Tkająca Sny
: 14 cze 2025, 6:33
Science knows no boundaries, and neither do I.
What's wrong? Never seen a perfection up close before?
Imię
Ylliane → Kąsająca Łuska → Tkająca Sny
Stado
Słońce
Ranga
Smok → Adept → Piastun Słońca → Łowca Słońca
Wiek
40 księżyców
Rasa
Północny x GórskiPłeć
Samica
Znak Losu
ThaharDetale
Sylwetka pierwotna
Futro
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Błękitne oczy
Biało-niebiesko-fioletowa szata
Przeciętny wzrost (1,55m)
Zieje lodem
Wygląd
«Mystery and bliss, the same no matter where she goes»
Link do wyglądu: Klik.Na pierwszy rzut oka mogłaby uchodzić za stworzenie z baśni sennych, zrodzone raczej z mgły i światła, niż mięsa i kości. Jej filigranowa sylwetka jest wręcz absurdalnie smukła – natura ewidentnie grała na granicy delikatności i przesady. Długie, wąskie łapy zakończone są pazurami subtelnymi jak igły, a łabędzia szyja wygina się w płynnych, niemal tanecznych ruchach. Ylliane porusza się powoli, leniwie, jakby każdy krok był starannie zaplanowany, co przywodzi na myśl romantyczną pantomimę. Brakuje tylko światła księżyca.
Jej ciało pokryte jest krótkim, jedwabistym futerkiem śnieżnobiałej barwy. Gdyby ktokolwiek ośmielił się ją dotknąć, zapewne odnalazłby pod tą miękką, króliczą wręcz powierzchnią zaskakującą kruchość, zupełnie niepasującą do smoczej natury.
Z czoła oraz grzbietu szyi Ylliane opadają na boki kaskady długich włosów. U ich nasady dominuje nieskazitelna biel, lecz im dalej, tym barwy przechodzą przez chłodny błękit, by na samych końcach zanurzyć się w fiolecie. Ten nietypowy gradient dodaje jej niepokojącej elegancji oraz fantazji, dzięki której znacząco się wyróżnia.
Nad brwiami wyrastają po dwa cienkie "czułki", przypominające motyle skrzydła. Mienią się osobliwym fioletowo-niebieskim odcieniem, upstrzonym jaśniejszymi, migoczącymi niczym brokat drobinkami. Te same kolory odnajdują swoje echo na błoniastych skrzydłach, których wnętrza eksplodują feerią barw i subtelnych refleksów, niczym witraż. Zewnętrzna strona skrzydeł — biała i otulona cienką warstewką futrzastego puchu — wydaje się niemal niewinna w porównaniu z intensywnym wnętrzem.
Jej ogon, długi i biczowaty, zwieńczony jest delikatną błoną przypominającą kształtem motyle skrzydełka — iryzującą odcieniami niebiesko-fioletowymi. Każdy ruch rozcina powietrze z gracją, jakby malowała nim niewidzialne na tle nieba linie.
Dalej — spojrzenie. Te oczy hipnotyzują. Głębokie, zimne, nieczytelne. Patrzy jakby przez ciebie, a nie na ciebie. Przeszywa. Sztyletuje. Cały czas z tym samym znudzonym, beznamiętnym wyrazem pyska — jakby istnienie wszystkiego wokół było ledwie nieistotnym szczegółem jej długowiecznej egzystencji.
Charakter
«Annoying thing about idiocy is that you can't explain it to an idiot»
Widziałeś ją? Niewzruszony, praktycznie bezduszny grymas na pysku i chłodne spojrzenie hipnotyzujących, ale też obolałych od patrzenia na nużącego Ciebie oczu. Gdyby mogły, wykręciłyby się do środka czaszki, uznając czerń za ciekawszą. I mimo że Ylliane jest jak najbardziej prawdziwa, jej niespieszne, eteryczne ruchy przywodzą na myśl marmurowy posąg, w jaki przypadkiem tchnięto życie. Nigdy się nie spieszy. Zawsze ma czas. Jest intelektualistką i szuka podobnych sobie. Nudzi ją pospolitość. Odstrasza płycizna. Rozśmiesza pompatyczność. Zdajesz sobie sprawę z tego, że im mądrzejszego próbujesz zgrywać, tym głupszy wychodzisz? Nie? Cóż... to tylko kropka nad "i". Poczucie własnej wartości ma bezkresne niczym galaktyka, w jakiej jest swoim własnym centrum. I wiesz co? Prędzej Immanor powiesi się na sznurze czasu oraz przestrzeni, nim czyjeś słowa będą w stanie zachwiać Ylliane. Powiesz coś uszczypliwego? Gratulacje, właśnie szepnąłeś do huraganu. Swego czasu jednak była bardziej indywidualna w działaniach, skupiona na czubku własnego nosa i zamknięta na jakiekolwiek towarzystwo. Z biegiem czasu zaczęło się to zmieniać. Jej usposobienie znacząco ociepliło się. Tkająca Sny zaprzestała myśleć wyłącznie o sobie, a poczęła sięgać dalej, chcąc zapisać po sobie jakiś ślad. Aktywnie wspiera rozwój tam, gdzie jest potrzebny, przy czym jest w tym bardzo precyzyjna i bezkonflliktowa.
Z niemalże każdej sytuacji potrafi wyjść obronną łapą – bez kłótni, czy rękoczynów.
Historia
«Teetering on the precipice of danger is quite enchanting»
Kiedy jej jajo chrupnęło, Efela pękło. Wszystko działo się w tym samym czasie, kiedy dzień mieszał się z nocą. Słońce pobłogosławiło Jego, malując ciało paletą świtu. Księżyc zaopiekował się nią i przyozdobił barwami zmierzchu. Bliźnięta otworzyły oczy w miejscu na północ od Wolnych Stad, będąc jedynymi dziećmi Sulanar, niegdyś noszącej miano Cienia Jaskółki.Od tamtego czasu byli nierozłączni. Gdzie jedno, tam drugie – nawet jeśli nie obok, to w pobliżu. Krążą wszak legendy o tym, iż los, umysły oraz dusze bliźniąt sprzężone są ze sobą na nieuchwytnym poziomie astralnym.
A mimo to... na Wolnych Stadach Ylliane pojawiła się samotnie. W konkretnym celu. Z konkretnym planem. Rozłąka ciążyła jej na sercu tysiącem skał, a łapom brakowało sił, by kolejnymi krokami zwiększać dystans. Niemniej, musiało do tego dojść. Wykaraskanie się z ich drobnych problemów wymagało aktywnego poszukiwania rozwiązań w kilku miejscach na raz. Rozdzieleni zyskiwali na czasie, a efektywność znacząco wzrastała.
Trzymała się tej jakże prostej kalkulacji, po raz kolejny odrzucając krzyk serca na rzecz rozkazu mózgu.
Punkty Zwierzyny: 0
Punkty Fabuły: 9
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Regeneracja;
– Bogaty z rodu;
– Parzystołuski (Zręczność);
– Lekkostopy;
– [grupa czwarta];
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 5
Moc: 3
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
– Wspólny Południowy/Ludzki (znany)
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 3
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Regeneracja;
– Bogaty z rodu;
– Parzystołuski (Zręczność);
– Lekkostopy;
– [grupa czwarta];
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 5
Moc: 3
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
– Wspólny Południowy/Ludzki (znany)
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 3
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– możliwa pełna futrzasta okrywa ciała;
– możliwe kryształy na ciele;
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
– 15x uniwersalny eliksir leczący
RUNY
–
INNE
– 2x możliwość zmiany gatunku żywiołaka – L24, zużyj do końca '25;
– darmowe wyleczenie okresu rehabilitacji;
– możliwość szukania dużej zwierzyny łownej (5 postów, dla smoka i 1 kompana) – L24, zużyj do końca '25;
– róg obfitości (+1 do mięsa i +2 do ziół/mniejszego pożywienia/roślin na 6 znalezisk podczas jednego polowania) – L24, zużyj do końca '25;
– możliwość zmiany gatunku żywiołaka – L23, zużyj do końca '25;
– Czterolistna Koniczyna (jednorazowy Szczęściarz);
– Inspiracja (jednorazowy Magiczny Śpiew) – L24, zużyj do końca '25;
– możliwa pełna futrzasta okrywa ciała;
– możliwe kryształy na ciele;
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
– 15x uniwersalny eliksir leczący
RUNY
–
INNE
– 2x możliwość zmiany gatunku żywiołaka – L24, zużyj do końca '25;
– darmowe wyleczenie okresu rehabilitacji;
– możliwość szukania dużej zwierzyny łownej (5 postów, dla smoka i 1 kompana) – L24, zużyj do końca '25;
– róg obfitości (+1 do mięsa i +2 do ziół/mniejszego pożywienia/roślin na 6 znalezisk podczas jednego polowania) – L24, zużyj do końca '25;
– możliwość zmiany gatunku żywiołaka – L23, zużyj do końca '25;
– Czterolistna Koniczyna (jednorazowy Szczęściarz);
– Inspiracja (jednorazowy Magiczny Śpiew) – L24, zużyj do końca '25;
POŻYWIENIE
– mięso: 86/4 (własne);
– rośliny: 2/4 (własne);
– grzyby: 0/4 (własne);
– inne: 0/4
KAMIENIE
3x agat, rubin, 3x malachit, 2x szmaragd, opal
ZIOŁA
–
– mięso: 86/4 (własne);
– rośliny: 2/4 (własne);
– grzyby: 0/4 (własne);
– inne: 0/4
KAMIENIE
3x agat, rubin, 3x malachit, 2x szmaragd, opal
ZIOŁA
–
przedmioty fabularne
kompendium alchemiczne, manuskrypt "Istota Ras Rozumnych", dziennik Abelleta., 2x srebrna moneta, 3x brązowa moneta
kompendium alchemiczne, manuskrypt "Istota Ras Rozumnych", dziennik Abelleta., 2x srebrna moneta, 3x brązowa moneta