A: S: 2| W: 2| Z: 2| M: 2| P: 2| A: 3
U: B,O,A,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl: 1| L,Pł,M:2
Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Mentor, Nieulękły
Spojrzał na Grzmota, zaczą wokół niego biegać, kiedy miał skoczyć na niego używa skrzydeł by szybko zmienić kierunek lądowania, ląduje na głowie Grzmota, patrzy na jego skrzydła i kładzie się tak płasko by Czerwony nie mógł go ściagnąć ani łapami ani skrzydłami. Lekcje wziął dość na poważnie, dmuchnął ogniem dla Grzmota po oczach, potem wbija szpony w końcówki skrzydeł brata, kły wbija w jego szyje, nie bardzo go rani bo nie ma tyle siły, ale wbija kły i szony coraz głębiej. To było wszystko straszne, ale gdzieś w środku tego pisklaka spała ostra bestia żądna krwi. Wszystko zrobił dość szybko, jedno było wiadome energi mu nie brakowało.
Licznik słów: 107
Nie oglądaj się... Nie zatrzymuj się... Bo jedynym wrogiem jesteś ty sam...
ATRYBUTY:
A: 0 | W: 1 | Z: 2 | I: 0 | P: 1 | A: 1
UMIEJĘTNOŚCI:
A:1 Skr:1 Śl:1
Karta kompana
____________________________________
Atuty:
ostry wzrok– Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle wzrok mają dodatkową kość.
szczęściarz– Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na walkę/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy/1 etapie leczenia.
mentor-Przy nauce umiejętności podstawowych pod okiem Piastuna uczniowi zostaje zmniejszony pułap przyznawania umiejętności w raportach. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
nieulękły– Do smoka pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Wszystkie zatwierdzone przezemnie nauki proszę wpisywać z linkiem raportu do mnie na PW. Z góry serdeczne dziękuję.