Budowniczy Ruin
: 23 sie 2024, 10:56
Imię: Wasak → Zbutwiały Kolec → Budowniczy Ruin
Stado: Mgły
Ranga: Pisklę → Adept → Piastun
Wiek: 4 księżyce
Rasa: Bagienny x Drzewny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Valanyan
Charakter: Spokojny i ostrożny. Skupiony na swoich celach i systematycznie do nich dążący. Ktoś mógłby powiedzieć, że zabawa i radość są mu obce, lecz byłoby to kłamstwo – Wasak czerpie olbrzymią przyjemność z poznawania świata na własnych zasadach. Doświadczenia z przeszłości pozbawiły go w młodym wieku przynależnej Pisklętom beztroski, acz gdy czuje się bezpiecznie, daje się jeszcze jej ponieść. Te same doświadczenia sprawiły, że odczuwa silną potrzebę przynależności i najlepiej czuje się pośród innych smoków. Pierwsze lata swojego pisklęctwa spędził pośród ruin dawnych cywilizacji, co przełożyło się na jego zamiłowanie do tego typu miejsc oraz architektury i sztuki jako takich. Jego pragnieniem jest stworzyć w świecie coś trwałego.
Historia: Stado Wasaka nie było liczne. Zamieszkiwało podmokłe rozlewisko na południe od Terenów Wolnych Stad, pośród ruin zapomnianej przez czas cywilizacji. Wasak dorastał wraz z dwójką rodzeństwa – bratem, który wdał się w drzewnego ojca i siostrą, u której najbardziej widoczne były rajskie geny babki. Gdy podrósł na tyle by wyseplenić pierwsze słowa i opuścić gniazdo, czas spędzał na niekończących się zabawach z rówieśnikami pośród omszałych kamieni, zawalonych murów i zatopionych chodników. Sielanka niestety nie trwała długo. Pewnego dnia do ich azylu przybyli łowcy bestii. Wypuścili swoje wytresowane potwory do walki ze starszymi, zabijając najniebezpieczniejszych, a biorąc w niewolę rannych i niedojrzałych. Pragnęli smoczych skarbów i egzotycznych stworzeń na handel, a Wasak i jego rodzeństwo jako pisklęta, byli niezwykle cenni. Niewola Wasaka, choć traumatyczna, nie trwała jednak długo. Jego ciotka uszła ranna z życiem i po tygodniu powróciła z pomocą obcych smoków, odnajdując i niszcząc w zasadzce karawanę łowców. Wszystko działo się niezwykle szybko – później były jakieś kłótnie, umowy i podziały. Wasak pamiętał jeszcze tylko wstyd i smutek, jakimi emanowała siostra jego matki, gdy odbierał go jej jakiś inny, obcy smok, by zabrać w nieznane miejsce i tam porzucić. Jak się później okazało, były to granice Terytorium Wolnych Stad, a miejsce nie było tak zupełnie przypadkowe...
Punkty Rozwoju: 9
Punkty Fabuły: 40
Stado: Mgły
Ranga: Pisklę → Adept → Piastun
Wiek: 4 księżyce
Rasa: Bagienny x Drzewny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Valanyan
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka: pierwotna
Skóra: łuski
Skrzydła: błoniaste, jedna para
Łapy: dwie pary
Kolor oczu: mleczno-zielony
Dominujący kolor: czarny
Wzrost: przeciętny (1,5m)
Znaki szczególne: łuski niczym wilgotny węgiel drzewny, gładkie w dotyku; rogi i kolce przypominające porośnięte mchem gałęzie; ptasi łeb
Zieje: kwasem
Charakter: Spokojny i ostrożny. Skupiony na swoich celach i systematycznie do nich dążący. Ktoś mógłby powiedzieć, że zabawa i radość są mu obce, lecz byłoby to kłamstwo – Wasak czerpie olbrzymią przyjemność z poznawania świata na własnych zasadach. Doświadczenia z przeszłości pozbawiły go w młodym wieku przynależnej Pisklętom beztroski, acz gdy czuje się bezpiecznie, daje się jeszcze jej ponieść. Te same doświadczenia sprawiły, że odczuwa silną potrzebę przynależności i najlepiej czuje się pośród innych smoków. Pierwsze lata swojego pisklęctwa spędził pośród ruin dawnych cywilizacji, co przełożyło się na jego zamiłowanie do tego typu miejsc oraz architektury i sztuki jako takich. Jego pragnieniem jest stworzyć w świecie coś trwałego.
Historia: Stado Wasaka nie było liczne. Zamieszkiwało podmokłe rozlewisko na południe od Terenów Wolnych Stad, pośród ruin zapomnianej przez czas cywilizacji. Wasak dorastał wraz z dwójką rodzeństwa – bratem, który wdał się w drzewnego ojca i siostrą, u której najbardziej widoczne były rajskie geny babki. Gdy podrósł na tyle by wyseplenić pierwsze słowa i opuścić gniazdo, czas spędzał na niekończących się zabawach z rówieśnikami pośród omszałych kamieni, zawalonych murów i zatopionych chodników. Sielanka niestety nie trwała długo. Pewnego dnia do ich azylu przybyli łowcy bestii. Wypuścili swoje wytresowane potwory do walki ze starszymi, zabijając najniebezpieczniejszych, a biorąc w niewolę rannych i niedojrzałych. Pragnęli smoczych skarbów i egzotycznych stworzeń na handel, a Wasak i jego rodzeństwo jako pisklęta, byli niezwykle cenni. Niewola Wasaka, choć traumatyczna, nie trwała jednak długo. Jego ciotka uszła ranna z życiem i po tygodniu powróciła z pomocą obcych smoków, odnajdując i niszcząc w zasadzce karawanę łowców. Wszystko działo się niezwykle szybko – później były jakieś kłótnie, umowy i podziały. Wasak pamiętał jeszcze tylko wstyd i smutek, jakimi emanowała siostra jego matki, gdy odbierał go jej jakiś inny, obcy smok, by zabrać w nieznane miejsce i tam porzucić. Jak się później okazało, były to granice Terytorium Wolnych Stad, a miejsce nie było tak zupełnie przypadkowe...
Punkty Rozwoju: 9
Punkty Fabuły: 40
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie Młody;
– Boski Ulubieniec [użycie 07.04.2025];
– Chytry Przeciwnik;
– Mentor;
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 3
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 2
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie Młody;
– Boski Ulubieniec [użycie 07.04.2025];
– Chytry Przeciwnik;
– Mentor;
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 3
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 2
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na grzybicę, co pozwala im hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach,
– może skonsumować ciało drapieżnika z zatrutym mięsem (demon, mantykora, ekimma i topielec) i uzupełnić tym samym pulę głodu stada o 1 jednostkę pożywienia, podając link do postu na polowaniu w temacie z Głodem
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia;
– Mentora [aktywny, użycie 02.09.2025];
– Przewodnika.
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– kompan ma +1 turę na polowaniu na cały rok (nie łączy się z Opiekunem) – L24, zużyj do końca '25
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 3 poziom) – L24, zużyj do końca '25*
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyć do końca '25*
– odporność na grzybicę, co pozwala im hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach,
– może skonsumować ciało drapieżnika z zatrutym mięsem (demon, mantykora, ekimma i topielec) i uzupełnić tym samym pulę głodu stada o 1 jednostkę pożywienia, podając link do postu na polowaniu w temacie z Głodem
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia;
– Mentora [aktywny, użycie 02.09.2025];
– Przewodnika.
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– kompan ma +1 turę na polowaniu na cały rok (nie łączy się z Opiekunem) – L24, zużyj do końca '25
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 3 poziom) – L24, zużyj do końca '25*
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyć do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 2/4, 13/4 (własne)
– rośliny: 4/4 (własne)
– grzyby: 4/4 (własne)
– inne: 0/4
KAMIENIE
tanzanit, obsydian śnieżny, szmaragd, nefryt, rubin, tygrysie oko, jaspis, koral, cytryn, bursztyn, 2x onyks, akwamaryn
ZIOŁA
zioło
– mięso: 2/4, 13/4 (własne)
– rośliny: 4/4 (własne)
– grzyby: 4/4 (własne)
– inne: 0/4
KAMIENIE
tanzanit, obsydian śnieżny, szmaragd, nefryt, rubin, tygrysie oko, jaspis, koral, cytryn, bursztyn, 2x onyks, akwamaryn
ZIOŁA
zioło
niewiędnąca róża pamięci, pukiel-warkocz włosów Uessasa, pluszowa Czarci Pomiot, bursztynowy żuk, bransoleta na róg z szmaragdami, skóra z brązowej mantykory, szklana klepsydra, tajemnicza mapa, kompas, mały garnek, kolorowe kryształki, siatka piratów, podrasowana pułapka na myszy, smoczy ząb, bukłak z wodą, lupa, 3x lina, rogata czaszka smoka, pogrzebacz z ozdobną rączką w kształcie wzlatującego smoka, zielona brożka, gruba kurtka z kapturem, futro jaguara, przyprawy dziadziusia, wyszczerbiony miecz, 4x szklana buteleczka bez korka, perłowa bransoleta z grawerem "Selebi", zaproszenie na bal maskowy, drewniana fajka