Stado: Plagi > Mgieł
Ranga: Pisklę > Kleryk > Uzdrowiciel > Łowca > Uzdrowiciel > Starszy
Wiek: 0 księżyców
Rasa: Pustynny – Górski
Płeć: Samica
Znak Losu: Viliar
Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: czerwony
Dominujący kolor smoka: Czerń
Przeciętny wzrost: 1,8m w kłębie
Znaki szczególne smoka: Złote zdobienia na rogach, złote kropki na skrzydłach i nietypowy kształt skrzydeł
Zieje lodem
Wygląd: Czarna samica o krótkim ciele i długim ogonie. Łeb zdobią cztery pary rogów. Każda z par ma na sobie nieco złota, które tworzy na nich pajęczynkę. Im róg niżej się znajduje, tym większą powierzchnię zajmuje złota część. Są to jedyne rogi na ciele smoka, a reszta ciała jest gładka jak pupa sarenki. Łapy smoczycy są przyciemniane, a ogon rozjaśnia się do przełamanej bieli. Wierzch skrzydeł jest czarny, a spód szary, przełamany złotem paru kropek przy kościach ramienia. Błony skrzydła zwieńcza charakterystyczne przedłużenie błony, które od spodu przechodzi w biel, a z góry w złoto. Całe jej ciało pokrywa raczej drobna łuska, która kontrastuje z mocnymi płytami pokrywającymi szyję i podbrzusze samicy. Płyty kończą się tuż przed nasadą ogona.
Charakter: Gerna jest czystą kartą, którą można uformować w różnych kierunkach. Na tym etapie rozwoju można z pewnością określić ją jako dość łatwowierne i radosne stworzenie. Ciekawska i aktywna samica bada świat bez lęku i zastanowienia. Czy napyta ojcu biedy? Pewnie nie raz!
Historia: Ciemne jajo znalazło się na brzegu rzeki Tyral, a historia jej mieszkanki dopiero się rozpoczyna. Po mamie proszę Zręczność, a po ojcu Moc.
Punkty Leczenia: 9 i 1/3 (59)
Punkty Fabuły: 16
- ATUTY
– Pechowiec;
– Szczęściarz;
– Zielarz;
– Wybraniec Bogów;
– Znawca Terenów;
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 5
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 2
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 2
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 3
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 5/4 mięsa, 9/4 roślin, 0/4 grzybów, 0/4 inne;
Kamienie: rubin, akwamaryn, 2x cytryn, malachit, granat, hematyt
Kryształy:
– Pojętnego Ucznia,
– Kolekcjonera [aktywny],
– Szamana [użycie 01.05.2024],
– Ideału [aktywny],
– Tropiciela [aktywny],
– Zielarza,
– Włóczykija
Runy: –
Eliksiry:
– chroniący przed atakiem magicznym,
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką)* – użyj do końca '24
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24
– jednorazowe odnowienie zużytego atutu – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: 9x miedziana moneta, 3x srebrna moneta, bransoletka z brązu, słoiczek miodu lipowego, zielona brożka, doniczka z nasionem (wyrośnie z niego fioletowe drzewo), futro jaguara, sakiewka białej herbaty z różą, szklana klepsydra, butelka kwiatowych perfum, tajemnicza mapa, kompas, mały garnek, kolorowe kryształki, siatka piratów, podrasowana pułapka na myszy, odłamki diamentu, olejek z esencją górskiego powietrza, smoczy ząb, gruba kurtka z kapturem, bukłak z wodą, niebieskie grzyby (zapewniają wejście do Krainy Grzybów), przyprawy dziadziusia, wazon z dmuchanego szkła z nasionami miniaturowego drzewka w środku (można zasadzić), zioła halucynogenne, pióro oraz kartki, lupa, 3x lina, beczka wina słodkiego, rogata czaszka smoka, piwo, kwiat paproci, srebrny talizman w kształcie feniksa z fluorytem
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek