A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew
Dla zewnętrznego obserwatora mogłoby się wydawać, że morski adept przemienił się w posąg, ale tak na prawdę zastanawiał się głęboko nad sytuacją, w której się teraz znajdował. Nie, że tu, nad jeziorem, tylko w ogóle, w życiu.
Cały czas siedział cicho, w swoim kącie, zamknięty w swoich myślach, dzieląc się nimi od czasu do czasu tylko i wyłącznie z przybranym bratem. Z jednej strony czuł się samotny, porzucony, nie obchodzący nikogo, jakby był duchem, ale z drugiej cały czas coś, jakaś mała Iskra Nadziei podpowiadała mu gdzieś w głębi duszy, że w cale tak nie jest. Wystarczy... wystarczy coś powiedzieć, a nie z góry zakładać coś, czego nie jest się pewien. Już tyle razy w życiu tak robił, ale nigdy nie próbował kwestionować swojej zerowej ważności w oczach wszystkich otaczających go istot. Może nadszedł właśnie ten czas, czas, w którym wszystko to, co go dotknęło w przeszłości spróbować odsunąć na bok, żeby chociaż raz wyjrzeć na świat nowym spojrzeniem, i kto wie, może będzie to dobry wybór?
Po niepełnej minucie adept odczepił wzrok od tafli wody i spojrzał się znów na przybyłą smoczycę. Otworzył swój pysk, jakby chciał zacząć mówić, ale nie wydał z siebie żadnego dźwięku. Co go do cholery powstrzymuje? Nic nie stracisz, jak spróbujesz, no wyrzuć to w końcu z siebie, byłeś odsuwany od reszty całe dzieciństwo, to teraz sam spróbuj podejść, nikt cię nie popchnie.
– ...jestem Malstrom. To znaczy... Mętny Kolec. A ty? – Powiedział nieśmiało w jej stronę, tym razem cały czas patrząc się na jej pysk i obserwując jej reakcję. Najwyżej po prostu nie zareaguje, albo sobie odejdzie. nic strasznego. Trochę to dziwnie musiało brzmieć z jej perspektywy, skoro po tak długim okresie milczenia samiec przerwał błogą ciszę.
Licznik słów: 285

Give me something to go on...
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885
Okaz Zdrowia– odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
Adrenalina – dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka
Tancerz – stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
Pierwotny Odruch – raz na walkę -2 ST do obrony
Magiczny śpiew– raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
– – – – – ·
Błysk Przyszłości – Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka
Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)