Odnaleziona na Jawie
: 28 paź 2023, 15:30
Imię: Chmiel → Świetlna Łuska → Zatracona Tożsamość → Odnaleziona na Jawie
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept → Łowca → Starszy
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Wężowy x Drzewny
Płeć: Samica
Znak Losu: Kammanor
Wygląd:

Chmiel to niewielka smoczyca o dość pokracznej budowie, bowiem na pierwszy rzut oka widać jej powiązania z rasą wężową. Ciało jest długie a kończyny raczej krótkie, choć palce bez wątpienia zdradzają powiązania z drzewnymi. Łapy smoczycy tak samo jak grzbiet ozdobione są fantazyjnymi pasami w kolorach, które bardzo przypominają jej rodziców a gęsta grzywa kończy się tuż za łopatkami. Chmiel nie posiada kolców, choć posiada okazały, złoty róg na środku czoła jak i dwie pary lekko jelenich w za uszami w tej samej barwie. Zakończenie jej ogona również posiada dość ciekawą kitę, rozdwojoną na dwa końce. Mimo tych "puchatych" akcentów, większość ciała chmiel pokrywają ściśle przylegające do siebie łuski, przechodzące z brązu momentami w niebieski gradient.
Charakter:
Apatyczna.
To pierwsze co nasuwa się po spojrzeniu na młódkę – Nie ma w niej za grosz wigoru czy typowej, dziecięcej chęci poznawania świata. Chmiel wszystko obserwuje z dystansu i co ciekawe bardzo często zdaje się zatracać gdzieś w swoich myślach, tracąc kontakt ze światem zewnętrznym. To nie tak jednak że lubi samotność raczej towarzystwo innych smoków jej.. Nie przeszkadza.
Historia:
Na ten moment najmłodsza i najmniejsza z córek Światła Północy oraz Obcej Idei, wykluta z jaja pozostawionego w Ziemi.
Punkty Zwierzyny: 7 i 1/3
Punkty Fabuły: 0
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept → Łowca → Starszy
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Wężowy x Drzewny
Płeć: Samica
Znak Losu: Kammanor
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka wężowa
Łuski i futro
Brak Skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: Ciemna mięta
Dominujący kolor smoka: Brązowy i niebieski
Karłowatość I stopnia – 1,2m
Znaki szczególne smoka:
> Złote, długie rogi
> Fantazyjne zawijasy końcówce uszu
> Liczne pasy i długie palce
> Znamię na łuskach szyi, przypominające bliznę po cięciu
Zieje kwasem
Wygląd:

Chmiel to niewielka smoczyca o dość pokracznej budowie, bowiem na pierwszy rzut oka widać jej powiązania z rasą wężową. Ciało jest długie a kończyny raczej krótkie, choć palce bez wątpienia zdradzają powiązania z drzewnymi. Łapy smoczycy tak samo jak grzbiet ozdobione są fantazyjnymi pasami w kolorach, które bardzo przypominają jej rodziców a gęsta grzywa kończy się tuż za łopatkami. Chmiel nie posiada kolców, choć posiada okazały, złoty róg na środku czoła jak i dwie pary lekko jelenich w za uszami w tej samej barwie. Zakończenie jej ogona również posiada dość ciekawą kitę, rozdwojoną na dwa końce. Mimo tych "puchatych" akcentów, większość ciała chmiel pokrywają ściśle przylegające do siebie łuski, przechodzące z brązu momentami w niebieski gradient.
Charakter:
Apatyczna.
To pierwsze co nasuwa się po spojrzeniu na młódkę – Nie ma w niej za grosz wigoru czy typowej, dziecięcej chęci poznawania świata. Chmiel wszystko obserwuje z dystansu i co ciekawe bardzo często zdaje się zatracać gdzieś w swoich myślach, tracąc kontakt ze światem zewnętrznym. To nie tak jednak że lubi samotność raczej towarzystwo innych smoków jej.. Nie przeszkadza.
Historia:
Na ten moment najmłodsza i najmniejsza z córek Światła Północy oraz Obcej Idei, wykluta z jaja pozostawionego w Ziemi.
Punkty Zwierzyny: 7 i 1/3
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak ryba
– Ostry słuch
– Empatia
– Przyjaciel natury
– Znawca terenów
– Otoczony
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 5
Moc: 3
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 3
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak ryba
– Ostry słuch
– Empatia
– Przyjaciel natury
– Znawca terenów
– Otoczony
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 5
Moc: 3
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 3
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– może owinąć się tułowiem wokół ciała ofiary niczym wąż
– odporność na grzybicę, co pozwala im hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
KRYSZTAŁY
– Włóczykija
– Tropiciela (rozładowany: wrzesień)
– Kolekcjonera (naładowany)
ELIKSIRY
– 1x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym
– 1x Chroniący Przed Atakiem Magicznym
– 3x Zwiększający Zręczność
– 1x Zwiększający Percepcje
RUNY
– 1x runa ochrony przed maddarą
– 1x runa ochrony przed pazurem
INNE
– dowolny przedmiot fabularny z gnomiego sklepu (link do listy opcji) – L24, zużyj do końca '25
– róg obfitości (+1 do mięsa i +2 do ziół/mniejszego pożywienia/roślin na 6 znalezisk podczas jednego polowania) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– może owinąć się tułowiem wokół ciała ofiary niczym wąż
– odporność na grzybicę, co pozwala im hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
KRYSZTAŁY
– Włóczykija
– Tropiciela (rozładowany: wrzesień)
– Kolekcjonera (naładowany)
ELIKSIRY
– 1x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym
– 1x Chroniący Przed Atakiem Magicznym
– 3x Zwiększający Zręczność
– 1x Zwiększający Percepcje
RUNY
– 1x runa ochrony przed maddarą
– 1x runa ochrony przed pazurem
INNE
– dowolny przedmiot fabularny z gnomiego sklepu (link do listy opcji) – L24, zużyj do końca '25
– róg obfitości (+1 do mięsa i +2 do ziół/mniejszego pożywienia/roślin na 6 znalezisk podczas jednego polowania) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4; 73/4 (własne)
– rośliny: 0/4; 0/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 1/4 (bułeczki)
KAMIENIE
2x agat, 2x koral, diament, 2x malachit, rubin, ametyst, 2x szmaragd, 3x perła, 2x granat, 2x nefryt, szafir, 2x akwamaryn, 2x onyks, tygrysie oko, jaspis, opal, magnezyt, bursztyn
ZIOŁA
3x muchomor
– mięso: 0/4; 73/4 (własne)
– rośliny: 0/4; 0/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 1/4 (bułeczki)
KAMIENIE
2x agat, 2x koral, diament, 2x malachit, rubin, ametyst, 2x szmaragd, 3x perła, 2x granat, 2x nefryt, szafir, 2x akwamaryn, 2x onyks, tygrysie oko, jaspis, opal, magnezyt, bursztyn
ZIOŁA
3x muchomor
brązowe krucze pióro, nienaładowana kusza, kubraczek ze sztucznych korali dla ryby, fiolka z magiczną żywicą, szkatułka z malowanego drewna, bransoleta z muliny, bransoleta z muszelek, fiolka z magiczną żywicą, chityna szczypawicy, 2x magiczna roślina entów (można zasadzić, wyrośnie z niej drzewo!), złoty wisiorek z grawerem, zestaw pierścionków z pszczołami, moneta z pegazem, 2x srebrna moneta, Notatki na temat opieki nad roślinami, Kamienna figurka jednorożca, 2x drewniany krążek, ozdobne nakładki na rogi, lampa z czerwonym kryształem, kawałek wiecznej zmarzliny, spinka w kształcie kwiatu, 3x czysta kartka pergaminu, srebrny klips do włosów, drewniana maska cienia, zaproszenie na bal maskowy, łańcuch z elfickiego metalu, kora drzewa umarłych, 4x złota moneta, 1x srebrna moneta, pozłacany sygnet z rubinem (kamień szlachetny obrobiony na kształt kwiatu róży), woreczek przypraw, mieszanka ziół (na ochotę), wódka "Łzy Topielca", wino "Żyletka Żarłaczy", Eliksir PradawnychSpożycie go powoduje losowy efekt., pusty dziennik, wielka czerwona łuska karnozaura