Strona 1 z 1

Rycerska Łuska

: 23 sty 2024, 16:28
autor: Rycerska Łuska
Imię: Jara » Rycerska Łuska
Stado: Słońca
Ranga: smok » Adept
Wiek: 55 księżyców
Rasa: górska
(do dziedziczenia – morski)
Płeć: samica
Znak Losu: Kaltarel
  • Najważniejsze cechy wyglądu:
    Łuski
    Jedna para błoniastych skrzydeł
    Dwie pary łap
    Kolor oczu: fioletowy
    Dominujący kolor smoka: biały
    Przeciętny wzrost (1,80 m)
    Zieje ogniem

    Znaki szczególne smoka:
    – sylwetka borzoja,
    – kryształowe "ostrza" na skrzydłach i ogonie
    – metalowe obręcze na rogach
Wygląd:

  Samica jest bardzo wysoka i ma zwiewną długą sylwetkę przypominającą borzoja. Jej ciało jest jasne, w większości białe z nutą fioletu na wzorzystym grzbiecie. Oczy jasno fioletowe. Pysk jest długi i wąski, a głowa zwieńczona smukłymi kryształowymi rogami z licznymi wypustkami. Na rogi nasunięte są metalowe obręcze, z których zwisają drobne ozdobne kryształy. Grzbiet i klatkę piersiową zdobią ostre odstające łuski, natomiast mniejsze łuski pokrywają resztę ciała. Na dłoni błoniastych skrzydeł znajdują się długie kryształowe "ostrza", które również wieńczą końce paliczków. Długi cienki ogon jest zakończony bardzo charakterystycznym zakrzywionym ostrzem, podobnym do tych na skrzydłach. Często używa ich jako broni.

Charakter: "Na pozór silna dziewczyna, a w środku ledwie się trzyma."
  Wychowana w mocno religijnej społeczności, teraz zmaga się z przytłaczającym poczuciem winy. Mimo silnej potrzeby poczucia przynależności do społecznych hierarchii i zasad, przez księżyce rozczarowała się tym co życie jej przyniosło. Uprzejma z zewnątrz, ale nie przebierająca w środkach, na Wolne Stada przybyła szukając chwili wytchnienia.

Historia:

  Po ucieczce z jej domu, dobiła do brzegu na pokładzie potężnego statku.
Port wybudowany przez państwo, w którym się wychowała wydawał się zaskakująco znajomy równocześnie będąc innym w niepokojący sposób. Mnogość kultur przepływająca przez Ignis był dla niej jakimś pocieszeniem.

  Spędziła tam kilka dni, ale dyskomfort jej nie opuszczał. Kiedy pewnego razu trafiła na znajome ptaszysko.
– O! To ty. – zwrócił się do niej ptak.
Zamrugała zaskoczona.
Ty jeszcze żyjesz?
– W skomplikowany sposób ale jak najbardziej – ozdobny lirogon pokiwał swoją małą głową.
...zabiłam go.
Ptak milczał, aż w końcu zatrzepotał głową pusząc pióra.
– Cóż. Pewnie sobie zasłużył, Panienko.
...
– Nie szukasz może kompana?




Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 4
  • ATUTY
    – [grupa pierwsza]
    – [grupa druga]
    – [grupa trzecia]
    – [grupa czwarta]


    ATRYBUTY
    Siła: 4
    Wytrzymałość: 1
    Zręczność: 1

    Moc: 2
    Percepcja: 1

    Aparycja: 1


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 1
    Pływanie 1
    Obrona 2
    Atak 3

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    – obronna 1
    – ataku 1
    – precyzyjna 1
    Kamuflaż 1
    Skradanie 1
    Śledzenie 1

    Perswazja 1


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    – leczących 0
    – ochronnych 0
    – wspomagających 0
    Tworzenie run:
    – ochronnych 0
    – ataku 0
    Błysk przyszłości 0

    POZOSTAŁE
    • Ekwipunek

      Pożywienie: 4/4 roślin
      Kamienie:
      Kryształy:

      Runy:
      Eliksiry:
      Inne bonusy:
      – dowolny kompan typu 1-2* – użyj do końca '24,
      – dodatkowy atut: retoryka (-2 ST do Perswazji) – uwaga, nie można łączyć z Empatią – L23, zużyj do końca '24*
      – przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch może odbyć maks 2 fabuły jedna po drugiej, czyli nie mogą dziać się w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko 2 razy w roku.) – L23, zużyj do końca '24

      Fabularne:

      Stan zdrowiakliknij

Jara

: 31 sty 2024, 21:31
autor: Powroty Słońca
  • Witam w Słonku dużą panią borzoj B)

    + Moc II (bonus stadny)
    + Aparycja II, III

    + B,L,Pł,A,O,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,Prs I (przepisane umiejętności po Rzepie)

Jara

: 31 sty 2024, 23:42
autor: Administrator
Przekazane z KP Rzepu:
+ dowolny kompan typu 1-2 – użyj do końca '23,

Przekazane z KP Eshayah:
+przedłużenie terminu ważności nagrody z loterii '22 aż do końca 2024 (uwaga! przedłużona nagroda zostanie przypisana na stałe do twojej postaci) – L23, zużyj do końca stycznia '24


Przedłużenie użyte na: kompana typu 2 z loterii 2022

Jara

: 04 lut 2024, 12:49
autor: Rytm Wydm
+ dodatkowy atut: retoryka (-2 ST do Perswazji) – uwaga, nie można łączyć z Empatią – L23, zużyj do końca '24*
+ przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch może odbyć maks 2 fabuły jedna po drugiej, czyli nie mogą dziać się w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko 2 razy w roku.) – L23, zużyj do końca '24

Jara

: 04 lut 2024, 13:34
autor: Powroty Słońca
  • + Obrona II, Atak II i III
    + Siła II, III, IV
    – Aparycja III, II

Jara

: 12 lut 2024, 0:40
autor: Rytm Wydm
+ 4/4 roślin (ananasy)

Jara

: 24 lut 2024, 0:16
autor: Rytm Wydm
+2 PF

Jara

: 26 lut 2024, 17:41
autor: Administrator
Znak Losu: Kaltarel

Jara

: 04 mar 2024, 23:44
autor: Rytm Wydm
zapalenie rogówki (+1 ST dla testów na wzrok) (1/3/24)

Rycerska Łuska

: 02 kwie 2024, 14:56
autor: Mackonur
+ 2 PF (Źródło)

Rycerska Łuska

: 02 kwie 2024, 15:13
autor: Mackonur
niewyleczone zapalenie rogówki → jaskra (+2 ST do testów na wzrok) (02.04.2024)

(Źródło)

Rycerska Łuska

: 02 maja 2024, 7:42
autor: Mackonur
– jaskra i migrena (wyleczona z choroby)
Źródło: