Zarys Aspektów
: 17 sty 2024, 23:57
Imię
Herian » Nurtujący Kolec » Zarys Aspektów.
Stado
Słońca.
Ranga
Smok » Kleryk » Uzdrowiciel » Piastun.
Wiek
1 księżyc.
Rasa
Pustynny x wężowy.
Płeć
Samiec.
Znak Losu
Kaltarel.znaki szczególne
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Mglisto-białe przez ślepotę (genetycznie: niebieskie)
Ciało beżowowo-granatowe
Przeciętny wzrost 1,70 m
Mleczna grzywa, łaciaty, poza jaskinią nosi przepaski na oczach
Zieje ogniem
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Mglisto-białe przez ślepotę (genetycznie: niebieskie)
Ciało beżowowo-granatowe
Przeciętny wzrost 1,70 m
Mleczna grzywa, łaciaty, poza jaskinią nosi przepaski na oczach
Zieje ogniem
◼wygląd
Herian przypomina (prawie) typowego pustynnego smoka. Od jego kolorystyki po budowę, ma długie łapy, długą szyję, długie cielsko. Dość duże i rozbudowane skrzydła o granatowym kolorze. Ciało pokrywają liczne łatki, o kremowym kolorze, podbrzusze jest jasnego koloru. To co ma po wężowym ojcu, to długa, jasna blond grzywa, która przechodzi przez całe jego ciało.Choć najbardziej charakterystyczną rzeczą w jego ciele, są jego oczy. Bowiem jego oczy są praktycznie białe, a źrenica ciągle rozszerzona niezależnie od światła które pada na jego pysk. Smok urodził się z jakiegoś powodu z ślepotą. Niekiedy brzegi jego oczu bywają zaczerwienione, jednak nie sprawia mu to dyskomfortu. Poza jaskiniami, podczas podróży, często będzie nosić na pysku czarną materiałową opaskę. Ze względu na to że nie widzi, nie jest w stanie ich dobrze chronić przed pyłem i drobinkami, więc takie znalazł na to rozwiązanie.
◼charakter
«spokojny, gadatliwy, przyjazny; optymista»
Choć dopiero się rozwija, można zauważyć u niego bardzo dużą ciekawość świata. Herian jest trochę gadatliwym, ale bardzo grzecznym smokiem. Czasami jednak wydaje się być nieczuły, choć nie robi tego specjalnie- nie umie wizualnie rozpoznać emocji lub mowy ciała poprzez wzrok. Stara się by wada z którą się urodził, nie wpływała mocno na jego życie.Drugą ważniejszą cechą która objawia się u niego, to chęć poznawania rzeczy. Lubi dłubać i sprawdzać przedmioty jakie ma, lubi słuchać historii którzy mają do opowiedzenia inni. Stara się kreatywnie podchodzić do świata którego nie za bardzo widzi. Do tego ma całkiem dobre poczucie humoru.
◼historia
«syn Piaskowej Wichury i Przeświadczenia Dobrobytu»
Wykluł się, to już jest jakiś wyczyn! A co będzie dalej, to już czas pokaże.Punkty Leczenia: 4 (27)
Punkty Fabuły: 14 (16)
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Ostry Węch;
– Szczęściarz (użyty 24.07);
– Znawca Roślin;
– Znawca Terenów;
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 5
Moc: 4
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 3
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Ostry Węch;
– Szczęściarz (użyty 24.07);
– Znawca Roślin;
– Znawca Terenów;
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 5
Moc: 4
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 3
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– może czasowo wędrować po terenach pustynnych posiadając jedynie Bieg 2
KRYSZTAŁY
– kryształ pojętnego ucznia
ELIKSIRY
– leczący rany średnie
– leczący rany ciężkie
RUNY
–
INNE
– Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników – potem ucieka) – L24, zużyj do końca '25
– fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką) – L24, zużyj do końca '25
– może czasowo wędrować po terenach pustynnych posiadając jedynie Bieg 2
KRYSZTAŁY
– kryształ pojętnego ucznia
ELIKSIRY
– leczący rany średnie
– leczący rany ciężkie
RUNY
–
INNE
– Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników – potem ucieka) – L24, zużyj do końca '25
– fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką) – L24, zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 7/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
szmaragd
ZIOŁA
–
– mięso: 7/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
szmaragd
ZIOŁA
–
aloes w doniczce z kondorem. czarno-srebrne nakładki na pazury, obrączka dla kury, piaskowcowa miseczka i tłuczek, szamański talizman, pukiel-warkocz włosów Uessasa, drewniana kostka rubika, zaczarowane lusterko pokazujące pysk Drobnej Łuski, miniaturowe drzewko w drewnianej doniczce, drewniana figurka wielbłąda, drewniana maska kawki