Poławiacz Szczurów

Poławiacz Szczurów
Łowca Mgieł
Zhelre Widłozębny
Łowca Mgieł
Awatar użytkownika
Posty: 587
Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
Stado: Mgieł
Płeć: Samiec
Księżyce: 80
Rasa: Morski x wężowy
Opiekun: Irdon
Mistrz: Irdon

Poławiacz Szczurów

Post autor: Poławiacz Szczurów »

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Imiona: Zhelre Widłozębny, Poławiacz Szczurów

Rasa: morski x wężowy (może posiadać skrzela!)

Czy może być biologicznym rodzicem? Tak

Dziedziczone Atrybuty: Wytrzymałość, Zręczność, Moc (w przyszłości również Percepcja)


Wygląd (cechy szczególne):

Serpent – nie posiada ani łap, ani skrzydeł
– Błona rozciągająca się na całej długości ciała
– Bioluminescencyjne końcówki kolców na głowie
– Wystające z żuchwy długie "zęby"


Jak widzi swoje i przygarnięte pisklęta?
Z pewnością biologiczne pisklęta będzie postrzegał jako cały swój świat. Poświęci im tyle uwagi, na ile będzie to możliwe, będzie opowiadał liczne morskie historie. Takie pisklęta będą miały zagwarantowane życie pod wodą wśród koralowców lub w głębinach, wśród delfinów i morskich traw – Zhelre jest mocno niechętny na wychodzenie na ląd, robi to tylko wtedy, kiedy musi. Dodatkowo pisklęta z dowolną zabawą i psotnym pomysłem będą mogły zwrócić się do Neraqe – kompanki Zhelre.

Przygarnięte pisklęta (szczególnie takie, które nie są smokami morskimi) będzie traktował z większym dystansem. Zapewni im sklepienie nad głową i żywność, ale nie doświadczą szczególnie żywych uczuć od Poławiacza. Ale nie będzie nimi gardził – na pewno nie zwróci się to w tę stronę.


Coś od siebie:
W przypadku biologicznego pisklęcia, nie przewiduję innej możliwości niż bycie serpentem (morski x wężowy bez kończyn, jak on). Zhelre mocno zależy na czystości rasowej i nie dopuści do powstania potomstwa z innymi rasami. Nie będę udawać, że nie są potrzebne pewne wyrzeczenia grając taką postacią – kalectwo to brak umiejętności biegu i lotu, +4ST do akcji fizycznych na ziemi. Ale w przypadku czarodziei i łowców polujących w wodzie, te kary są praktycznie niedostrzegalne!
Zapraszam zarówno starych, jak i nowych graczy, którzy się nie boją wyzwań! ♥

Obrazek

Licznik słów: 272
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
ATUTY:  Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
I. Ostry węch.  "Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).  wśród wszystkich zwierząt domowych i polnych;
II. Pamięć przodka.  na brzuchu będziesz się czołgał i proch
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi  będziesz jadł po wszystkie dni twego istnienia."
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła
raz na polowanie/wyprawę/2 razy na polowanie łowcy.
  
Neraqe – żywiołak wody (delfin)
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1


Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.

Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
ODPOWIEDZ

Chcesz dołączyć do gry?

Musisz mieć konto, aby pisać posty.

Rejestracja

Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!

Zarejestruj się

Logowanie

Wróć do strony głównej