Siewca Gór
: 27 wrz 2024, 22:08
Imię
Ramzy » Modry Kolec » Urok Milczenia » Siewca Gór
Stado
Mgieł » Ziemi
Ranga
pisklę » adept » łowca
Wiek
12 ks
Rasa
górski (olbrzym)
Płeć
samiec
Znak Losu
NaranleadetaleSylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: stalowe
Dominujący kolor smoka: szarość, błękit
Gigantyzm (2 m)
Znaki szczególne smoka: niebieskie kryształy i skierowane do przodu rogi, przysadzista budowa
Zieje lodem
━ wygląd
«Wyłonił się z lodowca niezauważony przez ofiarę, kto widział by lodowe kolce się poruszały.»
Kolor łusek szary jak granit; delikatne pasy na łapach; imponujące, niebieskie kryształy przypominające zamrożony rozprysk wody; granatowe, ciemne u nasady i jaśniejące ku końcom zakręcone do przodu rogi. Błoniaste skrzydła od wewnątrz są niebieskie poznaczone jasnymi błękitnymi żyłkami niczym rozchodzące się od palców pioruny. Ślepia samca są jasno szare jak jego łuski. Wnętrze pyska ciemne niczym nocne niebo poza białymi zębami. ━ charakter
«"Wszystko da się załatwić z odrobiną pomocy." powiedział żując grzybki»
Ramzy jest młody i z pewnością jego charakter będzie się jeszcze kształtować. Jak na razie przykłada dużą wagę do swoich słów. Nie ufa obietnicom innych, ale swoich dochowuje. Jest dość poważny i wrażliwy dlatego ma słabość do używek. Można by powiedzieć, że ma dość melancholijny charakter. ━ historia
«Podstawiony pod granicę z kartą na piersi nie doczekał się na ciotkę. Wszedł sam.»
Rodzice byli… męczący i to nie była typowa przesada nastoksiężycowego smoka. Weźmy sobie na przykład takie śniadanie. Niby normalna rzecz, większość żyjących zwierzaków spodziewa się posiłku po wschodzie słońca, a przed jego południem. Tak więc z moimi rodzicami bywało różnie, jak już wspomniałem byli męczący i nieprzewidywalni. Potrafiłem dostać potężny posiłek przez trzy dni z rzędu by potem tydzień samemu musieć się głowić co by tu zjeść. Nie mogę powiedzieć, że mnie nie kochali bo bym skłamał. Po prostu siebie kochali mocniej. To co działo się między dwoma smokami było jak… niech się zastanowię, jakby lawa wpływała do oceanu. Albo jak piorun uderzający w drzewo. Najpierw się kłócili używając dość niewybrednego języka by potem rzucić się na siebie. I nie mam na myśli przepychanek. Dość szybko dowiedziałem się czemu pewne części ciała się ze sobą zderzają. Ech… ale wracając do posiłków. Kiedy już je jadałem, była to porcja jak dla armii smoków. Mięsa, owoce co tylko chciałem. Słyszałem wtedy, że muszę rosnąć duży i silny by móc spuszczać łomot pyskatym smokom. No więc tak robiłem… Byłem spokojny do czasu, dlatego wolałem unikać innych. Rodzice dość dobrze mnie przyzwyczaili do samotności. Nie przeszkadzała mi. I wtedy Gafa (nie wiem czemu ojciec Cirek tak ją nazywał) wpadła na pomysł. “W Wolnych Stadach będzie mu lepiej!” krzyknęła i tak oto znalazłem się w stadzie którego nie znałem. Punkty Zwierzyny: 26
Punkty Fabuły: 1
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Regeneracja [29.05.2025];
– Wierny Druh;
– Trudny Cel;
– Lekkostopy;
– Nieulękły;
– Otoczony;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 4
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 1
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 [28.07.2025]
– Regeneracja [29.05.2025];
– Wierny Druh;
– Trudny Cel;
– Lekkostopy;
– Nieulękły;
– Otoczony;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 4
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 1
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 [28.07.2025]
RASOWE
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej,
– gigantyzm nie powoduje kalectwa,
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel),
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Kolekcjonera,
– Pojętnego Ucznia
ELIKSIRY
– leczący rany średnie,
– 4x eliksir chroniący przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym
RUNY
– 4x runa ataku pazura,
– 2x runa ataku mocy
INNE
– Wskazówka Dadu (naprowadzenie na 1 wybrane zwierzę na polowaniu) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość zmiany 1 atutu – L24, zużyj do końca '25
– przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch moze odbyć maks 2 fabuly. Muszą sie odbyć jedna po drugiej, czyli nie moga byc w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko dwa razy w roku.) – L24, zużyj do końca '25
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej,
– gigantyzm nie powoduje kalectwa,
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel),
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Kolekcjonera,
– Pojętnego Ucznia
ELIKSIRY
– leczący rany średnie,
– 4x eliksir chroniący przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym
RUNY
– 4x runa ataku pazura,
– 2x runa ataku mocy
INNE
– Wskazówka Dadu (naprowadzenie na 1 wybrane zwierzę na polowaniu) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość zmiany 1 atutu – L24, zużyj do końca '25
– przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch moze odbyć maks 2 fabuly. Muszą sie odbyć jedna po drugiej, czyli nie moga byc w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko dwa razy w roku.) – L24, zużyj do końca '25
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4, 1/4 (własne)
– rośliny: 0/4, 3/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
hematyt, 2x cytryn, bursztyn, akwamaryn
ZIOŁA
1x ślaz, 4x lawenda, 6x chmiel
– mięso: 0/4, 1/4 (własne)
– rośliny: 0/4, 3/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
hematyt, 2x cytryn, bursztyn, akwamaryn
ZIOŁA
1x ślaz, 4x lawenda, 6x chmiel
9x miedziana moneta, 3x srebrna moneta, bransoletka z brązu, słoiczek miodu lipowego, doniczka z nasionem (wyrośnie z niego fioletowe drzewo), sakiewka białej herbaty z różą, butelka kwiatowych perfum, olejek z esencją górskiego powietrza, niebieskie grzyby (zapewniają wejście do Krainy Grzybów), wazon z dmuchanego szkła z nasionami miniaturowego drzewka w środku (można zasadzić), zioła halucynogenne, 3x lina, beczka wina słodkiego, piwo, kwiat paproci, srebrny talizman w kształcie feniksa z fluorytem