A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 1| P: 1| A: 2
U: P, W, MA, MO, MP: 1 | Kż: 2 | Śl, B, Skr, L, S: 3 | A, O: 5
Atuty: Wytrwały; Oporny Magik; Czempion; Wybraniec Bogów; Poświęcenie
//Dobre! A ja przeczytałam lewej, zadniej łapy :mrgreen: :mrgreen: Teraz nie dziwię się, że coś mi w twoim ataku nie pasowało xD
Tak. Samotnik mógł skorzystać z obrony siłowej ale postawił na coś, z czego był znany. Logiczne to było. Krwiożerczy skwitował to skinieniem głowy. W porównaniu do ataku, gdzie starał się wykorzystywać i swoje mocne strony i słabe, zdecydowanie korzystał z obron zręcznościowych. Cóż, z tego kiedyś był niegdyś znany. Z obrony. Ale te czasu już, niestety, dawno minęły. – To zależy od tego, czy chcesz kogoś oślepić czy też tylko utrudnić mu poruszanie się? Jeśli to drugiego, to możesz celować barkiem w bark drugiego smoka. Gdy nie będzie stał pewnie na łapach lub też go zaskoczysz, na pewno straci równowagę. Ewentualnie możesz także celować w skrzydła. A konkretnie w nasadę. Łapą, ogonem, szczęką. Uszkodzone skrzydło będzie się wtedy ciągło bezwładnie za przeciwnikiem. A to może spowodować, brak opływowej sylwetki oraz prędzej czy później na nie nadepnie. Nie da się cały czas pilnować wszystkiego. I atakować lub się bronić, i jeszcze uważnie stawiać łapy. Jeśli wolisz ryzykować, wal w kręgosłup. Ucisk/złamanie/przerwanie rdzenia kręgowego spowoduje, że jakaś cześć ciała przeciwnika będzie sparaliżowana. Czyli? Masz przewagę. Co jeszcze? Unieruchomienie przeciwnika lub podcięcie ogonem. Gdy ktoś rusza się jak mucha w smole, zyskasz kilka chwil przewagi. A jak jest niezgrabny ... to cóż ... przy upadku może sobie coś uszkodzić. Jeśli zaś masz na myśli pierwszą opcję, to możesz celować także nos. Zmiażdżenie lub zadrapanie go spowoduje, że przez kilka chwil przeciwnik przez łzy będzie mało co widział. Do tego należy dodać ból. Nozdrza, tak jak i podbrzusze, są najdelikatniejsze. I to nie tylko u smoka. Na koniec, można wspomnieć o podmuch ognia. Im jest mocniejszy, i na kierunkowany mniej więcej na szerokość ciała przeciwnika, tym istnieje większe prawdopodobieństwo, że część gorąca dotrze do pyska twojego rywala. A jak dobrze pójdzie, bo to jedyna reakcją na chronienie ślepi, przed gorącej, jak i jakimiś śmieciami – iskrami, żarzącymi się drobinkami – jest zamknięcie ich. Idźmy dalej. Zamroczenie. Cios w skroń, czoło. Ale przy takich atakach musisz uważać. Mocniejszy cios spowoduje uszkodzenie czaszki, krwotok wewnętrzny, zmiażdżenie mózgu. – objaśnił, broniąc się równocześnie. Przypaść do ziemi nie mógł (by za wielki), odskoczyć również (ogon jest długi, więc jak nie w szyję to może go trafić w zad albo w bok) więc pozostało mu odturlanie się. Jak najdalej i jak najszybciej. Oczywiście, następnie – po udanym odturlaniu się – zerwał się na równe łapy.
Zaraz potem, obrócił się wokół własnej osi, nabierając przy tym powietrza. Obrót, czyli atak ogonem. Nikt nie będzie się spodziewał, że użyje coś zupełnie innego. Czyli? Zmyłka. Tak po prostu. Po wykonaniu obrotu, posłał w kierunku łap (tylko tych ustawionych po jednej stronie boku samca, adekwatnej do jego doskoku do niego) smoka swój ogon. Nie za wysoko, i nie za nisko. Ot, celował w jego staw kolanowych. Dopiero po jakimś czasie, będąc blisko swojego przeciwnika, cofnął ogon (a raczej odsunął go od łap samotnika) posyłając w jego stronę strumień ognia. Długi – z racji odległości – ale i nie jakiś szeroki. Strumień ognia miał poszybować w bark smoka. Ba! Nawet kilka łusek poniżej stawu barkowego. Tak na wszelki wypadek. łeb lekko przekręcił, aby lepiej wycelować w ciało smoka.
Licznik słów: 536
Atuty postaci:
Oporny Magik
(Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.)
Czempion
(Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.)
Wybraniec Bogów
(Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule).
Poświęcenie
Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.