A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew
Zatrzymał łapę przed oczami Adepta, które w przeciwnym wypadku zostałyby wydrapane i zabrał łapę tak szybko, ze szczeki smoka zacisnęły się na powietrzu. Ale to nie był koniec. Szybkim ruchem złapał Adepta za pysk, zamykając na nim łapę i uniemożliwiając mu otworzenie pyska, a potem przycisnął jego głowę do ziemi, nie wypuszczając pyska.
– Serio, kontratak, gdy masz się bronić? – Syknął cicho, a w jego głosie zabrzmiała irytacja. – nie wykonałeś jeszcze ani jednak poprawnej obrony, a chcesz atakować? Zostałbyś ślepy do końca życia, bo ode mnie nie dostałbyś nawet kamyczka dla Erycala, żebyś zapłacił za swoja głupotę. Co chciałeś osiągnąć? Stracić oczy w zamian za co? Niewielkie, łatwe do wyleczenia obrażenia przeciwnika? Myśl – warknął. Błędy błędami, ale nie tak kategoryczne. Zwłaszcza, gdy mówił wyraźnie, ze nie walczą, a UCZĄ SIĘ ATAKU I OBRONY. Jeśli Arktyczny chce tracić oczy, to niech to robi w walce, a nie w czasie nauki podstaw. Puścił w końcu pysk smoka, pozwalając mu tym samym unieść łeb z ziemi. Niezły z niego będzie wojownik, serio – nie potrafił się bronic ani poprawnie ocenić, kiedy można kontratakować, a kiedy nie.
– Wykonaj jedną, jedyną obronę poprawnie – warknął do smoka i ponownie zionął w jego głowę strumieniem ognia – z bardzo bliskiej odległości. Chyba stracił cierpliwość.
Licznik słów: 212
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!
Jadzia
"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"
Oporny magik – Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion – Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew – Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.

S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1

S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3