Stado: Ziemia → Słońce
Ranga: Pisklę → Kleryk → Uzdrowiciel → Przywódca → Uzdrowiciel → Smok → Piastun → Adept → Piastun
Wiek: 1
Rasa: Morski
Płeć: Samica
Znak Losu: Viliar
Najważniejsze cechy wyglądu:
- Łuski
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: Jednolite czarne
Dominujący kolor smoka: Czarny
Niski wzrost (1,41 m)
Znaki szczególne smoka:
Opalizujące odblaskowe niebieskie odbarwienia łusek,
Odblaskowe, niebiesko-czerwone, poszarpane, wielkie płetwy na grzbiecie i ogonie
Mosiężna proteza prawej przedniej łapy
Nie zieje
Wygląd: Mirri jest smoczycą drobnej, smukłej budowy, poruszającą się z niezwykłą gracją, dzięki swemu naturalnemu obyciu, wspartemu ponad setką księżyców doświadczenia. Jej ciało od czubka pyska pokryte jest gładką, lśniącą, czarną łuską, na wysokości grzbietu przechodzącą w opalizujący odblaskowy kolor niebieski, a idąc dalej – kończącą jako jaskrawo czerwone zwieńczenia jej łap i ogona. Na wysokości krzyża, z jej grzbietu wyrasta pochylony do tyłu błoniasty grzebień o artystycznie postrzępionej krawędzi, biegnący aż do ostatniej ćwiartki ogona, gdzie łączy się z płetwą ogonową o równie postrzępionej krawędzi i zaokrąglonym trójkątnym kształcie. Z dołu zaś, od podstawy ogona, biegnie podobny grzebień, który kończy się w tym samym miejscu, w ostatniej ćwiartce i łączy się z dolną połową ogonowej płetwy. Zarówno płetwa, grzebienie, jak i średniej wielkości błoniaste skrzydła, pokryte są odblaskowym błękitem u podstawy, przechodzącą ostro w jaskrawą czerwień biegnąc ku krawędzi błon. Wszelkie zaś zgrubienia i kostki podtrzymujące błony, oraz końcówki samych błon są koloru czarnego. Zewnętrzna strona skrzydeł, o równie postrzępionej krawędzi co grzebienie smoczycy, jest niemal cała czarna, za wyjątkiem jaskrawo czerwonych zakończeń, tak jak u łap. Para czarnych półprzeźroczystych płetw u podstawy skrzeli zdobi boki czarnego miękkiego łba, na którym niema żadnych innych odstających rogów, kolców czy grzebieni. Czarne, ślepe oczy, ozdobione są parą podkreśleń złożonych z odblaskowego błękitu bliżej dolnej powieki i jaskrawej czerwieni nieco niżej. Dodatkowo na czole ma białą rodową kropę. Jak u morskiego smoka przystało, palce jej łap spięte są ze sobą rozkładanymi półprzezroczystymi czarnymi błonami pławnymi. Prawą przednią łapę od wysokości ramienia zastępuje mechaniczna proteza, wykonana z ożywionego mosiądzu.
Charakter: W głowie Mirri zawsze znajdzie się jakiś pomysł. To, czy ten pomysł jest dobry, to już kompletnie inna sprawa, dlatego stara się aktywnie szukać opinii zaufanych osób, nim dokona ważniejszej decyzji. Jest patologicznie skupiona na odzyskiwaniu zaufania bogów i smoków do siebie, w czym towarzyszy jej niemal nieskończona determinacja. Jest fanatycznie lojalna bogom, prorokowi i swojemu stadu, dokładnie w takiej kolejności i wykona każdy ich rozkaz, choćby był sprzeczny z jej ideałami.
Historia: Gdy dwa smoki bardzo się kochają to wszystko jest możliwe. Córka Agatowego Kolca i Pyzatego Kolca.
Punkty Rozwoju: 35
Punkty Fabuły: 18
- ATUTY
– Ostry węch (mniejsze pożywienie i zwierzyna łowna)
– Szczęściarz
– Alchemik
– Wybraniec Bogów
– Magiczny Śpiew
– Pechowiec
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 5
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 3
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 1
– ochronnych 2
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 2
– ataku 0
Błysk przyszłości 1
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 18/4 mięsa, 21/4 roślin, 0/4 grzybów, 0/4 innych
Kamienie: akwamaryn, granat, perła, 2x topaz, 2x tygrysie oko, szmaragd, koral
Własne zioła: 3x morszczyn
Kryształy:
– Pojętnego Ucznia
– Włóczykija
– Kolekcjonera [naładowany]
– Zielarza
– Szamana [ost. uż. 22.05.24]
– Szczodrobliwego [rozładowany]
– Obieżyświata
– Ideału [naładowany]
– Doświadczonego [naładowany]
– Mentora [naładowany]
Runy:
– 1x Ataku Mocy
– 1x runa chroniąca przed Mgłą
– 4x Ochrony Przed Pazurem
– 7x Ochrony Przed Maddarą
Eliksiry:
– 10x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym,
– 18x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Magicznym
– 4x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym
– 5x Eliksir Leczący Rany Lekkie
– 7x Eliksir Leczący Rany Średnie
– 4x eliksir leczący rany ciężkie
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)* – użyj do końca '24
– podejrzana fiolka (dodatek do normalnego ataku – jeśli atak się powiedzie, ranny zachoruje na grzybicę)* – użyj do końca '24
– "szczęściarz" na nieudany rzut na przeżycie po 125 księżycu – L23, zużyj do końca '24
– usunięcie okresu rehabilitacji – L23, zużyj do końca '24
– atut dla kompana: regeneracja – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: drewniana figurka Strażnika Gwiazd, 10 drewnianych strzał, tabliczka rodzinna Mokradła, 30x słoików szklanych, ołówkowy rysunek Mirri i Hallius, metalowa zbroja (ludzka), zmumifikowane zwłoki smoka pustynnego, nieukończona mapa, słownik smoczo-ludzki (Tom 1 i 3), zapieczętowany woskiem pergamin (rulonik), róg Echo, martwa iskra Lahae (biżuteria z czarnych kryształów), figurka drewniana grzyba, srebrny wisiorek z akwamarynem, pulsująca torba (w środku totem, kość, kawałek szkła i żółty materiał), kaptur oportunistki, skóra z czerwonego futrzanego smoka, Gwizdek-Kukułka, 2 butelki soku pomarańczowego; srebrna szkatułka, materiałowy kapelusz, ludzka książka „Potrafię rysować tylko robaki”, Bukłak grzanego miodu z dodatkiem czarnego bzu, 5 małych szklanych buteleczek z korkiem (idealne do przechowywania eliksirów), skrzynia narzędzi, gwizdek-kukułka, ząb czerwia, kolekcja wysuszonych liści drzew, smocza kurtka z futra
Zioła: 3x jemioła
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek