Stado: Wody → Księżyca → Plagi → Mgieł
Ranga: Pisklę → Adept → Wojownik
Wiek: 5 księżyców
Rasa: Górska
rasa do dziedziczenia po dziadkach: pustynny
Płeć: Samica
Znak Losu: Nytba
Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste
Trzy pary łap
Kolor oczu: Czerwony
Dominujący kolor smoka: Wyjątkowo ciemny czerwony, wchodzący w ciemnoszary.
Znaki szczególne smoka:
Szramy na prawym boku i szyi
Trzy pary łap.
Znamię na prawym, przednim barku
Gigantyzm: 2m w kłębie
Zieje ogniem
Wygląd:
Młoda do karzełków nie należy, po jednym ze swoich rodziców odziedziczyła posturę olbrzyma – nie dość, że pokaźnego wzrostu, to na dodatek barczysta i muskularna. Nie da się przeoczyć, że posiada dodatkową parę łap, którymi potrafi się posługiwać niczym zwykłą, pełnoprawną kończyną. Umieszczone są nieopodal przednich kończyn – nieco bliżej środka tułowia. Jako, że jest smokiem półgórskim, to geny obdarzyły ją licznymi formami kostnych zgrubień. Po obu stronach jej grzbietu przebiegają pasy kostnych trójkątów – sporych, rozłożonych co drobne odległości, natomiast jego szczyt okraszony jest pasmem sporych, zaokrąglonych wypustek. Masywny czerep zdobi para pokaźnych rogów, które zawijają się ku przodowi po obu stronach głowy. Z końca nosa i nieco za nim wystaje kolejna para rogów, zdecydowanie krótszych niż te na szczycie łba. Ogon jest gruby i masywny, zakończony kolcami po dwóch stronach. Skrzydła zupełnie nie odbiegają od norm gatunkowych. Całość ciała pokryta jest rzędami łusek w od ciemnej czerwieni do ciemnoszarości, jedynie w okolicy szyi i wzdłuż podbrzusza zmieniających barwę na czerwień. Jako, że życie nie było dla niej zbyt łaskawe, prawy bok zdobią zrośnięte blizny. Na prawym barku wypalono jej znamię – kółko z kreską zawiniętą przecinającą je w połowie i zawiniętą do góry na kształt rogów.
Charakter:
Pomiot do najbardziej ufnych istot nie należy, zbytnie zaufanie czemuś prawie kosztowało ją życie, toteż swoją wiarę pokłada jedynie w członkach własnej rodziny i poniekąd klanu. Można odnieść wrażenie, że jest do granic możliwości oschła i cyniczna, pewnie sama lubi za taką się uważać – ot, kolejny sposób na odciągnięcie od siebie niechcianych jednostek. Typ cichego twardziela, który zawsze będzie siedzieć w kącie, wyglądając jak najgroźniej się tylko da. Nie jest to typ, z którym da się gawędzić bez końca, raczej mruk, preferuje szybkie pytania i krótkie odpowiedzi. Za młodu nie zdążono jej za dużo wpoić, a trafiła do stada wody dopiero po kilku księżycach, jej uczucia moralności są nieco chwiejne – wie co z założenia dobre, a co złe, ale nie kojarzą się jej z nimi żadne pozytywne czy negatywne emocje. Nierzadko nie nachodzą ją żadne wyrzuty sumienia. Podobnie też jest ze smutkiem – raczej trudno ją doprowadzić czymś do łez, boleści duszy spływają po niej jak po kaczce. Natomiast ze zdwojoną siłą uderzy w nią złość i wściekłość i chociaż niespecjalnie łatwo wyprowadzić ją z równowagi, potrafi stracić panowanie nad sobą. Jedyne ciepłe uczucia pozostawia jedynie dla najbliższych.
Historia:
Punkty Honoru: 1
Punkty Fabuły: 9
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak ryba;
– Silny;
– Adrenalina;
– Czempion;
– Furia Niebios;
– Uzdolniony;
– Wiecznie Młody;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 (21 lutego 2025)
– Zdrów jak ryba;
– Silny;
– Adrenalina;
– Czempion;
– Furia Niebios;
– Uzdolniony;
– Wiecznie Młody;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 (21 lutego 2025)
RASOWE
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej,
– gigantyzm nie powoduje kalectwa,
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel),
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia,
– Włóczykija [aktywny],
– Kolekcjonera,
– Ideału,
– Szczodrobliwego [nieaktywny, uż. 29.04.2025]
ELIKSIRY
– 4x zwiększający siłę,
– 4x chroniący przed atakiem fizycznym,
– 2x chroniący przed atakiem magicznym,
– na potencję,
– miłości,
– leczący rany średnie,
RUNY
– 3x ataku pazura,
– 3x ataku mocy,
– 3x chroniąca przed pazurem,
– 3x chroniąca przed maddarą,
INNE
– słoiczek z czarną mazią [umożliwia zadawanie większych obrażeń, podbijając o jeden stopień powagi trzy zadane rany, kosztem późniejszego zatrucia] – działa tylko na potwory z Dębowego Lasu
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyć do końca '25*
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej,
– gigantyzm nie powoduje kalectwa,
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel),
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia,
– Włóczykija [aktywny],
– Kolekcjonera,
– Ideału,
– Szczodrobliwego [nieaktywny, uż. 29.04.2025]
ELIKSIRY
– 4x zwiększający siłę,
– 4x chroniący przed atakiem fizycznym,
– 2x chroniący przed atakiem magicznym,
– na potencję,
– miłości,
– leczący rany średnie,
RUNY
– 3x ataku pazura,
– 3x ataku mocy,
– 3x chroniąca przed pazurem,
– 3x chroniąca przed maddarą,
INNE
– słoiczek z czarną mazią [umożliwia zadawanie większych obrażeń, podbijając o jeden stopień powagi trzy zadane rany, kosztem późniejszego zatrucia] – działa tylko na potwory z Dębowego Lasu
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyć do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 7/4
– rośliny: 2/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
czaroit, różowy diament, czarny opal, labradoryt, larimar, tanzanit, erytryn, heliodor, 3x szmaragd, 2x perła, 2x akwamaryn, 2x tygrysie oko, 3x malachit, granat, 2x szafir, 2x ametyst, koral, 3x diament, nefryt, 2x cytryn, 2x turkus
ZIOŁA
1x lawenda, 12x ślaz, 1x chmiel, 15x żmijowiec
– mięso: 7/4
– rośliny: 2/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
czaroit, różowy diament, czarny opal, labradoryt, larimar, tanzanit, erytryn, heliodor, 3x szmaragd, 2x perła, 2x akwamaryn, 2x tygrysie oko, 3x malachit, granat, 2x szafir, 2x ametyst, koral, 3x diament, nefryt, 2x cytryn, 2x turkus
ZIOŁA
1x lawenda, 12x ślaz, 1x chmiel, 15x żmijowiec
sakiewka zielonej herbaty, piwo full mocny, mały szczurek Brzydal (samiec), butelka wina (lub środku na przeczyszczenie, należy przetestować), mała beczka piwa, wejściówka na bal maskowy, dwie flaszki, lupa, legendarne krzesełko, drewniana skrzynia, czerwona skrzynia, butelka wina, butelka oliwy, 2x srebrny krasnoludzki kielich, 2x cesarski skorpion, szafirowa maska (podrobiona), niebieskie kwiaty (wywołują halucynacje), krasnoludzki toporek, oliwna latarnia, figurka krasnoluda Śpiącej Góry, noga od krzesałka, żółw, tabard klanu Śpiącej Góry, trofeum z hydry, autorskie piwo, imienne zaproszenie na bal maskowy, drewniana maska nietoperza, zaproszenie na bal maskowy, krasnoludzki dwójniak, maska plagi, zestaw biżuterii cmentarnej (warty dwie złote monety), nóż z velinitu (warty jedną złotą monetę), znak Hemarisa (symbol łapy na skórze), ozdobna ława z wizerunkiem smoczej uczty, rzeźbiony łuk i kołczan z kilkoma strzałami, maska demona, maska pawia





















