Łaknący Przyjemności
: 04 cze 2024, 15:02
Imię: Culli → Łasy Kolec → Łaknący Przyjemności
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept → Czarodziej
Wiek: 0 Księżyców
Rasa: Olbrzymi skrajny (północny x rajski)
Płeć: Samiec
Znak Losu: Nenya
Wygląd:
Pisklak jest typowym przedstawicielem mieszanki ras smoków północnych i rajskich. Ma całkiem smukłe ciało o długim ogonie zakończonym czerwonymi piórami. Kolorowy grzbiet porasta przyjemny w dotyku pierz, zaś od spodu wyrasta gęste beżowe futro z różową plamą na gardzieli.
Pyszczek samca przypomina wilczy. Sama żuchwa jest pokryta beżowym, dalej różowym meszkiem, potem dopiero przekształca się w bordową plamę na środku. Na wysokości oczu bordo zamienia się w ciemny niebieski. Same oczy są złote o pionowych źrenicach z morskimi białkami. Z czubka wyrasta mu para rogów zagiętych do tyłu o kolorze kości słoniowej. Głowę ozdabia mu zielonkawy pióropusz.
Pierzaste skrzydła są trójbarwne, od kości ramiennej, zielone przez lekki fiolet po ciemny niebieski. Zakończone żółtawymi plamkami.
Charakter:
Myślenie młodzika jest prostolinijne i bez większych zaskoczeń. Kieruje się głównie swoim pustym żołądkiem i chęcią zjedzenia czegoś dobrego. Dopiero na drugim miejscu są przedmioty błyszczące i puchate. Jeśli już coś zmusi go do ruchu czy zainteresuje, pokazuje prawdziwe pokłady energii i hiper aktywność.
Samczyk jest dość odważnym i miłym pisklakiem. Pomimo lenistwa potrafi stanąć w obronie swoich najbliższych. Zaś dla swoich sióstr zrobi wszystko, aby były szczęśliwe i zadowolone.
Historia:
Cudowne pisklę stworzone z daru boga miłości dla dwóch samców. Po jednym z ojców, Powierniku Pieśni odziedziczył moc, zaś po drugim Spijającym Barwy wytrzymałość. Cała historia zaczyna się na terenach ziemi wraz z siostrami Shenje i Tanką.
Punkty Honoru: 1
Punkty Fabuły: 29
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept → Czarodziej
Wiek: 0 Księżyców
Rasa: Olbrzymi skrajny (północny x rajski)
Płeć: Samiec
Znak Losu: Nenya
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Futro/Pióra
Skrzydła pierzaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: niebiesko-złote
Dominujący kolor smoka: Odcienie niebieskiego
Gigantyzm: 1,96m
Znaki szczególne smoka: niebiesko-złote oczy, ciemno beżowe skarpety na łapach, zielony pióropusz, czerwona pierzasta kita, szczerozłota lewa łapa od dłoni do połowy przedramienia.
Zieje ogniem
Wygląd:

Pisklak jest typowym przedstawicielem mieszanki ras smoków północnych i rajskich. Ma całkiem smukłe ciało o długim ogonie zakończonym czerwonymi piórami. Kolorowy grzbiet porasta przyjemny w dotyku pierz, zaś od spodu wyrasta gęste beżowe futro z różową plamą na gardzieli.
Pyszczek samca przypomina wilczy. Sama żuchwa jest pokryta beżowym, dalej różowym meszkiem, potem dopiero przekształca się w bordową plamę na środku. Na wysokości oczu bordo zamienia się w ciemny niebieski. Same oczy są złote o pionowych źrenicach z morskimi białkami. Z czubka wyrasta mu para rogów zagiętych do tyłu o kolorze kości słoniowej. Głowę ozdabia mu zielonkawy pióropusz.
Pierzaste skrzydła są trójbarwne, od kości ramiennej, zielone przez lekki fiolet po ciemny niebieski. Zakończone żółtawymi plamkami.
Charakter:
Myślenie młodzika jest prostolinijne i bez większych zaskoczeń. Kieruje się głównie swoim pustym żołądkiem i chęcią zjedzenia czegoś dobrego. Dopiero na drugim miejscu są przedmioty błyszczące i puchate. Jeśli już coś zmusi go do ruchu czy zainteresuje, pokazuje prawdziwe pokłady energii i hiper aktywność.
Samczyk jest dość odważnym i miłym pisklakiem. Pomimo lenistwa potrafi stanąć w obronie swoich najbliższych. Zaś dla swoich sióstr zrobi wszystko, aby były szczęśliwe i zadowolone.
Historia:
Cudowne pisklę stworzone z daru boga miłości dla dwóch samców. Po jednym z ojców, Powierniku Pieśni odziedziczył moc, zaś po drugim Spijającym Barwy wytrzymałość. Cała historia zaczyna się na terenach ziemi wraz z siostrami Shenje i Tanką.
Punkty Honoru: 1
Punkty Fabuły: 29
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Pechowiec
– Empatia
– Zaklinacz
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 2
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Pechowiec
– Empatia
– Zaklinacz
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 2
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
Brak
KRYSZTAŁY
– Pojętny Uczeń
– kryształ Włóczykija
ELIKSIRY
– 1x Leczący Rany Ciężkie
– 1x Eliksir chroniący przed atakiem magicznym
RUNY
–
INNE
– woda z Jeziora Zwierciadlanego (usuwa negatywne efekty jednej mutacji) – użyj do końca '25
– dowolny przedmiot fabularny z gnomiego sklepu (link do listy opcji) – L24, zużyj do końca '25
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
Brak
KRYSZTAŁY
– Pojętny Uczeń
– kryształ Włóczykija
ELIKSIRY
– 1x Leczący Rany Ciężkie
– 1x Eliksir chroniący przed atakiem magicznym
RUNY
–
INNE
– woda z Jeziora Zwierciadlanego (usuwa negatywne efekty jednej mutacji) – użyj do końca '25
– dowolny przedmiot fabularny z gnomiego sklepu (link do listy opcji) – L24, zużyj do końca '25
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 1/4
– rośliny: 3/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
labradoryt, tanzanit, erytryn
ZIOŁA
zioło
– mięso: 1/4
– rośliny: 3/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
labradoryt, tanzanit, erytryn
ZIOŁA
zioło
pukiel-warkocz włosów Uessasa, miniaturowe drzewko w drewnianej doniczce, skórzany but z magiczną runą, naszyjnik z rogów żabola, zaproszenie na bal maskowy, słownik krasnoludzko-smoczy, krasnoludzkie przyciemniane gogle, pół worka pszenicy, butelka piwa, butelka miodu pitnego, ozdobny rondel z niebieskim smokiem ziejącym ogniem, pół skrzynki ognistej rudy (z pustyni na południu), figurka skrzydlatej kobiety, drewniany flet, 1/4 gulaszu, grudka miedzi, drewniana zawieszka w kształcie kruka na rzemieniu, 2x srebrna moneta, ozdobne nakładki na rogi, półpełny bukłak (wiśniówka), pergamin z opowieścią "Nauki Kaltarela" dla smoków w wieku 25+, lira korbowa, mały notatnik, 4x złota moneta, metalowa nakładka na róg, zestaw narzędzi