Wichrogłos
: 26 paź 2024, 22:12
Imię: Vunnud » Naprężony Kolec » Wichrogłos
Stado: Mgły
Ranga: Pisklę » Adept » x Czarodziej
Wiek: 2 księżyce
Rasa: Wężowo-morski (górski po dziadkach)
Płeć: Samiec » ?
Znak Losu: Immanor
Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka wężowa
Łuski i futro
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: heterochromia – prawa para miodowo-złota, lewa para zielona
Dominujący kolor smoka: ciemny fiolet
Gigantyzm: 1,7m
Znaki szczególne smoka: krótki pysk, szare futro, dużo błon, dwie pary oczu i dwie pary wąsów
Posiada kły kwasowe oraz skrzela
Wygląd: Późne wyklucie zaznaczyło się w ciele Vunnuda. Pokraczność, karykaturalna wielkość błon, nadmiar mięsa pod skórą oraz dwie pary oczu, niewystępująca u rodzeństwa anomalia. Zatajone geny wężowych wręcz zdominowały młodzika – straciwszy na wzroście, zyskał na długości. Wzdłuż grzbietu i ogona ma szare włosie, które oplata komicznie wielką błonę rozpostartą na ostrych granatowych szpikulcach. Kończy się ona błoniastą, poszarpaną już płetwą jak gdyby nie starczyło błony by to połączyć. Nie starczyło też na pierwszym szpikulcu, który wyrasta z czoła. Dopiero przy drugim zaczyna się i błona, i grzywa.
Z sylwetki odziedziczył pełność po matce, będąc bardzo zbitym i postawnym. Gdyby nie masywność jakże krótkich łap, pewnie upadłby pod własnym ciężarem. Wszelkie zgięcia łap również są ozdobione w błony. Samczyk wydaje się być zlany jednolitym kolorem owalnej, ewidentnie zbyt twardej na smoka morskiego, łuski. Wyłącznie czas pokaże, czy wykazuje się bioluminescencją.
Tym bardziej gdyby nie masywność jego długiej szyi, ozdobionej skrzelami, pewnie łeb ciągle spadałby mu na ziemię. Owalny pysk ma bardzo krótki, otoczony z dwóch stron potężnymi wachlarzami błon przy polikach. Veir nie mogłaby się go wyrzec – wspomniana krótkość pyska, dwie pary wąsów i, przede wszystkim, znaczenie Hitaryjczyka. Zmutowane dwie pary oczu, niemalże nie mieszczące się w czaszce, nie posiadają widocznych źrenic. Dwoje oczu po prawej stronie są w pełni miodowe, zaś po lewej zielone. Nozdrza ma bardzo wąsko ułożone i właśnie między nimi kończy się kolejne znaczenie – specyficzna złota plama w kształcie trójkąta od górnej wargi i brody, odziedziczona po matce.
Wysunięta do przodu dolna szczęka wżyna się w górną narośniętymi na siebie zębiskami, będąc za szeroką. Dalej, niemalże pod pierwszą parą oczu, wyskakują szabliste kły kwasowe, lecz usta tam się nie kończą. Rozdziawienie jego szczęki jest bardzo specyficzne, też będąc typowo wężowym mankamentem, toteż wargi kończą się bardzo wysoko, tuż przy otworach usznych.
Charakter: Opóźniony w wykluciu – opóźniony w rozwoju. Pisklę pusto patrzy na świat, wydając się całkowicie pozbawione samoświadomości. Nie wiadomo co wyrośnie z istoty, która wydaje się nie widzieć różnicy między wnętrzem jajka a ciągle zmieniającym się otoczeniem.
Historia: Idzie odnieść wrażenie, że minęły księżyce zanim wykluł się nader późny syn Wieczoru Szeptów i Gwiezdnego Tropiciela.
Punkty Honoru: 1 i 1/3
Punkty Fabuły: 2
Stado: Mgły
Ranga: Pisklę » Adept » x Czarodziej
Wiek: 2 księżyce
Rasa: Wężowo-morski (górski po dziadkach)
Płeć: Samiec » ?
Znak Losu: Immanor
Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka wężowa
Łuski i futro
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: heterochromia – prawa para miodowo-złota, lewa para zielona
Dominujący kolor smoka: ciemny fiolet
Gigantyzm: 1,7m
Znaki szczególne smoka: krótki pysk, szare futro, dużo błon, dwie pary oczu i dwie pary wąsów
Posiada kły kwasowe oraz skrzela
Wygląd: Późne wyklucie zaznaczyło się w ciele Vunnuda. Pokraczność, karykaturalna wielkość błon, nadmiar mięsa pod skórą oraz dwie pary oczu, niewystępująca u rodzeństwa anomalia. Zatajone geny wężowych wręcz zdominowały młodzika – straciwszy na wzroście, zyskał na długości. Wzdłuż grzbietu i ogona ma szare włosie, które oplata komicznie wielką błonę rozpostartą na ostrych granatowych szpikulcach. Kończy się ona błoniastą, poszarpaną już płetwą jak gdyby nie starczyło błony by to połączyć. Nie starczyło też na pierwszym szpikulcu, który wyrasta z czoła. Dopiero przy drugim zaczyna się i błona, i grzywa.
Z sylwetki odziedziczył pełność po matce, będąc bardzo zbitym i postawnym. Gdyby nie masywność jakże krótkich łap, pewnie upadłby pod własnym ciężarem. Wszelkie zgięcia łap również są ozdobione w błony. Samczyk wydaje się być zlany jednolitym kolorem owalnej, ewidentnie zbyt twardej na smoka morskiego, łuski. Wyłącznie czas pokaże, czy wykazuje się bioluminescencją.
Tym bardziej gdyby nie masywność jego długiej szyi, ozdobionej skrzelami, pewnie łeb ciągle spadałby mu na ziemię. Owalny pysk ma bardzo krótki, otoczony z dwóch stron potężnymi wachlarzami błon przy polikach. Veir nie mogłaby się go wyrzec – wspomniana krótkość pyska, dwie pary wąsów i, przede wszystkim, znaczenie Hitaryjczyka. Zmutowane dwie pary oczu, niemalże nie mieszczące się w czaszce, nie posiadają widocznych źrenic. Dwoje oczu po prawej stronie są w pełni miodowe, zaś po lewej zielone. Nozdrza ma bardzo wąsko ułożone i właśnie między nimi kończy się kolejne znaczenie – specyficzna złota plama w kształcie trójkąta od górnej wargi i brody, odziedziczona po matce.
Wysunięta do przodu dolna szczęka wżyna się w górną narośniętymi na siebie zębiskami, będąc za szeroką. Dalej, niemalże pod pierwszą parą oczu, wyskakują szabliste kły kwasowe, lecz usta tam się nie kończą. Rozdziawienie jego szczęki jest bardzo specyficzne, też będąc typowo wężowym mankamentem, toteż wargi kończą się bardzo wysoko, tuż przy otworach usznych.
Charakter: Opóźniony w wykluciu – opóźniony w rozwoju. Pisklę pusto patrzy na świat, wydając się całkowicie pozbawione samoświadomości. Nie wiadomo co wyrośnie z istoty, która wydaje się nie widzieć różnicy między wnętrzem jajka a ciągle zmieniającym się otoczeniem.
Historia: Idzie odnieść wrażenie, że minęły księżyce zanim wykluł się nader późny syn Wieczoru Szeptów i Gwiezdnego Tropiciela.
Punkty Honoru: 1 i 1/3
Punkty Fabuły: 2
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zahartowany;
– Ostry Wzrok;
– Niestabilny;
– Twardy jak Diament;
– Uzdolniony
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 2
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 2
Obrona 2
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 2
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zahartowany;
– Ostry Wzrok;
– Niestabilny;
– Twardy jak Diament;
– Uzdolniony
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 2
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 2
Obrona 2
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 2
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– może owinąć się tułowiem wokół ciała ofiary niczym wąż,
– posiada kły kwasowe zamiast gruczołów z tyłu gardła, co pozwala wstrzykiwać kwas bezpośrednio w ciało lub spluwać nim na odległość,
– może nurkować bez ograniczeń,
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach),
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– wzrok Lahae (jednorazowy sukces do testu na Percepcję);* – użyj do końca '25
– możliwość usunięcia negatywnych konsekwencji 1 mutacji (np. drugiej pary skrzydeł, grzywy u nie-połnocnego, 1 efektu karłowatości) – L24, zużyj do końca '25
– wejściówka na Arenę Viliara bez konieczności czekania po poprzedniej walce (maks 1 na osobe) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość odmłodzenia lub postarzenia o maks 6 księżyców (wlicza się w limit odmłodzeń raz na 2 miesiące) – L24, zużyj do końca '25
– może owinąć się tułowiem wokół ciała ofiary niczym wąż,
– posiada kły kwasowe zamiast gruczołów z tyłu gardła, co pozwala wstrzykiwać kwas bezpośrednio w ciało lub spluwać nim na odległość,
– może nurkować bez ograniczeń,
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach),
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– wzrok Lahae (jednorazowy sukces do testu na Percepcję);* – użyj do końca '25
– możliwość usunięcia negatywnych konsekwencji 1 mutacji (np. drugiej pary skrzydeł, grzywy u nie-połnocnego, 1 efektu karłowatości) – L24, zużyj do końca '25
– wejściówka na Arenę Viliara bez konieczności czekania po poprzedniej walce (maks 1 na osobe) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość odmłodzenia lub postarzenia o maks 6 księżyców (wlicza się w limit odmłodzeń raz na 2 miesiące) – L24, zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 20/4
– rośliny: 4/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
granat, szafir, tygrysie oko, cytryn
ZIOŁA
zioło
– mięso: 20/4
– rośliny: 4/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
granat, szafir, tygrysie oko, cytryn
ZIOŁA
zioło
miedziany medalion Płomienia