A: S: 3| W: 4| Z: 2| M: 5| P: 2| A: 1
U: B,L,W,O,MP,MA,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| A,MO: 3
Atuty: Regeneracja, Wytrzymały, Szczęściarz, Twardy jak diament, Utalentowany, Przezorny
Miał szczęście, że każde stado miało do zaoferowania jakichś piastunów, bądź ich zastępstwo, gdyż potencjalna podejrzliwość uczestników mogła być złagodzona ich widokiem. Gdyby za ich bezpieczeństwo miał odpowiadać wyłącznie jeden, obcy smok, sytuacja byłaby w końcu mniej przejrzysta. Nawet jeśli wcześniej jakoś udawało się to organizować, zawsze lepiej czuł się z dodatkowym zabezpieczeniem.
Widząc jak wysłuchawszy go, pisklęta zaczynają się organizować odetchnął krótko, ale raczej niewiele było w tym rzeczywistej ulgi. Pozbył się tylko odrobiny napięcia.
Nim zdążył zabrać głos, by odpowiedzieć Dużemu Kolcowi, Sekcja Zwłok ubiegła go z odpowiedzią. To dobrze, że już tak się angażowała, choć zwierzęca irytacja podrapała go w gardło, jakby samica co najmniej próbowała podstępem wyszarpać mu z łap jego obowiązki.
Siłą rzeczy pozostał uwagą chwilę dłużej, przy niebiesko-łuskim, odnotowując iż przedstawia się Ziemistej fałszywym imieniem. Zmrużył ślepia podejrzliwie.
Chwilę potem kolejne pisklę przemówiło, tym razem zwracając się do Wrót. Samiczka rzeczywiście wyglądała na zagubioną, toteż na prośbę doświadczonej Mglistej, prorok krótko kiwnął łbem. Zapewne nie uniknie jakiejś formy rearanżacji drużyn, więc równie dobrze mógł pójść jednemu młodemu na łapę.
~ Dlaczego tak często zezwalacie by młodzi, w imieniu adepckim, przybrali niepasujący do płci człon? ~ dopytał czarodziejkę mentalnie, gdy zorientował się, że coś w Poczwarczym mu nie pasowało.
W międzyczasie z tłumu na chwilę wyłonił się Wiśniowy, żartobliwie zapraszając dorosłą do formującej się grupy.
Młodzi dogadywali się bez większych problemów, choć nie umknęło mu, że Wilczy siedzi oddalony od reszty i dopiero po dłuższym rozważaniu przyłącza się do jednej ze smoczyc.
***
Otrzymawszy zgłoszenia z dwóch drużyn zapamiętał Gheinę i Yulo, jako swego rodzaju liderów. W ostatniej grupie najbardziej gadatliwy wydawał się Duży Kolec, choć Tęsknota mocno pomogła w organizacji, toteż mocniej wynotował ich sobie w głowie.
Gdy zdawało się, że wszyscy trzymają się już blisko swoich preferowanego zgromadzenia, prorok przeliczył ich w milczeniu jeszcze raz, krytykując się w myślach za to, że przeoczył wcześniej jedno, czy dwa pisklęta. Wyglądało na to, że drużyny wcale nie musiały być nierówne liczbowo...
Odchrząknął głośno, ponownie kierując ku sobie ich uwagę.
– Drużyny zostały zebrane – oczywiście nie umknęła mu krzycząca wcześniej Mglista, do której zbliżył się na chwilę, wyminąwszy kamienne misy. Trochę aktywności mu nie zaszkodzi, a być może wyda się przez to mniej niedostępny.
– Ty Az'xando skieruj się o tam. W ten sposób we wszystkich grupach będzie równa liczba uczestników – rzekł łagodnie, mimo szorstkiego głosu i łapą wskazał grupę z Dużym Kolcem. Przynajmniej nie będzie w niej jedyną Mglistą.
Potem powrócił znów do mis, kładąc łapę na środkowej. Odezwał się jak zwykle donośnie, wyraźnie formułując każde słowo.
– Dla wygody komunikacyjnej, wasze drużyny mogą wspólnie wybrać sobie konkretną nazwę, którą będę posługiwał się do końca wyzwania.
Teraz przybliżę wam przebieg rywalizacji, a następnie pozwolę wybrać poszczególne misy.
Układ waszych drużyn pozostawiam nienaruszony, gdyż wiekowo zdają się uczciwe – zapewne ulga dla tych, którzy spodziewali się, że będą musieli na siłę współpracować z obcymi. Kto wie na jak długo.
– Waszym zadaniem jest realizacja jednego, bądź kilku przedmiotów.
Ich funkcja może być użytkowa, błądź wyłącznie estetyczna.
Każda z mis zawiera serię różnych materiałów.
Aby zwyciężyć, należy uzyskać przeważającą ilość punktów, bądź uzyskać przewagę w ostatnim etapie, podczas oceny.
Etapy będą trzy. – uniósł łapę w odruchu, wyciągając ku niebu trzy długie paluchy.
– Realizacja przedmiotu. Podsumowanie ilości punktów. Dyskusja z sędziami, a w tym wyłonienie zwycięzcy.
Punktacja będzie zależna od dokładności wykonanego zadania a także jego zawartości.
W etapie rozmowy z sędziami, wasze drużyny zaprezentują swoją twórczość, by uzasadnić dlaczego powinna zwyciężyć – tutaj, nawet jeżeli wasza drużyna nie uzyska maksymalnej ilości punktów, może spróbować wykazać się perswazją.
Następnie sędziowie, czyli ja oraz pozostali piastuni wskażą pierwsze, drugie i trzecie miejsce – łapa drzewnego powędrowała znów na ziemię.
– Nauczyć się dzisiaj możecie o handlu ale i wartości współpracy jako takiej – Nie chciał bardzo się rozgadywać, ale winni byli poznać trochę podstaw, więc łatwo się w tej kwestii zapominał.
– Handel to czynność pozyskiwania, bądź oddawania przedmiotów oparta na korzystnej dla obu stron umowie albo wymianie. Wartość przedmiotów nie jest obiektywna, więc posiadacz może zdecydować się negocjować ich cenę ale... – kłapnął zębami.
– ..o tym później.
Podsumowując raz jeszcze zasady punktacji.
Oceniani będziecie za współpracę, a to znaczy ile par łap dołoży się do powstania danego przedmiotu. Przykładowo, jeśli drewniana figurka jest warta dwa punkty za swoją wysoką jakość, tak figurka wykonana przez trzech uczestników uzyska punkt więcej.
Następnie, wyżej oceniane będą obiekty, zawierające materiały z różnych źródeł. Trzy, czy dwa źródła zawsze są więcej warte niż jedno – ale ostateczna ocena i tak będzie składową wielu zależności – a zatem współpracy, różnorodności źródeł i dokładności. Ilości przedmiotów także, o ile nie będą powtarzać się wyglądem.
Między drużynami możecie wymieniać się bez ograniczeń, choć pamiętajcie, że każda korzyść dla was, to także korzyść dla przeciwnika. – postukawszy pazurami o kamienną pokrywę odchrząknął raz jeszcze, jakby w ramach podsumowania tego etapu wyjaśnień.
– Drużyna zgłoszona przez Gheinę może losować jako pierwsza. Następnie wyboru dokona grupa zebrana przez Yulo – wskazał nosem oba pisklęta. Na logikę, niewymieniona grupa pozostawała na końcu.
– Jeżeli czegoś nie zrozumieliście, możecie zadawać pytania bez żadnych ograniczeń
Wstępnie czas do czwartku do północy!
Tura II – ewentualne pytania wybór mis i nazwy drużyny
Dla przypomnienia:
– Bez ograniczeń w ilości postów, ale zwracajcie uwagę na siebie nawzajem
– Przy dłuższych postach obowiązkowo na samej górze należy umieścić skrót tego co robi/z kim interaguje postać
– Do oceny uczestnictwa liczy się tak samo narracja na temat zdarzeń, jak i dialogi, więc nie bójcie się odgrywać postaci zgodnie z charakterem.
Obecne drużyny to:
1.
Rezithal
Tsardaeh
Gheina
Erkal'Zirra
Zaranna Łuska
Niewidzialna Łuska
Poczwarczy Kolec
Względne Miłosierdzie
2.
Jawor
Azfel
Yulo (Gryfi Kolec)
Wiśniowy Kolec
Wilczy Kolec
Waleczny Kolec
Sulnar
Rzeczny Kolec
3.
Yami
Kaiaki
Yeviyi
Az'xanda
Biesia
Duży Kolec
Skrzące Rosy
Tęsknota Wolności
Licznik słów: 962
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
♣ szczęściarz ♣
odwrócenie porażki akcji na 1 sukces
raz na walkę/polowanie/raz na 2 tygodnie w misji
♣ twardy jak diament ♣
stałe -1 ST do testów na Wytrzymałość
♣ przezorny ♣
+2ST do kontrataków przeciwników
[color=#585858] ♦ [color=#755252] ♦ [color=#B69278] ♦ [color=#C63C3C] ♦ [color=#B88576]