Stado: ziemi
Ranga: Pisklę → Adept → Wojownik → Łowca → Straszy
Wiek: 0ks
Rasa: Północny x morski
Płeć: samiec
Znak Losu: Immanor
Najważniejsze cechy wyglądu:
- Obecność zarówno futra jak i łusek
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: niebieski
Dominujący kolor smoka: brązowo-czerwony, futro złote.
Niski wzrost (1,50 m)
Znaki szczególne smoka: Niebieskie oczy, charakterystyczne rogi, obecność długiego, złotego futra.
Zieje lodem
Wygląd: Tojad jest mieszanką smoka północnego oraz morskiego. Większość cech odziedziczył po mamie, złote futro, kolor oczu, po ojcu jedynie błony przy łapach. Unikalną jego cechą jest wydłużone ciało, kolor brązowo-czerwonawy, para średniej długości rogów, osadzonych między oczami. Można też zauważyć, że posiada nieco krótsze kończyny, niż większość smoków. Złote futro (jego duma) obecne jest częściowo na klatce piersiowej oraz z tyłu głowy, ciągnie się wzdłuż grzbietu, a ogon kończy się charakterystyczną kitą. Resztę ciała pokrywa krótkie futro koloru brązowo-czerwonego. Pysk nieco wydłużony, generalnie fizjonomia części twarzowej nieco groźna, jakby chciał komuś dać w łeb (zgodna z charakterem) – ostre rysy, wystające kły, ciągle lekko zmrużone, podejrzliwe oczy. Posiada parę uszu, dość długich, skierowanych ku tyłowi.
Charakter: Wygląd oddaje charakter, to znaczy, niezły z niego diabełek. Cechuje go brawura i dość wybuchowy temperament, plus jest uparty jak osioł. Ciekawski do granic możliwości, z trudem toleruje nakazy i zakazy, jak coś sobie umyśli, to i tak to zrealizuje. Bardzo mocno kocha swoją rodzinę, matkę i siostry, co do ojca.. to się okaże. Inne smoki, z poza rodziny toleruje do czasu, gdy zwyczajnie nie zaczną go wkurzać. Złote futro jest dla niego najwyższą wartością, i biada temu, kto je poniży lub w jakiś sposób uszkodzi. Brak skrzydeł wcale mu nie przeszkadza, nawet może lepiej, gdyż cierpi na lęk wysokości, o którym oczywiście nikomu nigdy nie powie! Dużo zależy od wychowania, jednak ma zadatki na wredotę i paskudnika.
Historia: dziecko Cynamonowego Zauroczenia oraz Gwieździstego Poranka. Odziedziczył percepcję po ojcu i zręczność po matce.
Punkty Zwierzyny: 12
Punkty Fabuły: 10
- ATUTY
– Ostry Słuch
– Szczęściarz
– Przyjaciel natury
– Znawca Terenów
– Opiekun
ATRYBUTY
Siła: 4
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 4
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 2
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 3
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 0/4 mięsa, 1/4 roślin, 0/4 grzybów, 0/4 innych
Własna zdobycz: 3/4 roślin, 15/4 mięsa
Kamienie: 3x diament, akwamaryn, rubin, cytryn, nefryt, granat, ametyst, agat, 3x koral
Kryształy:
– Pojętnego Ucznia
– Szczodrobliwego [naładowany]
Runy:
– Ataku Pazura
– 2x Ataku Mocy
– 2x Ochrony Przed Maddarą
– 2x Ochrony Przed Pazurem
Eliksiry:
– Zwiększający Siłę
– 2x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym
– 1x eliksir ochronny przed atakiem magicznym
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)* – użyj do końca '24
– podejrzana fiolka (dodatek do normalnego ataku – jeśli atak się powiedzie, ranny zachoruje na grzybicę)* – użyj do końca '24
– odstraszenie drapieżników na polowaniu – L23, zużyj do końca '24
– przedłużenie terminu ważności nagrody z loterii '22 aż do końca 2024 (uwaga! przedłużona nagroda zostanie przypisana na stałe do twojej postaci) – L23, zużyj do końca stycznia '24
– 2 poziom umiejętności lokomocyjnej (nawet jeśli startujemy od zera) – L23, zużyj do końca '24*
Fabularne: 1x złota moneta, 2x srebrna moneta puchar Konkursu Talentów Piesków z rubinem w środku (można wyciągnąć by otrzymać kamień szlachetny)
niewielka malowana zawieszka w kształcie gnoma, drewniana figurka kruka (arcydzieło), srebrna grudka Naranlei, butelka wina, butelka rumu, miód pitny, runa raido, błękitna wstążka, wielka księga szyderców, Trofeum z areny Twardzielala, czaszka człowieka, żaba rycząca Buczek, złota zawieszka dla Rosy, olbrzymia kość, torba Amisia, szczotka dla psów, księga żabich zaklęć, siarka, 2x smoczy ząb, czaszka gigantycznego dzika, kawałeczki drewna, torba kostek i kosteczek, drewniany kufel z grawerem, szkielecik Szczura, czerwony dywan perski, rak (gatunek Cherax), miniaturowy żółw zatokowy, zamarznięta żaba, dwie wełniane czapki (z napisem "DZICZ" i "FOKA"), wełniane skarpetki z haftem żabki (rozmiar małego psa), sztylet, korona cierniowa
Zioła: 6x muchomor
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek