A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew
Ruch Endrii był na tyle szybki, że z łatwością zdołała uniknąć prostego zamachu skrzydłem Irysa. Ptak zamachnął się, śnieg spadł z jego skrzydła niczym chlupiąca woda i spadł wszędzie dookoła. Wszędzie, pomijając skuloną do ziemi Endrię. Aczkolwiek było blisko, żeby śnieg wylądował również i na jej ogonie, o którym widocznie zapomniała, aby również obniżyć nieco żwawiej.
Irys tak bardzo się zamachnął, że na moment stracił równowagę i aby ustać musiał wykonać dodatkowy obrót wokół własnej osi. Udało mu się jednak nie wywrócić i dla ukrycia swojej drobnej wpadki, klasycznie dla siebie powrócił do stania na jednej nodze.
Błysk tymczasem skinął lekko łbem w zadowoleniu.
– Dobrze, dobrze. Ślicznie. Dobrze również zrobiłaś, próbując mieć go cały czas przed sobą, gdy próbował cię obchodzić. To ważne, żeby być ustawionym do przeciwnika w najwygodniejszy sposób, aby mieć później największe pole manewru i wiedzieć, gdzie potencjalnie można uciec od ataku. Pamiętaj tylko, że nie zawsze będzie to najlepsza opcja. Przeciwnik zawsze może próbować cię wprowadzić w jakiś kąt, więc uważaj również na to, gdzie sama podążasz. – mówił, podchodząc tak normalnie dwa kroki bliżej niej. Irys wciąż czekał, a Błysk miał nadzieję, że Endria również wysłucha chętnie wszystkich słów jej troskliwego tatusia.
– Tylko jeszcze jedna drobna uwaga. Przy schylaniu się, staraj równocześnie obniżyć i swój tułów na łapach, i łeb, i oczywiście nie zapominaj o ogonie. Pamiętaj też o skrzydłach, aby trzymać je cały czas blisko przy sobie. Przynajmniej podczas naziemnej bądź podwodnej walki. – dodał. Spojrzał się jeszcze na moment na Irysa, przekazując mu dalsze instrukcje, a następnie zwrócił się ponownie do córki.
– Przy swoim uniku mogłaś również zauważyć, że Irys po swoim ataku nieco stracił panowania nad sobą. I takie właśnie okazje należy w walce od razu wykorzystywać, aby przejąć inicjatywę. Czas, który poświęcił na odzyskanie równowagi to czas dla ciebie, na przygotowanie i wykonanie ataku. – cofnął się znów o dwa kroki sygnalizując, że kolejna "runda" zmagań się zbliża. – Więc... Teraz Irys spróbuje zaatakować cię ponownie. Obroń się przed nim, a następnie od razu go zaatakuj. Pamiętaj o pozycji, skrzydłach, ogonie i obserwacji przeciwnika. – usiadł, i ponownie zaczął się przypatrywać Endrii, aby dostrzec jej błędy. Z pomocą kompana było to dużo bardziej proste. To miło ze strony Irysa, że wyraził chęć na takie uczestnictwo w szkoleniu.
Kompan ponownie stanął na obydwie nogi i zaskrzeczał groźnie. Musiał się chwilę zastanowić nad tym, jaki atak wykonać, by Endria mogła go w odpowiednim czasie dostrzec i się przed nim obronić. Przecież samiczka nie znała jeszcze maddary, więc zapewne nie potrafiła jej jeszcze wyczuć.
Dlatego więc Irys, nie ruszając się z miejsca, wyglądał przez moment tak, jakby... brał głęboki wdech. Co on, będzie ział? Najwyraźniej tak, bo później na jego cienkiej szyi było wyraźnie widać, jak coś kulistego o średnicy trzech szponów przechodzi przez nią od ciała, wprost do jego dzioba. W rzeczywistości manipulował tylko kształtem swojego ciała, żeby to tak wyglądało. Nie potrafił przecież niczym ziać. Gdy "kulka" doszła do kresu swej podróży, żywiołak otworzył szeroko dziób, w środku którego stworzył z maddary kulę śniegu o takiej samej średnicy jak ta, która ponoć przechodziła przez jego szyję. Ów pocisk miał po prostu polecieć w stronę pysku Endrii i się na nim rozbić. Nie było to jednak nic groźnego. Ot większa kula śnieżnego puchu.
Licznik słów: 543

Give me something to go on...
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885
Okaz Zdrowia– odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
Adrenalina – dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka
Tancerz – stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
Pierwotny Odruch – raz na walkę -2 ST do obrony
Magiczny śpiew– raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
– – – – – ·
Błysk Przyszłości – Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka
Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)