A: S: 2| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 3
U: Prs,B,Pł,O,A,W,MO,MA,Kż,Skr,Śl: 1| L,Lcz,MA: 2| MP: 3
Atuty: Pechowiec; Empatia; Obeznany; Wybraniec Bogów;
Sea spod posągu Sennah, wraz ze swym piskleciem, które trzymała dalej na grzbiecie, owinięte w skóry, aby nie marzło za bardzo, oraz w towarzystwie swojego wiernego zwierzyńca, podreptała ku ołtarzowi , gdzie swój patronat rozciągnął Erycal. Chyba nigdy, tak naprawdę, nie sądziła, że kiedyś tu przyjdzie.
Spłoszyła się, widząc tyle smoków.
Podkulila pozostałości swoich palców, jednocześnie unosząc głowę i przemknęła w miarę z godnością w kierunku siostry i Sida.
Przystanęła koło ołtarza, drżąc lekko z wysiłku.
Erycalu, blizny mogą pozostać, niech będą świadectwem mojej naiwności i braku rozwagi, pomóż jednak odzyskać mi władzę nad mocą i ciałem, bym mogła dalej godnie kroczyć droga Uzdrowicielki.
/Poderżnięte gardło: +1st do wytrzymałości i +1st do magii oraz brak zionięcia i mowy
Odmrożenia (postać straciła po dwa place u każdej z łap oraz część ogona, na skutek martwicy) +2st do akcji fizycznych
Licznik słów: 138
 | | theme ⋇ głos ⋇ teczka postaci

⋟ Pechowa⋞
po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu
⋟ Empatka ⋞
-2 ST do perswazji, -2 ST do nakładania więzi
⋟ Obeznana ⋞
używając przynajmniej jednego zioła więcej niż minimum, -1 ST do pierwszego etapu leczenia ran
⋟ Wybranka Bogów ⋞
raz na pojedynek/polowanie i wyprawę//2 razy na polowanie łowcy/tydzień w leczeniu + 1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST |
Stribogia [harpia] – niemechaniczny
Uwarzone Eliksiry
⋟ Ochronne ⋞
⊰ ⋆ ⊱ Przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym – 1
⊰ ⋆ ⊱ Przed Atakiem Fizycznym – 5
⊰ ⋆ ⊱ Przed Atakiem Magicznym – 4
⋟ Leczące ⋞
⊰ ⋆ ⊱ Lekkie – 0
⊰ ⋆ ⊱ Średnie – 0
⊰ ⋆ ⊱ Ciężkie – 0
Kryształy
⋟
– Pojętnego Ucznia
– Włóczykija (smok płaci za misję zwiadowczą o 1 kamień mniej)
– Kolekcjonera (aktywny – 07.12) (chroni przed omdleniem przez 2 tury)
– Zielarza (+ 1 sztuka o zbioru ziół)
– Obieżyświata
– Doświadczonego (aktywny) (smok może przebywać i polować na terenach specjalnych (głębiny) przez 6 tur)
– Ideału (aktywny) (błyskawiczne odnowienie zużytego Atutu)
– Szamana (smok otrzymuje w Warsztacie 15 sztuk wybranego zioła) ⋞