Strona 1 z 1

Bąbel

: 29 wrz 2025, 21:38
autor: Bąbel
Imię: Bąbel
Stado: Ziemi
Ranga: Pisklę
Wiek: 3 księżyce
Rasa: Bagienny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Ateral

  • Najważniejsze cechy wyglądu:
    Sylwetka pierwotna
    Łuski
    Skrzydła błoniaste, jedna para
    Dwie pary łap
    Kolor oczu: Żółć
    Dominujący kolor smoka: Błotny brąz
    Gigantyzm (1.8 m)
    Znaki szczególne smoka: Grzywa z tłuszczowych bąbli, fragmenty ciała emitują słabe światło
    Zieje kwasem

⦿ Wygląd:
Bąbel jest dużym, ociężałym pisklęciem z ciałem pokrytym śliską od bagiennego śluzu łuską. Błony i końcówki grzebieni biegnących po większości jego sylwetki oddają miękkie, ciepłe światło przypominające tańce świetlików. Od szyi po ogon ciągnie się segmentowany pancerz pomagający w sunięciu po mokradłach. Najbardziej jednak charakterystyczną jego częścią są grzywopodobne narośle wokół głowy i szyi stworzone z tłuszczowych narośli wyglądających jak bąble. Ów narośl nadaje jego postaci kształt przypominający mantikorę.
Obrazek


⦿ Charakter:
Bąbel to latorośl na wpół dzika. Nie pod względem temperamentu, gdyż ten jest raczej miarowy, lecz pod względem komunikacji. Pomimo że jeszcze ma mało księżyców to nawet na ich liczbę, jego słownik jest mocno wybrakowany. Instynktowniej i szybciej idzie mu posługiwanie się mową ciała. Z tego powodu może wydawać się nietowarzyski i wycofany, jednak to wyłącznie błąd w przekazie. Uwielbia poznawać i obserwować i ta ciekawość pozwala mu przekraczać własne granice nieśmiałości i lenistwa. Lgnie do innych smoków i szuka autorytetów, zwyczajnie jego starania są wolniejsze niżby tego chciał.

⦿ Historia:
Wykluł się z jaja zatopionego w karmelowych wodach bagien. Pamięta ogrzewające go słońce, kiedy zaczerpnął pierwszy oddech. Jego historia ma na razie wyłącznie wstęp, jednak zawsze będzie go uważał za najcieplejszy jaki mogła mieć. W ramionach natury przekraczał kolejne obszary mokradeł, aż w końcu dotarł na tereny Stada Ziemi.



Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]


ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1

Moc: 1
Percepcja: 1

Aparycja: 3


UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0

Wiedza 0

Leczenie 0

Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0

Perswazja 0


Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– brak kary ST do kamuflażu za ciągłe łowienie ryb na brzegu
– może skonsumować ciało drapieżnika z zatrutym mięsem (demon, mantykora, ekimma i topielec) i uzupełnić tym samym pulę głodu stada o 2 jednostki pożywienia, podając link do postu na polowaniu w temacie z Głodem
– przedawkowanie chmielu nie powoduje u niego ryzyka śmierci, ale wprowadza organizm w kilkudniowy smoczy sen

KRYSZTAŁY


ELIKSIRY


RUNY


INNE

POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4

KAMIENIE
kamień

ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne

Bąbel

: 03 paź 2025, 16:13
autor: Barwy Ziemi
Witamy w Ziemi! Życzymy wspaniałych fabuł i szerokich uśmiechów!

Bonus stadny: + Wytrzymałość II
Start: + Aparycja II, III

+ gigantyzm – do sytości potrzeba 5/4 pożywienia

Bąbel

: 17 paź 2025, 8:05
autor: Obita Tabliczka
Wokół sadzawki panowała cisza – głucha, niemal lepka, jakby cały świat zamarł w bezruchu. Woda, choć z pozoru płytka i pełna życia, przywodziła na myśl coś chłodniejszego, niemal martwego. W trawie zalegały drobne pasma szronu, które nie zdążyły stopnieć od porannego chłodu. Z oddali dobiegał tylko jeden dźwięk – trzask suchej gałązki, która pękła pod ciężarem ryby rzucającej się na jego ogonie. Ateral