka srebrnych łyżeczek, koraliki do grzywy, góralska kamizelka z futra kozy, Butelka Nektaru (Jesion)
Wszystko powyższe od Nowego Porządku (spadek po odejściu postaci)
• ostry węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, mniejsze pożywienie) • szczęściarz • 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie • lekkostopy • trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania • opiekun • stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów, kompani mają +1 turę na polowaniu • znawca terenów • znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła 2 razy na polowanie
zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
ostatnie uż. szczęściarza 20.10 | lekkostopy – marzec 0/3 | znawca – marzec 0/2 | ostatnie uż. błysku przyszłości 03.11
Atuty Dixi:
regeneracja– raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich
ran wybranego stopnia o jeden szczupły– potrzeba o 1/4 mniej pożywienia by zaspokoić głód