Bajarz
: 23 paź 2025, 14:36
Imię: Bajarz
Stado: Mgły
Ranga: Smok
Wiek: 36 księżyców
Rasa: Morski olbrzymi
Płeć: Samiec
Znak Losu: Kaltarel
Wygląd:
Potężny masywny samiec o wydłużonym gładkim tułowiu i grubych krępych łapach. Jego łeb jest ozdobiony rubinowymi skierowanymi do przodu rogami, a kark i grzbiet pokrywają wysokie poszarpane grzebienie z błonami. Pysk jest długi i mocno gadzi, o szpiczastej wystającej szczęce, a z tyłu żuchwy widać błoniasto-płetwiaste uszy. Głęboko osadzone, czerwone ślepia błyszczą, z ironią spoglądając na innych. Ciało jest pokryte błyszczącymi gladkimi łuskami o kolorze ciemnego morza i rozjaśniające się u spodu ciała. Wzdłuż błon układają się czerwone wzory przypominające wzory pytona. Zas samą końcówkę ogona zdobi ciężki potrójny szpikulec.
Charakter:
Leniwy i ironiczny smok, nie podchodzący do rozterek innych nazbyt poważnie. Ma swoistą mrukliwą, ciężką maniere i jest wyjątkowo zadowolony z własnego jestestwa. Oddaje się swoim pierwotnym zwierzęcym instynktom bez najmniejszego poczucia winy, a pod hedonizmem kryje się kąśliwa inteligencja.
Historia:
Podróżuje po świecie zbierając historie i opowieści usłyszane z pyska do pyska przy ognisku jak i wygrzebane z zakurzonych archiwów.
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Stado: Mgły
Ranga: Smok
Wiek: 36 księżyców
Rasa: Morski olbrzymi
Płeć: Samiec
Znak Losu: Kaltarel
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: czerwone
Dominujący kolor: grafitowo-morski i czerwony
Gigantyzm (1,9 m)
Znaki szczególne: czerwone wzory jak u pytona
błona na grzbiecie jak u spinozaura
wzory na błonach przechodzace na ciało
masywna sylwetka
Skrzela
Wygląd:
Potężny masywny samiec o wydłużonym gładkim tułowiu i grubych krępych łapach. Jego łeb jest ozdobiony rubinowymi skierowanymi do przodu rogami, a kark i grzbiet pokrywają wysokie poszarpane grzebienie z błonami. Pysk jest długi i mocno gadzi, o szpiczastej wystającej szczęce, a z tyłu żuchwy widać błoniasto-płetwiaste uszy. Głęboko osadzone, czerwone ślepia błyszczą, z ironią spoglądając na innych. Ciało jest pokryte błyszczącymi gladkimi łuskami o kolorze ciemnego morza i rozjaśniające się u spodu ciała. Wzdłuż błon układają się czerwone wzory przypominające wzory pytona. Zas samą końcówkę ogona zdobi ciężki potrójny szpikulec.
Charakter:
Leniwy i ironiczny smok, nie podchodzący do rozterek innych nazbyt poważnie. Ma swoistą mrukliwą, ciężką maniere i jest wyjątkowo zadowolony z własnego jestestwa. Oddaje się swoim pierwotnym zwierzęcym instynktom bez najmniejszego poczucia winy, a pod hedonizmem kryje się kąśliwa inteligencja.
Historia:
Podróżuje po świecie zbierając historie i opowieści usłyszane z pyska do pyska przy ognisku jak i wygrzebane z zakurzonych archiwów.
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne