Barwy Ziemi
: 28 lip 2023, 23:58
Imię: Ciirioh → Objęty Kolec → Obejmujący Obłoki → Spijający Barwy → Barwy Ziemi
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept → Wojownik → Zastępca → Przywódca
Wiek: 1 księżyców
Rasa: Olbrzymi skrajny (rajski x północny)
Płeć: Samiec
Znak Losu: Nenya
Charakter: Zabawa, zabawa, zabawa! Zabawa to zdecydowanie jego drugie imię. Najchętniej nie robiłby nic poza tym, stale wymyślając sobie coraz to nowsze sposoby na zabijanie nudy. Ochoczo się uśmiecha i nie ma problemów z zaczepianiem innych smoków. Jest bardzo towarzyski i zdecydowanie nie stroni od kontaktów z członkami stada. Ma w sobie odważnego ducha, który nie pozwala mu się wycofać z żadnej, nawet najbardziej niebezpiecznej sytuacji! A przynajmniej tak mu się to jawi w jego wciąż maleńkim łebku.
Historia: Jedno z jaj Serenady Poległych (siła) i Omszałogrzbietego (percepcja) leżało sobie spokojnie w przyszykowanym przez matkę gnieździe. Pewnego dnia drgnęło gwałtownie, uwalniając z kruchego więzienia żądnego przygód samczyka.
Punkty Honoru: 34 i 2/3
Punkty Fabuły: 27
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept → Wojownik → Zastępca → Przywódca
Wiek: 1 księżyców
Rasa: Olbrzymi skrajny (rajski x północny)
Płeć: Samiec
Znak Losu: Nenya
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Pióra i futro
Skrzydła pierzaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: niebieski
Dominujący kolor smoka: zielony
Gigantyzm: 1,96m
Znaki szczególne smoka: czerwona plama między oczami, zielony język i wnętrze pyska, kolorowe ubarwienie
Zieje lodem
Charakter: Zabawa, zabawa, zabawa! Zabawa to zdecydowanie jego drugie imię. Najchętniej nie robiłby nic poza tym, stale wymyślając sobie coraz to nowsze sposoby na zabijanie nudy. Ochoczo się uśmiecha i nie ma problemów z zaczepianiem innych smoków. Jest bardzo towarzyski i zdecydowanie nie stroni od kontaktów z członkami stada. Ma w sobie odważnego ducha, który nie pozwala mu się wycofać z żadnej, nawet najbardziej niebezpiecznej sytuacji! A przynajmniej tak mu się to jawi w jego wciąż maleńkim łebku.
Historia: Jedno z jaj Serenady Poległych (siła) i Omszałogrzbietego (percepcja) leżało sobie spokojnie w przyszykowanym przez matkę gnieździe. Pewnego dnia drgnęło gwałtownie, uwalniając z kruchego więzienia żądnego przygód samczyka.
Punkty Honoru: 34 i 2/3
Punkty Fabuły: 27
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie młody
– Pechowiec
– Nieparzystołuski (siła)
– Tancerz
– Utalentowany
– Magiczny śpiew
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 3
Atak 3
Wiedza 1
– wspólny południowy [biegły]
– nowoelficki [znany]
– podgórski [znany]
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 2
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 2
Błysk przyszłości 1 [Następne użycie 02.07]
– Wiecznie młody
– Pechowiec
– Nieparzystołuski (siła)
– Tancerz
– Utalentowany
– Magiczny śpiew
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 3
Atak 3
Wiedza 1
– wspólny południowy [biegły]
– nowoelficki [znany]
– podgórski [znany]
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 2
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 2
Błysk przyszłości 1 [Następne użycie 02.07]
RASOWE
Brak
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia
– Włóczykija
– Ideału [naładowany 06.10]
– Gladiatora [rozładowany 14.11]
– Kolekcjonera [rozładowany 17.11]
– Mentora [naładowany 16.03.25]
– Szczodrobliwego [naładowany 06.10]
– Doświadczonego [naładowany]
– Poskramiacza [gryf, hydra]
– Obieżyświata
ELIKSIRY
– 3x leczący rany średnie
– 1x zwiększający wytrzymałość
– 1x zwiększający siłę
– 1x leczący rany ciężkie
– 4x chroniący przed atakiem fizycznym oraz magicznym
RUNY
– 6x Ataku Pazura
– 1x Ataku Mocy
– 5x Ochrony Przed Pazurem
– 3x Ochrony Przed Maddarą
INNE
– możliwość posiadania 3 piskląt z chętnym partnerem tej samej płci (użyte 0 z 3) – L23, zużyj do końca '25*
– możliwość posiadania 3 piskląt z chętnym partnerem tej samej płci – L24, zużyj do końca '25
– 5 dodatkowych tur na polowaniu dla smoka lub kompana (poza limitem) – L24, zużyj do końca '25
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz) – L24, zużyj do końca '25
Brak
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia
– Włóczykija
– Ideału [naładowany 06.10]
– Gladiatora [rozładowany 14.11]
– Kolekcjonera [rozładowany 17.11]
– Mentora [naładowany 16.03.25]
– Szczodrobliwego [naładowany 06.10]
– Doświadczonego [naładowany]
– Poskramiacza [gryf, hydra]
– Obieżyświata
ELIKSIRY
– 3x leczący rany średnie
– 1x zwiększający wytrzymałość
– 1x zwiększający siłę
– 1x leczący rany ciężkie
– 4x chroniący przed atakiem fizycznym oraz magicznym
RUNY
– 6x Ataku Pazura
– 1x Ataku Mocy
– 5x Ochrony Przed Pazurem
– 3x Ochrony Przed Maddarą
INNE
– możliwość posiadania 3 piskląt z chętnym partnerem tej samej płci (użyte 0 z 3) – L23, zużyj do końca '25*
– możliwość posiadania 3 piskląt z chętnym partnerem tej samej płci – L24, zużyj do końca '25
– 5 dodatkowych tur na polowaniu dla smoka lub kompana (poza limitem) – L24, zużyj do końca '25
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz) – L24, zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 126/4
– rośliny: 34/4
– grzyby: 5/4
– inne: 4/4
KAMIENIE
4x szafir, 4x perła, 3x agat, onyks, 4x jaspis, 3x cytryn, 5x turkus, 6x opal, 2x diament, 2x topaz, 3x ametyst, 3x szmaragd, tygrysie oko, koral
ZIOŁA
5x chmiel, 3x lawenda
– mięso: 126/4
– rośliny: 34/4
– grzyby: 5/4
– inne: 4/4
KAMIENIE
4x szafir, 4x perła, 3x agat, onyks, 4x jaspis, 3x cytryn, 5x turkus, 6x opal, 2x diament, 2x topaz, 3x ametyst, 3x szmaragd, tygrysie oko, koral
ZIOŁA
5x chmiel, 3x lawenda
zakonserwowana olejkami ludzka głowa, Kamień Ioun (orbituje wokół łba, delikatnie się świeci i zmienia kolory zależnie od nastroju), trójkątna brosza Północnej Warty, ozdobne nakładki na rogi, czaszka niedźwiedzia, kapelusz badacza, czerwony kapelusz z piórem, mydło, zaproszenie do Ardenwell: od Afarina dla Ciirioha, zestaw kolorowych farbek, naszyjnik z papugą, worek przypraw z dzikich ziół, podwójne zaproszenie na bal maskowy, lira korbowa, naszyjnik z rogów żabola, drewniana maska żabnicy, kieł trola, maska niedźwiedzia, magnes na grotę ze Śledziówki, czarny szalik ze złotym wzorem przedstawiającym bawiące się smoki, mapa z niewyraźnym podpisem "troll" (przedstawia góry niedaleko stada Ziemi), bela białej jedwabnej tkaniny, kościana igła i nici, pozytywka, butelka samogonu, butelka wina, kępa grzywy Eshela w pudełeczku z dwóch muszli, zdobiony rytualny sztylet z kamieniem szlachetnym (warty trzy złote monety), przepis na małpająki, zestaw płócien malarskich, trofeum z Mantykory (bez dodatkowych właściwości, to nie wiedźmin), List nadany do Falden – podpisany i zapieczętowany, książka kucharska "Dziwne dania z krain odległych i bardziej odległych", 3 x bransoletka z grawerem "Dla kochanych trojaczków. Tata", szyte na miarę ubranie, maska kapibary, pełen futrzany strój czerwonego lisa w smoczych rozmiarach, pluszowy różowy królik, pluszowy niebieski smok (przypominający Astrala), czarny kubek ze Strasznym Jaszczurem