A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 4| P: 3| A: 5
U: Kż,Śl,MA,MO,Skr,B,L,A,O: 1| Pł,Prs,MP: 2| W: 3
Atuty: Stalowy żołądek, Ostry węch, Szczęściarz, Alchemik, Wybraniec Bogów, Magiczny Śpiew, Pechowiec
Kalectwa: +4 ST do akcji fizycznych i magicznych [ślepota]
– Wyglądasz ślicznie – powiedziała z uśmiechem, po zobaczeniu obrazu, przedstawiającego wygląd młodszej smoczycy. – W takich momentach, brakuje mi mojego wzroku, ale na szczęście to tylko chwile.
Rozwiała magiczne zwierciadło, po czym przyjrzała się sondą magicznemu stworzonku.
– Mi też miło – odpowiedziała na ponowne przywitanie. – Oho, już zaczynasz łapać, o co mi chodzi. Maddarą można stworzyć cokolwiek sobie wyobrazisz i nie trzeba się ograniczać do przyjętych form w zwierzęcym świecie, nawet takich jak oczka i pyszczek. Można zaszaleć po całości, łamiąc wszystkie zasady naturalnego świata. Pokażę ci, o co mi chodzi.
Przelała maddarę w potworka o wężowej sylwetce. Był wielkości typowego węża, jednak unosił się w powietrzu przed piastunką. Jego ogon pokryty był tęczowymi, kryształowymi piórkami, przypominającymi śnieżne gwiazdki, a jednocześnie twarde w dotyku, jak kawałki łusek.
Segmenty jego ogona były nieco odsunięte od siebie, pozostawiając między nimi trochę pustej przestrzeni, jak gdyby ktoś go pokroił. W środku, co widoczne było w miejscu cięć, przypominał przekrojony owoc, z małymi czarnymi pestkami i soczystym, zielonym miąższem.
Jego głowa miała kanciasty, trójkątny kształt. Jej powierzchnia przypominała białą skorupkę jajka, choć była twarda niczym kość. W ściankach "łba" wężowego stworzenia wydrążone były cztery dziury, po jednej na każdą ściankę. Z każdego z tych otworów wymykały się małe kolorowe bańki, które pozostawiały po sobie różany zapach, gdy pękały.
Niesmak Poranka
Licznik słów: 219
{ teczka } { theme }
.
.
────────────── ☬ ──────────────
.
Kryształ Zielarza: +1 sztuka do wszystkich zbiorów ziół
.
Pechowiec: po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
.
Ostry Węch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, mniejsze pożywienie)
.
Szczęściarz: 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie
.
Alchemik: dwa razy na miesiąc tworzenie podwójnej dawki eliksiru (2 zamiast 1)
.
Wybraniec Bogów: raz na pojedynek/polowanie +1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST
.
Magiczny Śpiew: raz na pojedynek/polowanie, odejmuje 3 sukcesy przeciwnika
.
────────────── ☬ ──────────────
| Limo – brzeginia T2 | | Mokradło – kuropatwa T3 |
| S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 2 | | S: 3| W: 2| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 |
| Pł, A, O, Śl, Kż, MP: 1| Skr: 2 | | B, L, Kż, Skr, Śl: 1| A, O: 2 |
.
W jaki sposób Mokradło może zadać ranę średnią lub ciężką?
Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego.