Pełnia Rozkoszy
: 15 sie 2024, 13:00
Imię: Arigiel → Rozkoszny Kolec → Pełnia Rozkoszy
Stado: Ziemia
Ranga: Smok → Adept → Piastun
Wiek: 20 księżyców
Rasa: Morski x Północny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Thahar
Jest dość wysoki jak na swój wiek, a wszystko przez gigantyzm przekazany od ojca. Nie jest przesadnie drobnej budowy, mając na ciałku nieco tłuszczyku który ukrywa brak imponujących mięśni. Na nie przyjdzie jeszcze czas wraz z dorastaniem.
Łeb okala kilka par rogów, równo rozłożonych po jego bokach. Im bliżej dolnej szczeki, tym są one krótsze. Niemal cały pysk, podobnie jak znaczna część ciała, pokryty jest brązową łuską, miejscami znacznie jaśniejszą. Para złotych ślepi. Bardziej charakterystyczne są długie wąsiska, na których końcu znajduje się kępka jasnego futra.
Całą szyje, część klatki piersiowej, brzucha oraz grzbietu pokrywa gęsta grzywa. Futro znaleźć można również na końcówce ogona.
Na przedramionach widać nieco ciemniejszych łusek. Te najjaśniejsze tworzą zgrabne paseczki na palcach oraz ogonie.
Charakter:
Od małego nauczony systematycznej pracy, do której musiał jak najbardziej się przykładać – w końcu nie chciał nikomu podpaść, zaś pilnującego wszystkiego orka to się nawet bał. Momentami zbyt ciekawski, za co kilka razy dostał po nosie, co po części wypleniło te cechę. Jest niemal idealnym przeciwieństwem ojca, pogodny, z chęcią łapiący kontakty z innymi. Nie jest typem samotnika, chociaż czasem lubi usiąść w ciszy.
Historia:
Arigiel jest owocem przelotnej zabawy Beryla w pewnym pałacu na północ od Wolnych. Jakimś cudem uchował się u boku matki, a gdy podrósł zaczął pomagać w kuchni musząc jakoś spłacić swój pobyt tam. O ojcu wie niewiele, chociaż widywał go kilkukrotnie w holu.
Z pomocą matki udało się spłacić młodzika, który chcąc innego życia ruszył w swoją stronę. Nie zerwał kontaktu ze smoczycą, zamierzając regularnie wracać tam.
Punkty Rozwoju: 40
Punkty Fabuły: 39
Stado: Ziemia
Ranga: Smok → Adept → Piastun
Wiek: 20 księżyców
Rasa: Morski x Północny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Thahar
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski oraz futro
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: złote
Dominujący kolor smoka: wszelkiej maści brązy i beże
Gigantyzm (1.95m)
Znaki szczególne smoka:
– Jaśniejsze paseczki na ogonie, rogach oraz palcach przednich łap
– Lwia grzywa na szyi, sięgająca dalej grzbietu
– Para wąsów zakończona futrem
Skrzela
Jest dość wysoki jak na swój wiek, a wszystko przez gigantyzm przekazany od ojca. Nie jest przesadnie drobnej budowy, mając na ciałku nieco tłuszczyku który ukrywa brak imponujących mięśni. Na nie przyjdzie jeszcze czas wraz z dorastaniem.
Łeb okala kilka par rogów, równo rozłożonych po jego bokach. Im bliżej dolnej szczeki, tym są one krótsze. Niemal cały pysk, podobnie jak znaczna część ciała, pokryty jest brązową łuską, miejscami znacznie jaśniejszą. Para złotych ślepi. Bardziej charakterystyczne są długie wąsiska, na których końcu znajduje się kępka jasnego futra.
Całą szyje, część klatki piersiowej, brzucha oraz grzbietu pokrywa gęsta grzywa. Futro znaleźć można również na końcówce ogona.
Na przedramionach widać nieco ciemniejszych łusek. Te najjaśniejsze tworzą zgrabne paseczki na palcach oraz ogonie.
Charakter:
Od małego nauczony systematycznej pracy, do której musiał jak najbardziej się przykładać – w końcu nie chciał nikomu podpaść, zaś pilnującego wszystkiego orka to się nawet bał. Momentami zbyt ciekawski, za co kilka razy dostał po nosie, co po części wypleniło te cechę. Jest niemal idealnym przeciwieństwem ojca, pogodny, z chęcią łapiący kontakty z innymi. Nie jest typem samotnika, chociaż czasem lubi usiąść w ciszy.
Historia:
Arigiel jest owocem przelotnej zabawy Beryla w pewnym pałacu na północ od Wolnych. Jakimś cudem uchował się u boku matki, a gdy podrósł zaczął pomagać w kuchni musząc jakoś spłacić swój pobyt tam. O ojcu wie niewiele, chociaż widywał go kilkukrotnie w holu.
Z pomocą matki udało się spłacić młodzika, który chcąc innego życia ruszył w swoją stronę. Nie zerwał kontaktu ze smoczycą, zamierzając regularnie wracać tam.
Punkty Rozwoju: 40
Punkty Fabuły: 39
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie młody
– Boski ulubieniec [uż. Sierpień]
– Pamięć przodka
– Mentor
– Znawca terenów
ATRYBUTY
Siła: 4
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 4
Moc: 3
Percepcja: 4
Aparycja: 2
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 2
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 1
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie młody
– Boski ulubieniec [uż. Sierpień]
– Pamięć przodka
– Mentor
– Znawca terenów
ATRYBUTY
Siła: 4
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 4
Moc: 3
Percepcja: 4
Aparycja: 2
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 2
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 1
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 0
RASOWE
Brak
KRYSZTAŁY
– Kryształ Kolekcjonera [naładowany 22.07]
– Kryształ Mentora [rozładowany 02.09]
– Kryształ Nauczyciela [obrona II]
– Kryształ Włóczykija
ELIKSIRY
– 1x chroniący przed atakiem fizycznym
RUNY
– 1x ochronna przed pazurem
– 1x ochronna przed maddarą
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– Zamiana aktywnego kompana w niemechanicznego – L24, zużyj do końca '25
Brak
KRYSZTAŁY
– Kryształ Kolekcjonera [naładowany 22.07]
– Kryształ Mentora [rozładowany 02.09]
– Kryształ Nauczyciela [obrona II]
– Kryształ Włóczykija
ELIKSIRY
– 1x chroniący przed atakiem fizycznym
RUNY
– 1x ochronna przed pazurem
– 1x ochronna przed maddarą
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– Zamiana aktywnego kompana w niemechanicznego – L24, zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 61/4 (własne)
– rośliny: 12/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
turkus, szafir
ZIOŁA
20x tasznik, 10x macierzanka
– mięso: 61/4 (własne)
– rośliny: 12/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
turkus, szafir
ZIOŁA
20x tasznik, 10x macierzanka
żeliwna łopatka i wiaderko, mapa Żegliny, Skórzany brązowy płaszcz, kolekcja rzadkich egzotycznych kwiatów, pióropusz (ptaki egzotyczne), 3x złota moneta, 6x kawałek obsynitu, koraliki i obrączki z obsynitu (czarnej szkło-stali), dzwonek z czarnego szkła (wydaje dźwięk pod wodą jak w powietrzu), obsynitowy miecz (katana z czarnej szkło-stali, UWAGA OSTRE!)