Mackonur
: 04 lip 2019, 12:21
Imię: Axarus » Zatracony Kolec » Głos Mokradeł » Axarus » Mackonur » Głos Mokradeł » Mackonur
Stado: Woda » Księżyc » Słońce
Ranga: Pisklę » Adept » Łowca » Smok » Starszy » Łowca » Starszy
Wiek (w księżycach): 19
Rasa: Morski
Płeć: Samiec
Znak Losu: Kaltarel
Najważniejsze cechy wyglądu:
– Sylwetka pierwotna,
– Łuski,
– Błękitne oczy,
– Błoniaste skrzydła,
– Dwie pary łap,
– Skrzela
– Dominujący kolor: ciemna zieleń.
Znaki szczególne smoka:
Liczne "macki", naszyjnik, małe płetwy, złote kolce, błony między łapami, pokryty naroślami ogon, smukłe ciało.
Przeciętny wzrost:
1,5m
Wygląd: Z pewnością ma więcej cech Morskich, niż Drzewnych. Z wyglądu w końcu bliżej mu do bestii wyjętej z głębin, niż do typowego smoka. I tak można o nim mówić. Bestia. Pierwszą cechą, która przemawia za takim stwierdzeniem, są oczywiście macki. Czy raczej dziwnie wyglądające, smocze wąsy, znajdujące się w dwóch miejscach – z tyłu łba i na obu łukach brwiowych. Ta korona z macek czyni z niego istnego władcę głębin. A skoro o głębinach mowa – jakoś trzeba tam przetrwać. Dlatego też jego ciało jest do tego przystosowane.
Błony między palcami na których końcach znajdują się szare pazury, pomagają mu poruszać się zwinnie i zgrabnie pod wodą, a dziwaczny ogon ma specjalne zadanie. Otóż pokryty lepkimi naroślami z obu boków, jest idealny do wabienia i chwytania ryb. Z oddali wygląda jak jakaś zwyczajna, morska roślina. Ryby mogą się rozczarować.
No i jeszcze dwie, krótkie płetwy znajdujące się tuż za przednimi łapami. Są czymś na wzór... pozostałości po bardziej "rybich" przodkach. Mimo iż morska bestia nie potrafi nimi znacząco poruszać, to z pewnością są one jakąś pomocą w tym przerażającym świecie głębin. No i jak olśniewająco wyglądają!
Mimo iż większość ciała Axarusa pokrywają ciemno-zielone łuski, to znajdzie się tu również złoty kolor. Tuż przy grzebieniu, ciągnącym się od początku mackowej korony, aż do ogona, można dostrzec sporo plamek właśnie tego koloru. Z wiekiem jednak przybyło tego trochę więcej. Na tułowiu i początku ogona zaczęły wyrastać mu dosyć małe, złote kolce, które przebijały zielone łuski, wychodząc na powierzchnie. Przypominało to w procesie wyrzynanie się kłów. Jak można się domyślić – nie było to dla niego zbyt przyjemne.
Podobne, lecz nieco grubsze kolce znalazły się również przy wcięciu żuchwy. Dokładnie cztery. Kolejną cechą, którą odziedziczył po ojcu są oczywiście błękitne oczy, charakterystyczne dla rodu Cichego Potoku. Samice z rodzinnych stron Axarusa stwierdziły jednogłośnie, że czyni to Głębinowego jeszcze bardziej atrakcyjnym. (Tak naprawdę była to tylko jego matka)
No i skrzydła! Jak na bestię, spędzającą sporą część swojego życia pod wodą, to są całkiem sporych rozmiarów. Mamy tutaj do czynienia z błoną i tylko trzema palcami, zakończonymi ostrymi szponami, które jednak w zupełności wystarczają.
Ostatnią cechą wyglądu młodzika, jest naszyjnik, tradycja kontynuowana po ojcu. Póki co, zawieszoną na szyi ma jedynie zasuszoną mackę i złotą łuskę, ale z czasem przybędzie tego o wiele więcej.
Charakter: To, co najważniejszego i od czego trzeba zacząć – Morski jest niesamowicie chaotyczny i niestabilny. W sytuacjach stresowych, ciężko przewidzieć jego zachowanie. Można rzecz, że w takich chwilach powinno się po nim spodziewać wszystkiego, ale to oczywiście niemożliwe. Kto w końcu przewidzi każdą ewentualność? Czy w sytuacji zagrożenia popadnie w amok, czy może spanikuje i skryje się za skałą? Tego nie wie nikt.
W innych, bardziej spokojnych przypadkach jest nieco lepiej. Axarus odziedziczył wyjątkową ciekawość po swoim ojcu, ciekawość, która może zagłuszyć zarówno głos rozsądku jak i zdanie innych, które jest dla niego ważne, ale tylko w momencie, gdy zgadza się to z jego przekonaniami. Można powiedzieć, że jest dość egoistyczny. W swoich planach jest dość wytrwały.
Na jego charakter wpływ miało oczywiście miejsce, w którym się wychowywał. Stado głębinowych było dość... dzikie. Mało było tam miejsca na czułości i bliższe relacje. Dlatego też Młodzik ma z tym pewne problemy. Początkowo jest ostrożny w stosunkach z nowymi osobami, pełni rolę bardziej rolę obserwatora, bestii oglądającej swoją zdobycz, jednak gdy już się oswoi – staje się bardziej otwarty i wygadany. Często pozwala sobie na o wiele więcej.
Axarus z pewnością nie należy do smoków odważnych – wręcz przeciwnie. Jest bardzo strachliwy i boi się rzeczy, które dla innych smoków mogą się wydawać dość śmieszne. Chociażby ciemności. Nie wstydzi się jednak, dla niego inni są po prostu niezbyt ostrożni i to ich błąd. Ma masę fobii, które widać na każdym kroku. Nigdy nie kryje jednak swoich dziwactw i myśli, którymi często, bez zastanowienia dzieli się z innymi, jakkolwiek niedorzecznie by nie brzmiały.
Bestia działa dość spontanicznie, instynktownie wręcz. Nie myśli nad swoimi działaniami jakoś przesadnie. Zazwyczaj po prostu idzie na "żywioł".
Głębinowy jest więc dość dziwną mieszanką cech i ogólnie dość... nietypowym smokiem. Zapewne każdy w pierwszym kontakcie z nim to zauważy.
Historia: Syn Szlachetnego Nurtu i Graghess, smoczycy pochodzącej ze stada morskich smoków, zamieszkujących Wyspy Krwawe, znajdujące się daleko za barierą.
Wiedziony ostatnimi słowami matki i nienaturalnie realnymi, prześladującymi go koszmarami, w końcu dotarł na tereny Stada Wody. Miejmy nadzieję, że to dopiero początek jego historii.
Nie jest umarłym ten który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.
Punkty Zwierzyny: 29 i 1/3 (30)
Punkty Fabuły: 16 (16)
Stado: Woda » Księżyc » Słońce
Ranga: Pisklę » Adept » Łowca » Smok » Starszy » Łowca » Starszy
Wiek (w księżycach): 19
Rasa: Morski
Płeć: Samiec
Znak Losu: Kaltarel
Najważniejsze cechy wyglądu:
– Sylwetka pierwotna,
– Łuski,
– Błękitne oczy,
– Błoniaste skrzydła,
– Dwie pary łap,
– Skrzela
– Dominujący kolor: ciemna zieleń.
Znaki szczególne smoka:
Liczne "macki", naszyjnik, małe płetwy, złote kolce, błony między łapami, pokryty naroślami ogon, smukłe ciało.
Przeciętny wzrost:
1,5m
Wygląd: Z pewnością ma więcej cech Morskich, niż Drzewnych. Z wyglądu w końcu bliżej mu do bestii wyjętej z głębin, niż do typowego smoka. I tak można o nim mówić. Bestia. Pierwszą cechą, która przemawia za takim stwierdzeniem, są oczywiście macki. Czy raczej dziwnie wyglądające, smocze wąsy, znajdujące się w dwóch miejscach – z tyłu łba i na obu łukach brwiowych. Ta korona z macek czyni z niego istnego władcę głębin. A skoro o głębinach mowa – jakoś trzeba tam przetrwać. Dlatego też jego ciało jest do tego przystosowane.
Błony między palcami na których końcach znajdują się szare pazury, pomagają mu poruszać się zwinnie i zgrabnie pod wodą, a dziwaczny ogon ma specjalne zadanie. Otóż pokryty lepkimi naroślami z obu boków, jest idealny do wabienia i chwytania ryb. Z oddali wygląda jak jakaś zwyczajna, morska roślina. Ryby mogą się rozczarować.
No i jeszcze dwie, krótkie płetwy znajdujące się tuż za przednimi łapami. Są czymś na wzór... pozostałości po bardziej "rybich" przodkach. Mimo iż morska bestia nie potrafi nimi znacząco poruszać, to z pewnością są one jakąś pomocą w tym przerażającym świecie głębin. No i jak olśniewająco wyglądają!
Mimo iż większość ciała Axarusa pokrywają ciemno-zielone łuski, to znajdzie się tu również złoty kolor. Tuż przy grzebieniu, ciągnącym się od początku mackowej korony, aż do ogona, można dostrzec sporo plamek właśnie tego koloru. Z wiekiem jednak przybyło tego trochę więcej. Na tułowiu i początku ogona zaczęły wyrastać mu dosyć małe, złote kolce, które przebijały zielone łuski, wychodząc na powierzchnie. Przypominało to w procesie wyrzynanie się kłów. Jak można się domyślić – nie było to dla niego zbyt przyjemne.
Podobne, lecz nieco grubsze kolce znalazły się również przy wcięciu żuchwy. Dokładnie cztery. Kolejną cechą, którą odziedziczył po ojcu są oczywiście błękitne oczy, charakterystyczne dla rodu Cichego Potoku. Samice z rodzinnych stron Axarusa stwierdziły jednogłośnie, że czyni to Głębinowego jeszcze bardziej atrakcyjnym. (Tak naprawdę była to tylko jego matka)
No i skrzydła! Jak na bestię, spędzającą sporą część swojego życia pod wodą, to są całkiem sporych rozmiarów. Mamy tutaj do czynienia z błoną i tylko trzema palcami, zakończonymi ostrymi szponami, które jednak w zupełności wystarczają.
Ostatnią cechą wyglądu młodzika, jest naszyjnik, tradycja kontynuowana po ojcu. Póki co, zawieszoną na szyi ma jedynie zasuszoną mackę i złotą łuskę, ale z czasem przybędzie tego o wiele więcej.
Charakter: To, co najważniejszego i od czego trzeba zacząć – Morski jest niesamowicie chaotyczny i niestabilny. W sytuacjach stresowych, ciężko przewidzieć jego zachowanie. Można rzecz, że w takich chwilach powinno się po nim spodziewać wszystkiego, ale to oczywiście niemożliwe. Kto w końcu przewidzi każdą ewentualność? Czy w sytuacji zagrożenia popadnie w amok, czy może spanikuje i skryje się za skałą? Tego nie wie nikt.
W innych, bardziej spokojnych przypadkach jest nieco lepiej. Axarus odziedziczył wyjątkową ciekawość po swoim ojcu, ciekawość, która może zagłuszyć zarówno głos rozsądku jak i zdanie innych, które jest dla niego ważne, ale tylko w momencie, gdy zgadza się to z jego przekonaniami. Można powiedzieć, że jest dość egoistyczny. W swoich planach jest dość wytrwały.
Na jego charakter wpływ miało oczywiście miejsce, w którym się wychowywał. Stado głębinowych było dość... dzikie. Mało było tam miejsca na czułości i bliższe relacje. Dlatego też Młodzik ma z tym pewne problemy. Początkowo jest ostrożny w stosunkach z nowymi osobami, pełni rolę bardziej rolę obserwatora, bestii oglądającej swoją zdobycz, jednak gdy już się oswoi – staje się bardziej otwarty i wygadany. Często pozwala sobie na o wiele więcej.
Axarus z pewnością nie należy do smoków odważnych – wręcz przeciwnie. Jest bardzo strachliwy i boi się rzeczy, które dla innych smoków mogą się wydawać dość śmieszne. Chociażby ciemności. Nie wstydzi się jednak, dla niego inni są po prostu niezbyt ostrożni i to ich błąd. Ma masę fobii, które widać na każdym kroku. Nigdy nie kryje jednak swoich dziwactw i myśli, którymi często, bez zastanowienia dzieli się z innymi, jakkolwiek niedorzecznie by nie brzmiały.
Bestia działa dość spontanicznie, instynktownie wręcz. Nie myśli nad swoimi działaniami jakoś przesadnie. Zazwyczaj po prostu idzie na "żywioł".
Głębinowy jest więc dość dziwną mieszanką cech i ogólnie dość... nietypowym smokiem. Zapewne każdy w pierwszym kontakcie z nim to zauważy.
Historia: Syn Szlachetnego Nurtu i Graghess, smoczycy pochodzącej ze stada morskich smoków, zamieszkujących Wyspy Krwawe, znajdujące się daleko za barierą.
Wiedziony ostatnimi słowami matki i nienaturalnie realnymi, prześladującymi go koszmarami, w końcu dotarł na tereny Stada Wody. Miejmy nadzieję, że to dopiero początek jego historii.
Nie jest umarłym ten który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.
Punkty Zwierzyny: 29 i 1/3 (30)
Punkty Fabuły: 16 (16)
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie młody
– Boski ulubieniec
– Empatia
– Przyjaciel Natury
– Opiekun
– Znawca Terenów
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 3
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie młody
– Boski ulubieniec
– Empatia
– Przyjaciel Natury
– Opiekun
– Znawca Terenów
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 3
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
– Kolekcjonera
– Szczodrobliwego
– Obieżyświata
– Doświadczonego
ELIKSIRY
– 1x leczący rany ciężkie
– 1x Zwiększający zręczność
RUNY
–
INNE
– Wzrok Lahae* (jednorazowy bystrooki)
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
– Kolekcjonera
– Szczodrobliwego
– Obieżyświata
– Doświadczonego
ELIKSIRY
– 1x leczący rany ciężkie
– 1x Zwiększający zręczność
RUNY
–
INNE
– Wzrok Lahae* (jednorazowy bystrooki)
POŻYWIENIE
– mięso: 87/4 (własne) ; 2/4 (śmiertelnie trujące) ; 4/4
– rośliny: 35/4 (własne)
– grzyby: 1/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
perła
ZIOŁA
zioło
– mięso: 87/4 (własne) ; 2/4 (śmiertelnie trujące) ; 4/4
– rośliny: 35/4 (własne)
– grzyby: 1/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
perła
ZIOŁA
zioło
długa, prosta, wypolerowana gałąź nadpalona na jednym końcu; 3x srebrna moneta z wizerunkiem brodatego dwunoga; 5x dziki czosnek; sztylet, jajo harpii, 2 złote monety, 1 srebrna moneta, naszyjnik z zębów rekina, Tajemniczy kamień, Wianek i przepaska "Stada Burzy", muszelka, różowy kwiatek ze złotą wstążką, śliczna tęczowa muszelka, fluorescencyjny liść, 3 porcje trawki do palenia, sakiewka z 3 brązowymi monetami, muszelką i morskim piaskiem, srebrna otoczka wisiorka (puste miejsce na kamień), 1x deseczka, duża siatka, mini sieć rybacka, mały metalowy haczyk, sterta poszarpanego płótna, kwiat bzu, mieszanka przypraw, pierścionek dla kraba, niewiędnący wianek z trawy, 2x wyschnięta miesiącznica roczna, rózgą, 1x porcje trawki do palenia(z trzech), 5x koniak, fiołka łez Arii Ciszy, niebieska łuska Arii, futro wilka, czapka w kwiaty, butelka nalewki wiśniowej, Kwiecisty Król Sasanek (kwiatek), niepokojąco realistyczny kamienny posąg smoka górskiego, zioła halucynogenne, amatorska figurka borsuka z perły (równowartość 1 kamienia szlachetnego), żywy krab, czapka błazna, duży drewniany młot, siekiera, srebrna moneta, drewniana skrzynia, kryształowy kwiat wiśni od Uessasa, kwiat wiśni od Uessasa, 3x "niewielkie, drewniane figurki przedstawiające chochliczą rodzinkę z młodym osobnikiem", złoty pierścień w kształcie smoka trzymającego ogon w pysku, 2x srebrna moneta, wielki kajak, łuska Pestki Wiśni, smoczy płaszcz z wymalowanym złotym smokiem, piracki kapelusz, słoik kapusty kiszonej, talia kart (tarot), kwadracik papieru ściernego (granat), worek soli, szklana figurka ośmiornicy, statek w butelce, totem orangutana-szamana (drogocenny, ma w środku rubin, można wyjąć!), książka "100 najlepszych przepisów na smoczyznę", dwie butelki z dziwnym napojem