Imię
Arel » Motyla Łuska » Gorzki Miód » Powroty Słońca » Gorzki Miód » Bezczas Gwiazd
Stado
Słońca » Prorok.
Ranga
Pisklę » Adept » Czarodziej » Zastępca » Przywódca » Starszy » Prorok
Wiek
2 księżyce
Rasa
północny x drzewny
Płeć
samica
Znak Losu
SennahdetaleSylwetka pierwotna
Futro
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Złote ślepia
Dominujący kolor: jasny brąz
Przeciętny wzrost (1,6m)
Znaki szczególne smoka: czerwona półgrzywa, czerwone wtręty w futrze, rogi zawinięte do przodu nad łbem, złota kita na końcu ogona, biała plama futra i biały róg po lewej stronie pyska
Zieje lodem
━ wygląd
Łeb przyozdobiony jest parą złotych (po matce!) ślepi, zawiniętymi do przodu rogami i ruchliwymi uszami. Na czole zaczyna się pasmo czerwonego futra, dłuższego i sztywniejszego niż wszędzie indziej, choć nigdy nie wyrośnie na prawdziwą grzywę. Tuż za łbem kryza jest najdłuższa, przez co tworzy śmieszny czub (podobny do jemiołuszek). Dalej czerwone futro ciągnie się wzdłuż kręgosłupa aż do żółtej kity na końcu długiego ogona. Na barkach nieco się rozrasta i spełza po ramionach skrzydeł oraz łopatkach przednich łap.
Skrzydła mogą poszczycić się chwytnymi paluchami oraz dobrze unerwioną, ciemnobrązową błoną.
━ charakter
━ historia
Punkty Honoru: 3 i 1/3 (41)
Punkty Fabuły: 44 (92)
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Stan
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Stan
ATUTY
– Regeneracja
– Pechowiec
– Trudny cel
– Zaklinacz
– Pojemne płuca
– Nieulękły
ATRYBUTY
Siła: 3
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 3
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 2
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 2
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 2
– ataku 3
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 0
Błysk przyszłości 1 (28/05/24)
– Regeneracja
– Pechowiec
– Trudny cel
– Zaklinacz
– Pojemne płuca
– Nieulękły
ATRYBUTY
Siła: 3
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 3
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 2
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 2
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 2
– ataku 3
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 0
Błysk przyszłości 1 (28/05/24)
RASOWE
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
KRYSZTAŁY
– Kryształ Pojętnego Ucznia
– Włóczykija
– Ideału [naładowany]
– Obieżyświata
– Kolekcjonera [naładowany, 05.09.25r.]
– Gladiatora [naładowany]
– Doświadczonego [naładowany]
– Pogromcy [demon, żywiołak]
– Poskramiacza [bies, gryf]
ELIKSIRY
– 1x leczący rany lekkie
– 1x chroniący przed atakiem magicznym
RUNY
– 1x ataku mocy
– 2x ochrony przed pazurem
– 1x ochrony przed maddarą
INNE
–
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
KRYSZTAŁY
– Kryształ Pojętnego Ucznia
– Włóczykija
– Ideału [naładowany]
– Obieżyświata
– Kolekcjonera [naładowany, 05.09.25r.]
– Gladiatora [naładowany]
– Doświadczonego [naładowany]
– Pogromcy [demon, żywiołak]
– Poskramiacza [bies, gryf]
ELIKSIRY
– 1x leczący rany lekkie
– 1x chroniący przed atakiem magicznym
RUNY
– 1x ataku mocy
– 2x ochrony przed pazurem
– 1x ochrony przed maddarą
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 11/4
– rośliny: 21/4
– grzyby: 0/4
– inne: 2/4
KAMIENIE
Oko Kammanora (obsydian tęczowy), malachit, szmaragd, topaz, ametyst, 2x opal, onyks, granat
ZIOŁA
zioło
– mięso: 11/4
– rośliny: 21/4
– grzyby: 0/4
– inne: 2/4
KAMIENIE
Oko Kammanora (obsydian tęczowy), malachit, szmaragd, topaz, ametyst, 2x opal, onyks, granat
ZIOŁA
zioło
wianek z ususzonych kwiatów, lustereczko, pleciony naszyjnik z kawałkami bursztynu, 3x drewniane miseczki, barwniki do łusek/futra, szklana figurka delfina, bańka krowiego mleka, jedwabna płachta, ozdobny papierowy wachlarz, drewniana szkatułka z farbkami, zawieszka z rybą, książka "Czerwona Latarnia II: Biała Mewa", zestaw koralików (muszelkowo-bursztynowe), miód pitny, 2x złoto-turmalinowa nakładka na róg, wianek matki chrzestnej, dłuto do drewna, drewniana miseczka, drewniana figurka siedzącego kota, garść pachnących koralików, bransoleta z muszelek, zachodnia mapa morska (warta 2 złote monety), połamany kostur przewodnika kultu, całus w czółko od Uessasa, tęcza w proszkuznajduje się wewnątrz jedwabnej sakiewki przewiązanej złotą wstążką. Otworzona na ceremonii stadnej przyzywa nad zgromadzeniem tęczę, która składa się wyłącznie z barw mianowanych danego dnia smoków. Po zasznurowaniu woreczka, tęcza znika,.pukiel-warkocz włosów Uessasa (fabularny przedmiot), figurka drapieżnego kota, czerwony szal z wyhaftowanymi słońcami, zaproszenie na bal maskowy, wełniany dywanik, pluszowa gąska, wytrawne wino, wino "czarna krew", miniaturowa czerwona latarnia (świeci w ciemności), książka "Czerwona Latarnia 4: Ostatni Grzmot", srebrna Moneta
STAN GŁODU
Data ostatniego karmienia: –
Musi zjeść do: –
STAN WIEKU
Księżyce: 118 (176)
Data ostatniej aktualizacji: 22.11
Data następnej aktualizacji: 29.11
STAN ZDROWIA
Rany: –
Choroby: –
Rehabilitacja: –
Kalectwa: –
Data ostatniego karmienia: –
Musi zjeść do: –
STAN WIEKU
Księżyce: 118 (176)
Data ostatniej aktualizacji: 22.11
Data następnej aktualizacji: 29.11
STAN ZDROWIA
Rany: –
Choroby: –
Rehabilitacja: –
Kalectwa: –















