Stado: Mgieł
Ranga: Pisklę → kleryk → uzdrowiciel
Wiek: 11 księżyców
Rasa: Skrajny (Północny x Drzewny)
rasa do dziedziczenia po dziadkach: pustynny
Płeć: Samica
Znak Losu: Sennah
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Futro
Skrzydła pierzaste jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: zielone z czarną twardówką
Dominujący kolor smoka: szarość
Przeciętny wzrost (1,65)
Znaki szczególne smoka: dwubarwna grzywa, rogi przypominające różane ciernie, generalna aparycja szopa
Zieje lodem
Wygląd: Najważniejsze w wyglądzie Ebrill jest chyba jej podobieństwo do niewielkiego zwykle szerszego ssaka. Ciemna plamka na mordce, grubsze miejscami szarawe futro zdobione ciemnymi pasami na grzbiecie zapewne nie raz zakwestionują wśród starszych smoków przynależność gatunkową niewielkiej samicy. Wracając do łba, wyrastają z niego dwa niewielkie rogi kolorem najbliższe różanym cierniom i zwykle przykryte włosami bujnej grzywy w charakterystycznym krwistym odcieniu z niejednym czarnym pasemkiem. Grzywa ta ciągnie się przez całe ciało Ebrill aż do koniuszka ogona. Pierzaste skrzydła podobnie jak reszta ciała utrzymują podobną paletę kolorów z zewnętrznymi lotkami głównie w ciemnym niemal czarnym odcieniu i pazurem na zgięciu w barwie rogów. Ostatnie ale nie najmniej ważne są łapy samicy o czarnych szponach i ciemnym futrze tworzącym swoiste "skarpetki" jak to niektórzy nazywają.
Charakter: Ebrill jest bardzo bezpośrednią samicą. Szczera w swoich słowach, stanowcza w postanowieniach i rzadko gryząca się w jęzor, który potrafi być wybitnie cięty gdy ktoś zajdzie samicy za skórę. Oczywiście istnieją także złe dobre strony jej charakteru. Jest wierną podporą dla smoków obdarzonych przez nią zaufaniem. Wbrew pozorom jest również dobrym słuchaczem i chętnie służy pomocą oczywiście jeśli uzna, że ta pomoc jest potrzebna. Posiada również swoistego ducha przygody, lubi poznawać nowe rzeczy, zwiedzać i o zgrozo uczyć się co połączone z pisklęcą wrodzoną ciekawością świata przysporzy bólu głowy niejednemu piastunowi. Smoczyca wciąż jednak jest w wieku młodszego adepta i jej charakter może być łatwo ukształtowany przez smoki, pod których skrzydła trafi.
Historia: Później mówiono, że smok ten nadszedł z północy z terenów bardzo dalekich od Wolnych Stad. Pochodzenie Ebrill i jej ojczyzna często przeplatają się z losami smoków wolnych stad. Miejsce pokoju, szczęścia, radości i bezpieczeństwa- istny raj dla tych znudzonych ciągłym ryzykiem wojen, mordów i intryg. Młoda samica jednak nie chciała tam dłużej zostać. Zaciekawiona opowieściami o smoczych ziemiach daleko na południe, o smokach stamtąd pochodzących dzięki którym i sama Ebrill istnieje dnia dzisiejszego. Chciała poznać te smoki, ten obcy dla niej świat.
Wyruszyła więc w podróż pełną niebezpieczeństw nowych miejsc i marudzenia smoka, który obiecał ją odprowadzić. Czasem na własnych łapach, czasem na grzbiecie swojego towarzysza w końcu stanęła u granic wolnych stad. Teraz tylko dostać się na te całe "tereny wspólne" i będzie w... domu?
Punkty Leczenia: 11 i 2/3
Punkty Fabuły: 10
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie Młoda;
– Wrodzony Talent;
– Szczęściarz;
– Zielarz;
– Utalentowana;
– Znawczyni Terenów;
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 4
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 2
Wiedza 1
Leczenie 3
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie Młoda;
– Wrodzony Talent;
– Szczęściarz;
– Zielarz;
– Utalentowana;
– Znawczyni Terenów;
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 4
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 2
Wiedza 1
Leczenie 3
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
– chroniący przed maddarą,
– chroniący przed atakiem fizycznym
RUNY
–
INNE
– możliwość posiadania 3 piskląt z chętnym partnerem tej samej płci – L24, zużyj do końca '25
– słoiczek z czarną mazią [umożliwia zadawanie większych obrażeń, podbijając o jeden stopień powagi trzy zadane rany, kosztem późniejszego zatrucia] – działa tylko na potwory z Dębowego Lasu
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
– chroniący przed maddarą,
– chroniący przed atakiem fizycznym
RUNY
–
INNE
– możliwość posiadania 3 piskląt z chętnym partnerem tej samej płci – L24, zużyj do końca '25
– słoiczek z czarną mazią [umożliwia zadawanie większych obrażeń, podbijając o jeden stopień powagi trzy zadane rany, kosztem późniejszego zatrucia] – działa tylko na potwory z Dębowego Lasu
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 3/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
2x akwamaryn, 2x onyks, 3x szmaragd, koral, opal, agat, 2x diament, 2x granat
ZIOŁA
3x ślaz dziki, 1x lulek
– mięso: 0/4
– rośliny: 3/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
2x akwamaryn, 2x onyks, 3x szmaragd, koral, opal, agat, 2x diament, 2x granat
ZIOŁA
3x ślaz dziki, 1x lulek
pluszowy halibut, ozdobne nakładki na rogi, zastawa z z malunkami walczących smoków






















