Stado: Słońca
Ranga: Smok » Adept » Wojownik
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Skrajna (Północno-rajski)
Płeć: Samiec
Znak Losu: Immanor
- Najważniejsze cechy wyglądu: (niepotrzebne usunąć*)
Futro/Pióra
Skrzydła pierzaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: lewe złote, prawe niebieskie
Dominujący kolor smoka: Granatowy
Przeciętny wzrost (1,6m)
Znaki szczególne smoka: heterochromia (oczy różnego koloru), tygrysie pasy na gardle
Zieje ogniem
Charakter: Yatu to smok o silnym charakterze, ale też o dobrej naturze. Potrafi być opiekuńczy i wierny swoim przyjaciołom, ale równocześnie potrafi być niebezpieczny dla swoich wrogów. Jest mądry i nie boi się podejmować trudnych decyzji, ale zawsze kieruje się sprawiedliwością. Ma silne poczucie lojalności i nigdy nie zdradzi zaufania, ale też potrafi wybaczać i uczyć się na swoich błędach. Jest czuły na potrzeby innych, gotowy do pomocy, gdy tylko jest to konieczne. Najbardziej ceni rodzinę.
Historia: Drugi syn Znamienia Bestii i Mrocznej Nowiny. Jego historia rozpoczyna się w legowisku mamy i jej siostry Tio, która niewiele różni się od swojej bliźniaczej siostry.
Punkty Honoru: 3 (11)
Punkty Fabuły: 5 (64)
- ATUTY
– Boski Ulubieniec
– Trudny cel
– Tancerz
– Utalentowany
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 1
Moc: 3
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 3
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 38/4 mięsa, 8/4 roślin
Kamienie: –
Kryształy: włóczykija
Runy:
Eliksiry:
– 1x Eliksir Chroniący przed atakiem magicznym
– 1x eliksir zwiększający Wytrzymałość
– 1x eliksir leczący rany ciężkie
– 1x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Magicznym
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)* – użyj do końca '24
– przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch może odbyć maks 2 fabuły jedna po drugiej, czyli nie mogą dziać się w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko 2 razy w roku.) – L23, zużyj do końca '24
– częściowa zmiana wyglądu w obrębie rasy (smok musi pozostać rozpoznawalny) – L23, zużyj do końca '24
– 1st do percepcji na drapieżniki do końca maja 24'
Fabularne: 2x srebrna moneta, kościana igła i nici, drewniane pudełko z narzędziami do nawigacji (warte 1 złotą monetę), figurka skrzydlatej kobiety, szara obręcz, lampa olejna, słomiany kapelusz, pozytywka, butelka samogonu, grudka miedzi, butelka wina, kępa grzywy Eshela w pudełeczku z dwóch muszli, obsydianowy posążek Nethara, – srebrny medalion w kształcie serca, zielona lamparcia chusta, kwiaty aksamitki, 1/4 gulaszu, tajemnicza maska, zdobiony rytualny sztylet z kamieniem szlachetnym (warty trzy złote monety), kapelusz badacza, mydło, zaproszenie do Ardenwell: od Afarina dla Yulo
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek