A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły
Smoczyca przytaknęła kiwnięciem głowy.
– Pierwszym i podstawowym tropem są ślady. Odciski kopyt, łap, nóg. – smoczyca podniosła łapę, pomiędzy której palcami przeskoczyła złota iskra. Nad jej dłonią pojawiła się iluzja przedstawiająca sporych rozmiarów kopyto odciśnięte w ziemi. – To trop żubra. Nawet jeśli nie znałbyś jego kształtu, to zauważ jak głęboki i wyraźny jest to ślad. Po tym możesz dość szybko odgadnąć czy podążanie wzdłuż tego tropu jest w ogóle warte wysiłku. Im głębszy i lepszej widoczny trop, tym lepsza zdobycz. – Dzika poruszyła palcami i obraz zmienił się, pokazując bardziej wydłużone kopyto. – To jeleń. – kolejna projekcja przedstawiała podobne kopyto, ale mniejsza i płycej odbite. – A to sarna. – potem zaczęły pojawiać się inne, bardziej pazurzaste tropy – Tutaj masz niedźwiedzia, a to z kolei wilk, tu są kopyta kobolda i łapki chochlika, żebyś wiedział czego unikać. – dodała. – Otoczenie jest równie ważne, niezależnie od tego czy polujesz nad brzegiem rzeki, na równinie, w górach czy lesie. Ogryziona roślinność, ślady znakowania terenu, odchody, kępki futra, łuski. Ale zapomniałeś o jednej, istotnej rzeczy, dźwięku. Żubry i krowy wydają z siebie muczenie lub pomruki, jelenie i sarny porykują, kozy, kozice i muflony beczą, nie mówiąc już o całej gamie ptasich nawoływań. Czasami, jeśli nie możesz odnaleźć żadnego tropu, dobrze jest się na chwilę zatrzymać i po prostu posłuchać. – dodała, podnosząc się. – Mamy całkiem niezły teren do ćwiczeń, zatem spróbuj coś odnaleźć. Na terenach wspólnych nie ma dużej zwierzyny, ale coś mniejszego z pewnością się tu kręci. – powiedziała, spoglądając wyczekująco na Kurzego Kolca.
Licznik słów: 258
Ostry WzrokWszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku mają dodatkową kość.SzczęściarzW przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06Wybraniec BogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06 NieulękłyDo smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Karta kompana | za avatar pięknie dziękuję Kryształowemu Kolcowi ♥ | Drzewko genealogiczne | Następne użycie Błysku: 02.07