Cekorax
: 23 paź 2024, 23:03
Imię
Cekorax
Stado
Samotnik
Ranga
Smok
Wiek
1 księżyc
Rasa
Drzewny x pustynny
Płeć
Samica
Znak Losu
KaltareldetaleSylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Błękitny
Dominujący kolor smoka: Brązowy
Wzrost (1,75 m)
Znaki szczególne smoka: Kolec na czole, cztery kolce przy końcu ogona, blado-błękitne akcenty na błonach i podbrzuszu
Zieje ogniem
━ wygląd
«Wszyscy od początku są jacyś»
KolorystykaNajlepiej jest samicę opisać dzieląc ją na cztery, schludnie budujące ją segmenty kolorystyczne. Największą powierzchnię ciała pokrywa ciemny, chłodny brąz. Zajmuje on większość łba, ond nosa po połowę szczęki i okolice oczu. Następnie rozlewa się od czubka głowy, omijając rogi oraz żuchwę, na całą szyję, oraz łopatki. Choć znaczy jedynie front obu ramion, na kończynach znać go jeszcze na palcach i nadgarstkach, choć gradientem rozmywa się w okolicy stawów. Barwa ta obejmuje w całości także grzbiet torsu i większości ogona, po bokach natomiast sięga do połowy żeber, wycinana dalej przez inne odcienie. Ostatecznie, jednolicie ów szata spoczywa po zewnętrznej stronie skrzydeł samicy, co nocami może zapewnić jej doskonały kamuflaż.
Kolejną warstwą koloru jest wyraźnie jaśniejszy i cieplejszy, wręcz minimalnie zmieszany z czerwienią brąz. Pokrywa on pozostałą część głowy, barwiąc masywną, choć płynnie zwężającą się ku okrągławemu podbródkowi, dolną szczękę. Obecny jest także na czterech szorstkich segmentowanych rogach wyrastających po obu stronach łba – poczynając od najwyższego punktu, po spód żuchwy. Z czoła samicy wyrasta także tej samej barwy, choć naznaczony u podstawy ciemniejszym brązem, łagodnie wygięty kolec, będący chyba najbardziej charakterystyczną cechą u wszystkich przodków od strony ojca. Ten sam kolor buduje większość kończyn, ramiona i dłonie skrzydeł oraz klatkę piersiową. Choć przy łapach przestrzeń dzieli z jeszcze jaśniejszą barwą, poprzez płynne przenikanie się z nią, na przedzie ramion, żebrach i u podstawy szyi, wcina się w ciemniejszego sąsiada w postaci równych, ułożonych w pojedynczym rzędzie łat.
Dwa ostatnie kolory, pomimo zajmowania znacznie mniejszej powierzchni, wyróżniają się na ciele smoczycy już z oddali. Najjaśniejszy, z przełamanych czerwoną nutą brązów znajduje się w postaci drobnego akcentu, w pobliżu oczu i warg samicy, następnie zaś pośrodku jej żeber, biegnąc po pancerzu jako rząd plam, zaczętych za łokciem i kończących się wraz z ostatnim żebrem. Dalej ów kolor rozmywa się w postaci pojedynczego pasu, gdzie następnie łuski musi dzielić ze świetlistym seledynem. Tenże odcinający się od reszty odcień, choć jaskrawy, wytłumia się na obrzeżach mieszanką wpadającego w szarość brązu.
Seledyn znać przede wszystkim na podbrzuszu, pod ogonem, w pachwinach i fragmentarycznie po wewnętrznej stronie przednich łap. Rozwinął się także na ostro zarysowanych błonach ogonowych i niewielkim błoniastym kołnierzyku wyrastającym w okolicy podstawy szyi.
Jeśli chodzi o skrzydła, wewnętrzna strona miesza w sobie najjaśniejszy z brązów oraz przejściową między seledynem, a brązem szarość.
Budowa
Samica posiada długie, szczupłe nogi i zgrabną sylwetkę o łagodnych krawędziach. Ostrzej zbudowane fragmenty jej estetyki skupione są przede wszystkim na łbie, szyi oraz ogonie.
Generalnie jej łuski są twarde i dobrze zbudowane, a to przede wszystkim po drzewnych genach, choć nie ograniczają zwinności swojej posiadaczki, mogąc odpowiednio odchylić się od jej ciała. Na szyi i czubku głowy, owe łuski rozwarstwiają się i przekształcają w cieniutkie kolce, które bliżej karku podtrzymują rozciągającą się między nimi, seledynową błonkę. Kanciasta estetyka ogona wynika natomiast z odstających od jego podstawy skórnych wypustek, które nieco dalej rozrastają się i wyszczuplają, przyjmując formę nierównej, ostro zakończonej przy paliczkach, błony ogonowej. Koniec ogona, bardziej wpadający w szarość, uzbrajają cztery płaskie, wygięte z dala od tułowia kolce.
Pysk smoczycy jest łagodnie okrągławy, zarówno w podbródku, jak i nosie gładko przechodzącym w czoło, podkreślając jej naturalnie przyjazną ekspresję. Oczy posiadają w zupełności czarną twardówkę i okrągłą, seledynową tęczówkę.
━ charakter
«Ale można też samemu się zrobić»
Predyspozycjami małej będzie typowa dla piskląt ciekawość i towarzyskość. Trudno powiedzieć jak zaspokoi owe potrzeby w miarę dorastania, lecz z pewnością zdolność do wnikliwego spojrzenia i rozmyślania nad naturą rzeczy pozwoli jej stworzyć własne, potrzebne do przetrwania narracje. Cechować ją może także wytrzymałość mentalna, która prawdopodobnie pozwoli zbudować specyficznego rodzaju pewność siebie, jak i otwartość na różnice. ━ historia
«W miarę z upływem czasu»
Córka Strażnika Gwiazd i Infamii Nieumarłych. Historia dopiero się zaczynaPunkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 16
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Stan
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Stan
ATUTY
– Zdrów jak Ryba
– Magiczny
– Trudny cel
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 1
Moc: 4
Percepcja: 1
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak Ryba
– Magiczny
– Trudny cel
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 1
Moc: 4
Percepcja: 1
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach;
– może czasowo wędrować po terenach pustynnych posiadając jedynie Bieg 2
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach;
– może czasowo wędrować po terenach pustynnych posiadając jedynie Bieg 2
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 4/4
– rośliny: 2/4 (mandarynki)* – psują się 28 grudnia
– grzyby: 0/4
– inne: 2/4
KAMIENIE
jaspis, perła
ZIOŁA
2x macierzanka
– mięso: 4/4
– rośliny: 2/4 (mandarynki)* – psują się 28 grudnia
– grzyby: 0/4
– inne: 2/4
KAMIENIE
jaspis, perła
ZIOŁA
2x macierzanka
gra bogini Szachy, namiot, 10 gwoździ, Słoiczek miodu lipowego, Wzór elfiej runy (wybuchającej), buteleczka atramentu, sakiewka czarnej herbaty z mango, młotek, miętus, ładny otoczak, stara ludzka czaszka, pusty zwój, smoczy pazur, karta tarota (rydwan), wisiorek z nieśmiertelnikiem z wyrysowanym drzewem, pergamin z mapą, stara mapa Północnej Braxi, sakiewka zielonej herbaty, ciepły wełniany koc, książka kucharska, książka o filozofii i etyce wybitnej ludzkiej autorki [napisana po ludzku], nadpalone nasiona jodły, złote pióro, różaniec z niebieskimi koralikami, kilkanaście kawałków czystego pergaminu, 2x srebrna moneta, biały tulipan w doniczce, wytrzymała słoneczna obroża, ozdobna szkatułka, 2x brązowa moneta, 4 małe torby na rzemyku, zestaw do szycia i włóczka wełny, Księga Baśni Tysiąca Przygód ze specjalnymi właściwościamiTworzy iluzje czytanej z książki opowieści, dopuszczając pewne modyfikacje od czytającego; działa jedynie użyta przez Osąd Gwiazd lub Cekorax; dla reszty to zwykła książka
STAN GŁODU
Data ostatniego karmienia: 12.10
Musi zjeść do: 12.11
STAN ZDROWIA
Rany:
Choroby:
Rehabilitacja: + 2 ST do wszystkich akcji (01-15.12), przedłużający sie głód
Kalectwa:
Data ostatniego karmienia: 12.10
Musi zjeść do: 12.11
STAN ZDROWIA
Rany:
Choroby:
Rehabilitacja: + 2 ST do wszystkich akcji (01-15.12), przedłużający sie głód
Kalectwa: