Skaza Granatu
: 20 cze 2024, 17:43
Imię
Hisseth » Granatowy Kolec » Skowyt Wierchów » Skaza Granatu
Stado
Mgły
Ranga
Smok » Adept » Wojownik » Przywódca
Wiek
1 księżyc
Rasa
Górski
Płeć
Samiec
Znak Losu
Naranleacechy szczególne
Sylwetka pierwotnaŁuski Skrzydła błoniaste, jedna para Dwie pary łap Czerwone oczy Dominuje grafitowy kolor Gigantyzm (2 m) Bioluminescencyjne znaczenia, połyskujące na niebiesko łuski, czerwone gardło i podbrzusze. Zieje ogniem |
![]() |
━ wygląd
«Niczym krwawy zachód słońca, gdy jeszcze gwiazdy patrzą»
Gdyby trzeba by było określić Hissetha dwoma słowami pierwszym byłoby masywny, drugim kolczasty. Jest silnie zbudowanym smokiem. Jego łuski są twarde, w kolorze bardzo ciemniej szarości, jest to jednak tylko kolor bazowy, ponieważ obdarzony został na tych łuskach niebieskawym połyskiem. Odziedziczył po matce pojedyncze białe lśniące w ciemności łuseczki na ciele. Jego gardło i podbrzusze zdobi czerwony krwawy kolor. Ten sam kolor zdobi niesymetrycznie jego łapy.Jeśli chodzi zaś o kolce, Hiss posiada ich wiele, wszystkie czarne. Ciągną się od małego roga na czubku nosa i dwa zawinięte do góry na łbie przez mniejsze kolce na brodzie i policzkach, po niezliczoną ilość długich kolców idących w po całym karku, grzbiecie aż do końca ogona.
Ogon zakończony jest dwiema czarnymi lotkami. Tematycznie masywne skrzydła również ten sam kolor.
Patrzy na świat czerwonymi ślepiami o kociej źrenicy, bardzo często przymrużonymi ze względu na wrażliwość na ostre światło.
━ charakter
«Głupota czy odwaga?»
Hisseth to jeszcze ledwie pisklak, tyle, co można o nim powiedzieć na ten moment to, to że jest bardzo samodzielny, a przynajmniej tak mu się zdaje. Lubi zwiedzać i poznawać nowe miejsca, najchętniej w porach, w których każdy normalny smok śpi, tak by słońce mu zbytnio nie przeszkadzało. Cechuje go ciekawość tak typowa dla wielu piskląt. Z kolei kiedy nastaje dzień, najchętniej by nie ruszał się z legowiska. Jest odważny, co czasem graniczy wręcz z głupotą, ale tylko czasem. Dopiero kształtuje swój charakter i tylko czas pokaże, co z niego wyrośnie. ━ historia
«Nienapisana jeszcze historia»
Ta historia dopiero ma zostać ukształtowana przez pisklę w stadzie mgieł, dziecko Pieśni Feniksa śpiące sobie spokojnie w czarnym jaju.Punkty Honoru: 2
Punkty Fabuły: 5
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak Ryba;
– Pechowiec;
– Adrenalina;
– Czempion;
– Pojemne Płuca;
– Uzdolniony;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 3
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 1
– Zdrów jak Ryba;
– Pechowiec;
– Adrenalina;
– Czempion;
– Pojemne Płuca;
– Uzdolniony;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 3
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 1
RASOWE
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej,
– gigantyzm nie powoduje kalectwa,
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel),
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia,
– Włóczykija
ELIKSIRY
– chroniący przed maddarą,
– chroniący przed atakiem fizycznym
RUNY
– 3x runa ataku mocy
– 2x runa ataku pazura
INNE
– słoiczek z czarną mazią [umożliwia zadawanie większych obrażeń, podbijając o jeden stopień powagi trzy zadane rany, kosztem późniejszego zatrucia] – działa tylko na potwory z Dębowego Lasu
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– zmiana ziania w obrębie rasy (w tym skrzeli, o ile krzyżówka lub rasa na to pozwala) – L24, zużyj do końca '25
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej,
– gigantyzm nie powoduje kalectwa,
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel),
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia,
– Włóczykija
ELIKSIRY
– chroniący przed maddarą,
– chroniący przed atakiem fizycznym
RUNY
– 3x runa ataku mocy
– 2x runa ataku pazura
INNE
– słoiczek z czarną mazią [umożliwia zadawanie większych obrażeń, podbijając o jeden stopień powagi trzy zadane rany, kosztem późniejszego zatrucia] – działa tylko na potwory z Dębowego Lasu
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– zmiana ziania w obrębie rasy (w tym skrzeli, o ile krzyżówka lub rasa na to pozwala) – L24, zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 21/4
– rośliny: 2/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
2x granat, rubin, 2x onyks, jaspis, topaz, 2x cytryn, szafir, bursztyn, perła
ZIOŁA
2x lawenda
– mięso: 21/4
– rośliny: 2/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
2x granat, rubin, 2x onyks, jaspis, topaz, 2x cytryn, szafir, bursztyn, perła
ZIOŁA
2x lawenda
książka "Atlas Smoków" (zmieniającą język na ojczysty tego, kto ją czyta), pluszowy bekon, srebrna moneta, 2 srebrne krasnoludzkie kielichy, pluszowa Abominacja, czerwony fartuch kucharski w smoczym rozmiarze, sakwa wyszywana srebrną nicią, wiklinowy koszyk, zaproszenie na bal maskowy
