Krecik
: 16 paź 2025, 17:29
Imię
Krecik
Stado
Słońce
Ranga
Smok
Wiek
5 księżyców
Rasa
Podziemny
Płeć
Męska
Znak Losu
NenyadetaleSylwetka pierwotna
Łuski
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: Emeraldowe
Dominujący kolor: Szary
Przeciętny wzrost (1,5 m)
grzebień na czole; długi pysk; zmutowane skrzydła; ogon zakończony skostniałą naroślą
Zieje kwasem
━ wygląd
Długie ciało z wydłużonym pyskiem dobrze przystosowanym do wciskania w ciasne miejsca i wyciągania ryb z wody. Skrzydła zmutowane, nie wykształcone w pełni – kościste, bez błony, niezdolne do lotu. Wygięte do przodu, na końcu wyrosła skostniała narośl, która pomaga w kopaniu.Ogon długi i chudy zakończony skostniałą naroślą, przypominającą kilof, dzięki której krecik może rozłupać co twardsze materiały podczas kopania.
Oczy krecika są podłużne, mieniące się odcieniem zielonego. Na oczach krecik często zakłada znalezione podczas kopania kawałki czarnego szkła. Łuski szare z elementami czarnego i białego.
━ charakter
Krecik jest s z y b k i.Kocha kopać tunele i w nich biegać, pływać w wodach podziemnych i wciskać nos tam gdzie być może nie powinien.
Krecik jest zafascynowany świecidełkami i spędza wiele czasu szukając ładnych odbijających światło kamieni pod ziemią.
━ historia
Znajda pod ziemią. Kopał tak długo, że się zgubił pod ziemią. Został uratowany i odnaleziony przez Malinkę.Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1
Moc: 2
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Leczenie 0
Wiedza 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1
Moc: 2
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Leczenie 0
Wiedza 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
pierwsza mutacja nie daje kar mechanicznych ; o połowę mniejsze kary za kalectwa wzroku, dwukrotnie większe kary za kalectwa pozostałych zmysłów ; swobodne chodzenie po powierzchniach pod każdym kątem i nachyleniem (nawet po suficie)
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
pierwsza mutacja nie daje kar mechanicznych ; o połowę mniejsze kary za kalectwa wzroku, dwukrotnie większe kary za kalectwa pozostałych zmysłów ; swobodne chodzenie po powierzchniach pod każdym kątem i nachyleniem (nawet po suficie)
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne