Kuszenie Diabła

Kuszenie Diabła
Czarodziej Mgieł
Frar Pokrętna
Czarodziej Mgieł
Awatar użytkownika
Posty: 3641
Rejestracja: 07 sie 2018, 19:45
Stado: Umarli
Płeć: Samica
Księżyce: 213
Rasa: Górska
Partner: Ilun Cichy*

Kuszenie Diabła

Post autor: Kuszenie Diabła »

A: S: 3| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 2| A: 3
U: L,Pł,O,MP,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| B,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Pechowiec; Chytry przeciwnik; Mistyk; Magiczny śpiew; Furia Niebios
Imię: Pokrzyk → Opalizująca Łuska → Kuszenie Diabła (Frar Pokrętna)
Ranga: Pisklę → Adeptka → Łowczyni → Czarodziejka → Zastępczyni → Czarodziejka
Zdobyte tytuły: Odkrywczyni, Głos Pokoleń, Włóczykij, Poszukiwaczka, Dyplomata (Trytoni), Zdobywczyni Iskry, Ideał, Mentorka, Niezwyciężona, Serce Stada


Zabite drapieżniki:
– jednorożec 0/1
– wilki 0/30
– kelpie 0/1
– bazyliszek 0/1
– salamandra 0/1
cień 1/1
– demon 0/1
– gryf 0/1
– harpia 0/1
– hipogryf 0/1
– pegaz 0/1
– mantikora 0/1
– żbiki 0/7
– niedźwiedzie 0/5

Spotkana zwierzyna: 0/61


Zdobyte PH: 21/16

Zadane rany krytyczne: 3/10

– zniekształcony latawiec (upiór) na misji zwiadu – 1x śmiertelna
– 2x lis na polowaniu
hydra
żywiołak ziemi
– 1x rana krytyczna (Gwiaździsty Poranek)
– 1x śmiertelna (Pogodna Myśl)
1x krytyczna (Wybebeszone Jelita)

Otrzymane rany krytyczne: 1/5
1.

Wygrane pojedynki bez ran: 8/8
Arena Viliara – chochlik
Fantom Zamętu
Barbarzyński Pogrom
Czarnoskrzydły
Pogodna Myśl
Łupieżca Nektaru
Kres Pragnień
Uciecha Mrozu
Koralowa Łuska

Wytrenowane smoki: 15/15
MP II – Sufrinah
Wiedza – Thear
MP, MA, MO – Thear
Skradanie, MP – Khardah
MA, MO – Khardah
MP – Melodyjny
MP, MA, MO – Suith
MP – Vultor
Vultor – MA i MO

Wytrenowani kompani: 1/15

– Czaromgła, MA i MO II

Wychowane smoki:
– na Adeptów: 1/5
– na dorosłą rangę: 0/4

Błogosławieństwa:
– przedmioty jednorazowe: 0

Kolekcja (polowanie) :
Kamienie – 80/100 (samodzielnie zebranych) 02.05
Mięso – 5/100
Owoce – 2/25


Zwiedzone tereny:
– Ogień – nie
– Woda – nie
– Plaga – tak
– Ziemia – tak

Rozdane:
– kamienie: 10/20
– pożywienie: 2/80

Zakończone misje:
– zwiadowcze: dużo

Założenie więzi kompanowi typu 2+: 1/2

fanty z loterii:
– 1 PU (Do poziomu III)

żetony:
złoty i srebrny za konkurs
brązowy za marzec
brązowy za maj
brązowy za wrzesień
brązowy za listopad
złoty za czerwiec
platynowy za lipiec
platynowy za art z loterii

bonusy:
– do wyboru nagroda z Głosu Pokoleń

Obrazek

Licznik słów: 326
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave.

Obrazek



Atuty:
Pechowa – Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji.
Chytra przeciwniczka – W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
Mistyczka – Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego.
Magiczny Śpiew – Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się jeden sukces. Do użycia raz na walkę/misję.
Furia Niebios – Raz na walkę + rana lekka dla przeciwnika

Atka – biały kruk
Kompan fabularny

color=#952c2c
ODPOWIEDZ

Chcesz dołączyć do gry?

Musisz mieć konto, aby pisać posty.

Rejestracja

Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!

Zarejestruj się

Logowanie

Wróć do strony głównej